eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa cateringu w 2026 r. (wyżywienie wraz z obsługą) dla grup FRSE przebywających w obiekcie Warszawskiego Centrum Sportu Młodzieżowego "Agrykola" przy ul. Myśliwieckiej 9 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2025-11-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa cateringu w 2026 r. (wyżywienie wraz z obsługą) dla grup FRSE przebywających w obiekcie Warszawskiego Centrum Sportu Młodzieżowego „Agrykola” przy ul. Myśliwieckiej 9 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawskie Centrum Sportu Młodzieżowego "Agrykola"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017316253

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Myśliwiecka 9

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-459

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 2774719

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swisniewska@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: agrykola-noclegi.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 015752866

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Mokotowska 55

1.11.4.) Miejscowość: Warszawa

1.11.5.) Kod pocztowy: 00-542

1.11.6.) Województwo: mazowieckie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: mbfo@eduwarszawa.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://mbfo.eduwarszawa.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa cateringu w 2026 r. (wyżywienie wraz z obsługą) dla grup FRSE przebywających w obiekcie Warszawskiego Centrum Sportu Młodzieżowego „Agrykola” przy ul. Myśliwieckiej 9 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83019421-3370-4b9a-91bb-b14f56235be3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00532483

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00108007/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wyżywienie grup FRSE na terenie WCSM Agrykola

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mbfo.ezamawiajacy.pl/pn/MBFO/demand/247540/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mbfo.ezamawiajacy.pl/pn/MBFO/demand/247540/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z Rozdziałem V SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z Rozdziałem XVI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MBFO.OR.4660.43.WCSM.3.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa cateringu w 2026 r. (wyżywienie wraz z obsługą) dla grup FRSE przebywających w obiekcie Warszawskiego Centrum Sportu Młodzieżowego „Agrykola” przy ul. Myśliwieckiej 9 w Warszawie
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków dla uczestników szkoleń i konferencji FRSE w 2026 roku przebywających w obiekcie Warszawskiego Centrum Sportu Młodzieżowego „Agrykola” mieszczącego się przy ul. Myśliwieckiej 9 w Warszawie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
2. Zamawiający zakłada, że ilość uczestników szkolenia, warsztatów oraz konferencji może wynieść od 15 do 25 osób.
3. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zapewni pełne wyżywienie w formie cateringu (śniadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe) dla uczestników szkoleń i konferencji w obiekcie Warszawskiego Centrum Sportu Młodzieżowego.
4. Wykonawca będzie świadczyć usługi zgodnie z harmonogramem szkoleń. Ilość uczestników będzie podana 7 dni przed planowanym terminem realizacji natomiast zapotrzebowanie związane z wyżywieniem uwzględniające diety specjalistyczne oraz godziny posiłków będą podane 3 dni przed planowanym terminem realizacji. Wytyczne dotyczące zapotrzebowania na ostatnią dobę szkolenia zostaną potwierdzone dzień przed jej rozpoczęciem.
5. W trakcie każdego szkolenia możliwość przygotowania wyżywienia opartego na diecie specjalnej dla wybranych uczestników (wegetariańska, wegańska, koszerna, bezglutenowa, halal, bezlaktozowa). Posiłki oparte na zamówionej diecie będą serwowane oddzielnie (tj. na oddzielnych półmiskach czy talerzach).
6. W przypadku braku możliwości wywiązania się przez Wykonawcę z obowiązku przygotowania posiłków, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na swój koszt i ryzyko, we właściwym czasie usługi zastępczej bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania zasad higieny i obowiązujących przepisów sanitarnych przy przygotowaniu i serwowaniu posiłków.
8. Przewidywana całkowita ilość dostarczanych posiłków:
Przerwa kawowa – 5750 sztuk,
Śniadanie – 2875 sztuk,
Obiad – 2875 sztuk,
Kolacja – 2875 sztuk.
Wskazana ilość nie jest ilością ostateczną. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą na podstawie cen jednostkowych brutto zaoferowanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
9. W cenie posiłku należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, m.in.: koszty zakupu produktów, przygotowania posiłków, mycia i dezynfekcji termosów i opakowań, zastawy, naczyń, sztućców, transportu, dostarczenia posiłków do Warszawskiego Centrum Sportu Młodzieżowego Agrykola przy ul. Myśliwieckiej 9 w Warszawie, serwowania posiłków, sprzątania, odbioru odpadów pokonsumpcyjnych.
10. Posiłki będą dostarczane własnym transportem Wykonawcy, na własne ryzyko, w specjalistycznych pojemnikach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw, na które Wykonawca posiada odpowiednie certyfikaty.
11. Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zawarte w:
1) Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.);
2) Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady Europy nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności (Dz.U. UE.L.2008.354.16 z późn. zm).
12. Wykonawca zobowiązany jest pobierać i przechowywać u siebie próbki posiłków. Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków danego dnia przez okres min 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny oraz zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za jej pobieranie.
13. W trakcie posiłków, Wykonawca zapewni wliczoną w cenę obsługę niezbędną do regularnego uzupełniania potraw dla uczestników oraz dbałości o czystość i porządek na stołach.
14. Jakość serwowanych potraw powinna charakteryzować się wysoką estetyką podania. Posiłki będą serwowane na zastawie porcelanowej wraz z sztućcami wielokrotnego użytku.
15. Wykonawca serwuje posiłki w pomieszczeniu wyznaczonym przez Zamawiającego, które nie jest wyposażone w sprzęt gastronomiczny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą w skali 100 pkt. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów po ich zsumowaniu

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający określone przez Zamawiającego na podstawie w art. 112 ust. 1 i 2 Pzp warunki:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tzn. wykażą że posiadają wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalającą na prowadzenie określonej działalności gospodarczej, a w przypadku jednostek, które rozpoczęły działalność gospodarczą przed wejściem w życie ww. rozporządzenia = co najmniej decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalającą na prowadzenie określonej działalności gospodarczej – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkcyjnych lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. 2007 r. Nr. 106 poz. 730 ze zm.),
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tzn. posiadają ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 200.000,00 zł,
4) zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. wykażą się doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 usług o wartości nie niższej niż 100.000,00 zł brutto każda, obejmującej swoim zakresem usługi o podobnej specyfice z przedmiotem zamówienia, polegające na usługach cateringowych w zakresie przygotowania i dostarczenia posiłków.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania:
a) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 lit. c powyżej, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w Rozdziale VIII SWZ (zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ);
b) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz.U. z 2024 r., poz. 594) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
a) Wykaz zawierający co najmniej 3 usługi o wartości nie niższej niż 100.000,00 zł brutto każda, obejmujące swoim zakresem usługi o podobnej specyfice z przedmiotem zamówienia, polegające na usługach cateringowych w zakresie przygotowania i dostarczenia posiłków wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz należy złożyć wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do SWZ,
b) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200.000,00 zł.
c) wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalającą na prowadzenie określonej działalności gospodarczej, a w przypadku jednostek, które rozpoczęły działalność gospodarczą przed wejściem w życie ww. rozporządzenia - co najmniej decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalającą na prowadzenie określonej działalności gospodarczej - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 11 października 2019r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106 , poz. 730 ze zm.).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z Rozdziałem VIII, X i XIV SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w zakresie i na warunkach przewidzianych w Pzp (Dział VII, Rozdział 3 Pzp – Zmiana umowy).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mbfo.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-24 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.