Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa sprzątania wraz z wykonywaniem prac gospodarczych w obiekcie Sądu Rejonowego w Płońsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W PŁOŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324903
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 9A
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@plonsk.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.sr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sąd
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sprzątania wraz z wykonywaniem prac gospodarczych w obiekcie Sądu Rejonowego w Płońsku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9298e32-9032-4b2a-8d27-7c1a33046654
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00320218
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095094/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 2025 Świadczenie usług sprzątania oraz wykonywania prac gospodarczych w Sądzie Rejonowym w Płońsku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e9298e32-9032-4b2a-8d27-7c1a330466543.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią SWZ-Rozdział I pkt 4
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią SWZ-Rozdział IV
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Adm.261.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest usługa sprzątania wraz z wykonywaniem prac
gospodarczych w obiekcie Sądu Rejonowego w Płońsku
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w „Opisie przedmiotu zamówienia”, stanowiącej
załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
amawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu.Szczegółowe zasady określające rodzaj, okoliczności skorzystania z opcji i maksymalną wartość opcji zawarte są
w załączniku nr 8 do SWZ oraz załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z treścią SWZ- Rozdział VII.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas na przybycie w celu usunięcia 60 40 wad i usterek porządkowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące przesłanki:a. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022
r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 1497);
b. posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
c.
posiadają zdolności techniczne lub zawodowe. Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże:
• w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi sprzątania w budynkach użyteczności
publicznej, z których każda trwała co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu i wynosiła co
najmniej 150.000 zł brutto (każda z nich). znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 uPzp Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, przedstawi
następujące dokumenty:
a. oświadczenie własne Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 1497), zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do
niniejszej SWZ;
b. oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
Strona 8 z 15
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 1497), zgodnie ze wzorem stanowiącym
Załącznik nr 5 do niniejszej SWZ (jeśli dotyczy);
a. oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
na podstawie art. 125 ust. 5 uPzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej
SWZ (jeśli wymagane);
b. oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2023
r., poz. 1689) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej
samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 7 do niniejszej SWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia,
Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dotyczy sytuacji gdy oferty
w postępowaniu złożyli wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej). Oświadczenie
musi być sporządzone w formie lub postaci elektronicznej i opatrzone
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wykaz wykonanych usług, wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że te usługi
zostały należycie wykonane, przy czym dowodami takimi są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do niniejszej SWZ – składany wykaz, jak i dowody muszą być sporządzone w formie lub postaci elektronicznej
i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
brak5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert wspólnych. Jeżeli ofertę składa podmiot zbiorowy w rozumieniu art. 58uPzp, w ofercie należy:
a. wskazać podmioty (Wykonawców) składające ofertę wspólną (pełne nazwy i adresy siedzib);
b. wskazać pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców składających wspólną ofertę
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo
z uwzględnieniem wymogów wskazanych w Rozdziale IV ust. 2 pkt 5 lit. a niniejszej SWZ.
c.
przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne Zamawiający wymaga przedstawienia mu kopii
umowy regulującej współpracę Wykonawców składających ofertę wspólną.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
a. ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
b. zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia;
c.
pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub innej czynności prawnej.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z treścią SWZ-załącznik nr 8 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-18 07:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-18 08:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-17
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Modernizacja Hali Sportowej przy Zespole Szkół w Raciążu
- Usługa sprzątania wraz z wykonywaniem prac gospodarczych w obiekcie Sądu Rejonowego w Płońsku
- Przystosowanie Przedszkola nr 4 do obowiązujących warunków ppoż.
- 2025_Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów i oczyszczalni ścieków w Poświętnem gm. Płońsk.
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny oraz materiałów eksploatacyjnych dla budynku Centrum Usług Publicznych
- Wykonanie usługi mycia okien i powierzchni szklanych w budynku Collegium Polonicum w Słubicach
- Usługa sprzątania wraz z wykonywaniem prac gospodarczych w obiekcie Sądu Rejonowego w Płońsku
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu
- Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 18 im. Janusza Kusocińskiego w Kaliszu
- Kompleksowe sprzątanie obiektów Sądu Rejonowego w Rybniku
więcej: Usługi zamiatania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.