eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączBudowa budynku Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej typu socjalizacyjnego - Dom Dziecka - II etap realizacji zadania - dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Nowym Sączu, ul. Kilińskiego 72A

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-18

Nowy Sącz: Budowa budynku Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej typu socjalizacyjnego - Dom Dziecka - II etap realizacji zadania - dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Nowym Sączu, ul. Kilińskiego 72A
Numer ogłoszenia: 323010 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Kilińskiego 72A, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 0-18 4438251, faks 0-18 4442717.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej typu socjalizacyjnego - Dom Dziecka - II etap realizacji zadania - dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Nowym Sączu, ul. Kilińskiego 72A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres zamówienia A. Prace instalacji sanitarnych - technologia kotłowni gazowej - instalacja c.o. - instalacja wod-kan wewnętrzna bez odbiorników - instalacja gazu B. Prace instalacji elektrycznych - wewnętrzne linie zasilające i tablice rozdzielcze elektryczne - instalacja oświetlenia ( bez opraw oświetleniowych) i gniazd wtyczkowych - instalacja siłowe elektryczna - instalacja połączeń wyrównawczych - instalacja telefoniczna - instalacja RTV - instalacja antywłamaniowa C. Prace budowlane wewnętrzne i zewnętrzne - rozbiórka stalowej wiaty zewnętrznej - prace wewnętrzne budowlane poddasza i parteru - pokrycie dachowe na dachu przedsionka 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia sporządzony zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa dokumentacja projektowa. 3. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w opracowaniu oferty fakt, że Zamawiający odda do dyspozycji Wykonawcy pewne dostawy związane z wykonaniem robót budowlanych.Wykaz dostaw w specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: a)W zakresie warunku wskazanego w punkcie III.2) ust.1.b wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia. W tym zakresie Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie obiektów użyteczności publicznej, tj. budynków w Dziale 12 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB), o wartości każdej z robót co najmniej 400 000, 00 zł brutto (czterysta tysięcy złotych). Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej w ogłoszeniu. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, oświadczenie, że posiada uprawnienia do realizacji tego rodzaju przedmiotu zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oświadczenie Wykonawcy w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania oświadczenie na podstawie art. 24 P.z.p. oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia ( wzór oświadczenia zał. nr 2 do specyfikacji), 2. wykaz wykonanych zadań w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; polegających na realizacji robót budowlanych przy budowie obiektów użyteczności publicznej, tj. budynków w Dziale 12 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zlecających oraz dokumenty potwierdzające, że te zadania zostały wykonane należycie /min. 2 dokumenty;/ 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu oraz potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli ww. dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: składa dokumenty zgodnie z par. 2 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Uwaga ! W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki określone w pkt. III.2) ust.1 a i d przedmiotowego ogłoszenia musi spełnić każdy z wykonawców, warunki wskazane w punkcie III.2) ust.1 b i c mogą być spełnione łącznie. Odpowiednio wymagane jest złożenie dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.nowy-sacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE w Nowym Sączu Adres : Nowy Sącz, ul. Kilińskiego 72A, sekretariat. Specyfikacja nieodpłatna..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 09:00, miejsce: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE w Nowym Sączu Adres : Nowy Sącz, ul. Kilińskiego 72A, sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje każda ze stron przekazuje pisemnie i faksem lub drogą elektroniczną. 2. W przypadku dokumentów lub informacji przekazywanych faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. adres e-mail: annamigacz@op.pl Faks: ( 18) 444 27 17 Informacji dotyczących organizacji przetargu udziela: W sprawach proceduralnych Pani Małgorzata Niemiec - tel. 608 614 862 w godzinach pracy Zamawiającego 07:00 - 15:00, adres mailowy: w sprawach przedmiotu zamówienia informacji udziela Pan Andrzej Wańczyk tel. 600 377 868 w godzinach pracy Zamawiającego 07:00 - 15:00.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.