To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-01-15
Katowice: Sprzątanie pomieszczeń biurowych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach; w siedzibach w Katowicach, Bielsku-Białej, Gliwicach i Rybniku.
Numer ogłoszenia: 17765 - 2009; data zamieszczenia: 15.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 323065 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach, ul. Graniczna 29, Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6041208, faks 032 6041250.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: nadzór nad warunkami pracy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach; w siedzibach w Katowicach, Bielsku-Białej, Gliwicach i Rybniku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie przez okres 2 lat pomieszczeń biurowych i pomocniczych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach, w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach ul. Graniczna 29, o powierzchni 1780 m2, oraz w siedzibach jego Oddziałów w: - Bielsku-Białej, ul. Warszawska 5, o powierzchni 254,40 m2, - Gliwicach, ul. Mitręgi 2, o powierzchni użytkowej 240 m2, powierzchnia gruntu niezabudowanego 256,20 m2, - Rybniku, ul. J.F. Białych 7, o powierzchni 145,40 m2. Szczegółowy opis powierzchni oraz częstotliwość wykonywania poszczególnych prac znajduje się w załączniku numer 2 do siwz. Do podstawowych zadań wykonawcy należało będzie: a) sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz pomocniczych (korytarze, hole itp.); w zakresie sprzątania Oddziału w Gliwicach będzie cały budynek wraz z przyległym gruntem (par-king, chodnik, trawnik), b) sprzątanie i mycie kuchni, łazienek i palarni, c) mycie okien (wraz z ramami), d) zdjęcie, zawieszenie i mycie żaluzji. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkie niezbędne oprzyrządowanie (w tym gąbki, ścierki, rękawiczki, worki na śmieci itp.), urządzenia konieczne do utrzymania czystości oraz środki higieniczne (mydło w płynie, biały papier toaletowy - zwykły oraz typu big-rola, białe ręczniki kuchenne - składane i w rolce)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 187200 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BADFORD INTERNATIONAL Sp. z o.o., ul. Chłodna 9, 40-311 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 187200
- Oferta z najniższą ceną: 187200 oferta z najwyższą ceną: 187200
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Obsługa serwisowa mikroskopów elektronowych Tescan CLARA4 GMU oraz SEM-FIB AMBER X
- Dostawa wycinarki wodnej
- Rozbiórka obiektów budowlanych ZPM dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Wujek
- Awaryjna naprawa pokrycia dachowego wraz z usuwaniem skutków zalania w Szkole Podstawowej Nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi im. Tadeusza Kościuszki w Katowicach
- Wynajem i serwisu odzieży roboczej dla pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Katowicach
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW 11
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.155.2025 Świadczenie usług specjalistycznego sprzątania
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Dąbrowie Górniczej oraz wykonywanie prac gospodarczo-konserwatorskich.
- ZP.261.9.2025 KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w mieszkalnym budynku socjalnym położonym w Pogórzu przy ul. Słowackiego 1 - 4 edycja
- Usługa sprzątania wraz z wykonywaniem prac gospodarczych w obiekcie Sądu Rejonowego w Płońsku
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.