eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceSprzątanie pomieszczeń biurowych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach; w siedzibach w Katowicach, Bielsku-Białej, Gliwicach i Rybniku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-19

Katowice: Sprzątanie pomieszczeń biurowych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach; w siedzibach w Katowicach, Bielsku-Białej, Gliwicach i Rybniku
Numer ogłoszenia: 323065 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach , ul. Graniczna 29, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6041208, faks 032 6041250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.oip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: nadzór nad warunkami pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach; w siedzibach w Katowicach, Bielsku-Białej, Gliwicach i Rybniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie przez okres 2 lat pomieszczeń biurowych i pomocniczych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach, w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach ul. Graniczna 29, o powierzchni 1780 m2, oraz w siedzibach jego Oddziałów w: - Bielsku-Białej, ul. Warszawska 5, o powierzchni 254,40 m2, - Gliwicach, ul. Mitręgi 2, o powierzchni użytkowej 240 m2, powierzchnia gruntu niezabudowanego 256,20 m2, - Rybniku, ul. J.F. Białych 7, o powierzchni 145,40 m2. Szczegółowy opis powierzchni oraz częstotliwość wykonywania poszczególnych prac znajduje się w załączniku numer 2 do siwz. Do podstawowych zadań wykonawcy należało będzie: a) sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz pomocniczych (korytarze, hole itp.); w zakresie sprzątania Oddziału w Gliwicach będzie cały budynek wraz z przyległym gruntem (par-king, chodnik, trawnik), b) sprzątanie i mycie kuchni, łazienek i palarni, c) mycie okien (wraz z ramami), d) zdjęcie, zawieszenie i mycie żaluzji. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkie niezbędne oprzyrządowanie (w tym gąbki, ścierki, rękawiczki, worki na śmieci itp.), urządzenia konieczne do utrzymania czystości oraz środki higieniczne (mydło w płynie, biały papier toaletowy - zwykły oraz typu big-rola, białe ręczniki kuchenne - składane i w rolce)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia, określonego w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz) - na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 roku Nr 87, poz. 605 ze zm.). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena: 0 lub 1. W razie załączenia do oferty wszystkich dokumentów oraz próbek wskazanych w pkt 3.1.1 - 3.1.12 siwz (potwierdzających spełnienie wymogów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia) zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykazanie niepodlegania wykonawcy wykluczeniu z postępowania oraz wykazanie, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę, jak w pkt 1.12 specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz): - w celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia - § 1 ust. 1 rozporządzenia: 1) krajowy rejestr sądowy firmy lub/i inne odpowiednie dokumenty wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej, pod-miot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; 2) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce za-mieszkania poza terenem Rzeczypospolitej podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie zalega z uiszczeniem podatków albo że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie wła-ściwego organu; 3) zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie zalega z uiszczeniem opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie właściwego organu; 4) informacja z Krajowego Rejestru Karnego (członkowie władz i podmiot zbiorowy) podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 5) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 22 i 24 Pzp - załącznik numer 5 do siwz; - w celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - § 1 ust. 2 rozporządzenia: 6) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w ciągu ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres pro-wadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. sprzątanie co najmniej 1600 m2 powierzchni biurowej przez okres co najmniej 18 miesięcy - załącznik numer 6 do siwz; 7) potwierdzenia od podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, że usługi, o których mowa w pkt 1.6, zostały wykonane należycie. 8) wykaz zmechanizowanego sprzętu, który wykonawca zamierza zastosować do realizacji usługi - obejmujący minimum: trzy przemysłowe odkurzacze nie starsze niż wyprodukowane w roku 2007 roku o mocy minimum 3.000 W i czterech wózków do przemieszczania sprzętu i materiałów czystościowych - załącznik numer 8 do siwz; 9) wykaz osób, które będą świadczyły usługę sprzątania pomieszczeń biurowych (minimum 5 osób: 2 osoby dla siedziby zamawiającego w Katowicach oraz po 1 osobie dla każdego Oddziału zamawiającego) - osoby te muszą mieć minimum roczne doświadczenie w sprzątaniu pomieszczeń biurowych oraz co najmniej 1 osoby, która będzie sprawowała nadzór nad osobami sprzątającymi - załącznik numer 7 do siwz; 10) W przypadku, gdy w wykazach, o których mowa w pkt 1.8 oraz w pkt 1.9, wykonawca wskazał urządzenia lub/i osoby, którymi będzie dysponował, należy dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnieniach wskazanych urządzeń / osób. - w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - § 3 ust. 1 rozporządzenia: 11) Lista środków, które będą użyte do sprzątania. Lista ma obejmować co najmniej następujące środki: a) środek do czyszczenia płytek, b) środek do czyszczenia fug, c) środek do czyszczenia sanitariatów, d) środek do czyszczenia luster i innych szklanych oraz plastikowych powierzchni, e) środek do czyszczenia siedzisk oraz oparć krzeseł i foteli tapicerowanych, f) środek do usuwania plam z powierzchni tapicerowanych i wykładzin, g) środek do wycierania kurzu, h) środek do konserwacji mebli, i) środek do mycia umywalek w kuchni oraz łazience, j) środek do mycia baterii w kuchni oraz łazience k) środek do mycia paneli, l) środek do czyszczenia koszy na śmieci i popielniczek, m) środek do czyszczenia klamek i szyldów, n) środek do czyszczenia pojemników na mydło, papier i ręczniki, o) środek do dezynfekcji sanitariatów i umywalek, p) środek do dezynfekcji płytek, q) środek do usuwania kamienia z sanitariatów i umywalek, r) środek do usuwania kamienia z baterii, s) środek do usuwania kamienia z płytek, t) środek do dezynfekcji telefonów i faksów - załącznik numer 9 do siwz. 12) próbkę białego papieru toaletowego (1 rolka) oraz próbkę białych ręczników papierowych (1 paczka). 2. Dokumenty, o których mowa w: a) pkt 1.1 i 1.4 mają być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert; b) pkt 1.2 i 1.3 mają być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. 3.3. Dotyczy podmiotu mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej: jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.1 - 1.4 siwz należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariu-szem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 1.5, 1.6 i 1.8, 1.9 oraz 1.11 mają być załączone do oferty w formie oryginałów. Pozostałe dokumenty mogą być załączone do oferty w formie kopii potwierdzonej przez wykonawcę, jak w pkt 1.12 siwz. Zamawiający dopuszcza by wszystkie dokumenty były załączone do oferty w formie oryginałów. Zamawiający dopuszcza, by potwierdzenia należytego wykonania usług oraz zobowiązanie, o którym mowa w pkt 1.10 były załączone w formie kserokopii - jak w pkt 1.12 siwz. 5. W przypadku podmiotu wspólnego, o którym mowa w art. 23 Pzp: a) warunek wskazany w pkt 1.6, 1.8, 1.9 i 1.12 mogą spełniać łącznie wszystkie podmioty wchodzące w skład podmiotu wspólnego; b) dokumenty, o których mowa w pkt 1.1 - 1.5 ma złożyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pip.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach 40-017 Katowice, ul. Graniczna 29, pok. 121.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach 40-017 Katowice, ul. Graniczna 29, pok. 208.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.12.2008 r. o godz. 10:15 w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Katowicach, ul. Graniczna 29, pok. 120.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.