eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrodnicaZakup agregatów prądotwórczych w ramach dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2025-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup agregatów prądotwórczych w ramach dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Brodnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118371

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kamionka 23

1.5.2.) Miejscowość: Brodnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umb@brodnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brodnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b45fe788-912a-4522-bb6f-4b507e1070e3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup agregatów prądotwórczych w ramach dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b45fe788-912a-4522-bb6f-4b507e1070e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00536601

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038981/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup agregatów prądotwórczych w ramach dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00451958

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZK.271.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia zakup sprzętu w ramach przekazanych przez Wojewodę środków dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w roku 2025 w celu zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw podstawowych usług na potrzeby Zamawiającego.
Agregat prądotwórczy mobilny średniej mocy dla instytucji miejskich

4.5.3.) Główny kod CPV: 31121000-0 - Zestawy prądnicowe

4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia zakup sprzętu w ramach przekazanych przez Wojewodę środków dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w roku 2025 w celu zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw podstawowych usług na potrzeby Zamawiającego.
Agregat prądotwórczy jako zasilanie awaryjne oczyszczalni 280 kW

4.5.3.) Główny kod CPV: 31121000-0 - Zestawy prądnicowe

4.5.5.) Wartość części: 180000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia zakup sprzętu w ramach przekazanych przez Wojewodę środków dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w roku 2025 w celu zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw podstawowych usług na potrzeby Zamawiającego.
Agregat prądotwórczy dla pompowni wody na przyczepie

4.5.3.) Główny kod CPV: 31121000-0 - Zestawy prądnicowe

4.5.5.) Wartość części: 120731,70 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia zakup sprzętu w ramach przekazanych przez Wojewodę środków dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w roku 2025 w celu zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw podstawowych usług na potrzeby Zamawiającego.
Agregat prądotwórczy dla przepompowni ścieków oraz awaryjnego pompowania wody surowej ze studni na przyczepie

4.5.3.) Główny kod CPV: 31121000-0 - Zestawy prądnicowe

4.5.5.) Wartość części: 52845,53 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia zakup sprzętu w ramach przekazanych przez Wojewodę środków dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w roku 2025 w celu zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw podstawowych usług na potrzeby Zamawiającego.
Wyposażenie Miejsc Doraźnego Schronienia (MDS)
w agregat prądotwórczy małej mocy

4.5.3.) Główny kod CPV: 31121000-0 - Zestawy prądnicowe

4.5.5.) Wartość części: 30487,80 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia zakup sprzętu w ramach przekazanych przez Wojewodę środków dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w roku 2025 w celu zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw podstawowych usług na potrzeby Zamawiającego.
Agregat pompowy do ścieków surowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31121000-0 - Zestawy prądnicowe

4.5.5.) Wartość części: 450000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla Części nr I dla ofert nr 2, nr 3 i nr 4 na mocy art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty. Natomiast dla tej części nr I dla oferty nr 1 na mocy art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie znalazł środków, aby zwiększyć kwotę, którą może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla Części nr I. Zamawiający musi mieć zabezpieczone środki w chwili zawarcia umowy z wykonawcą wybranym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla Części nr II dla oferty nr 4 na mocy art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty. Natomiast dla tej części nr II dla ofert nr 1, nr 2 i nr 3 na mocy art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, tj. wszystkie oferty dla Części nr II podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla Części nr III dla ofert nr 2, nr 3 i nr 4 na mocy art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty. Natomiast dla tej części nr III dla oferty nr 1 na mocy art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie znalazł środków, aby zwiększyć kwotę, którą może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla Części nr III. Zamawiający musi mieć zabezpieczone środki w chwili zawarcia umowy z wykonawcą wybranym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla Części nr IV dla oferty nr 3 na mocy art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty. Natomiast dla tej części nr IV dla ofert nr 1 i nr 2 na mocy art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, tj. wszystkie oferty dla Części nr IV podlegały odrzuceniu. Jednocześnie dla tej części zamówienia dla oferty nr 4 na mocy art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie znalazł środków, aby zwiększyć kwotę, którą może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla Części nr IV. Zamawiający musi mieć zabezpieczone środki w chwili zawarcia umowy z wykonawcą wybranym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla Części nr V dla oferty nr 4 na mocy art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty. Natomiast dla tej części nr V dla oferty nr 2 na mocy art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, tj. wszystkie oferty dla Części nr V podlegały odrzuceniu. Jednocześnie dla tej części zamówienia dla ofert nr 1 i nr 3 na mocy art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie znalazł środków, aby zwiększyć kwotę, którą może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla Części nr V. Zamawiający musi mieć zabezpieczone środki w chwili zawarcia umowy z wykonawcą wybranym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla Części nr VI dla ofert nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4 na mocy art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.