Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00451958/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup agregatów prądotwórczych w ramach dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Brodnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118371
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kamionka 23
1.5.2.) Miejscowość: Brodnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umb@brodnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brodnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b45fe788-912a-4522-bb6f-4b507e1070e31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup agregatów prądotwórczych w ramach dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b45fe788-912a-4522-bb6f-4b507e1070e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00536601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038981/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup agregatów prądotwórczych w ramach dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00451958
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZK.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia zakup sprzętu w ramach przekazanych przez Wojewodę środków dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w roku 2025 w celu zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw podstawowych usług na potrzeby Zamawiającego.Agregat prądotwórczy mobilny średniej mocy dla instytucji miejskich
4.5.3.) Główny kod CPV: 31121000-0 - Zestawy prądnicowe
4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia zakup sprzętu w ramach przekazanych przez Wojewodę środków dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w roku 2025 w celu zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw podstawowych usług na potrzeby Zamawiającego.Agregat prądotwórczy jako zasilanie awaryjne oczyszczalni 280 kW
4.5.3.) Główny kod CPV: 31121000-0 - Zestawy prądnicowe
4.5.5.) Wartość części: 180000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia zakup sprzętu w ramach przekazanych przez Wojewodę środków dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w roku 2025 w celu zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw podstawowych usług na potrzeby Zamawiającego.Agregat prądotwórczy dla pompowni wody na przyczepie
4.5.3.) Główny kod CPV: 31121000-0 - Zestawy prądnicowe
4.5.5.) Wartość części: 120731,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia zakup sprzętu w ramach przekazanych przez Wojewodę środków dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w roku 2025 w celu zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw podstawowych usług na potrzeby Zamawiającego.Agregat prądotwórczy dla przepompowni ścieków oraz awaryjnego pompowania wody surowej ze studni na przyczepie
4.5.3.) Główny kod CPV: 31121000-0 - Zestawy prądnicowe
4.5.5.) Wartość części: 52845,53 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia zakup sprzętu w ramach przekazanych przez Wojewodę środków dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w roku 2025 w celu zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw podstawowych usług na potrzeby Zamawiającego.Wyposażenie Miejsc Doraźnego Schronienia (MDS)
w agregat prądotwórczy małej mocy
4.5.3.) Główny kod CPV: 31121000-0 - Zestawy prądnicowe
4.5.5.) Wartość części: 30487,80 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia zakup sprzętu w ramach przekazanych przez Wojewodę środków dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w roku 2025 w celu zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw podstawowych usług na potrzeby Zamawiającego.Agregat pompowy do ścieków surowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31121000-0 - Zestawy prądnicowe
4.5.5.) Wartość części: 450000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla Części nr I dla ofert nr 2, nr 3 i nr 4 na mocy art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty. Natomiast dla tej części nr I dla oferty nr 1 na mocy art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie znalazł środków, aby zwiększyć kwotę, którą może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla Części nr I. Zamawiający musi mieć zabezpieczone środki w chwili zawarcia umowy z wykonawcą wybranym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla Części nr II dla oferty nr 4 na mocy art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty. Natomiast dla tej części nr II dla ofert nr 1, nr 2 i nr 3 na mocy art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, tj. wszystkie oferty dla Części nr II podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla Części nr III dla ofert nr 2, nr 3 i nr 4 na mocy art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty. Natomiast dla tej części nr III dla oferty nr 1 na mocy art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie znalazł środków, aby zwiększyć kwotę, którą może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla Części nr III. Zamawiający musi mieć zabezpieczone środki w chwili zawarcia umowy z wykonawcą wybranym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla Części nr IV dla oferty nr 3 na mocy art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty. Natomiast dla tej części nr IV dla ofert nr 1 i nr 2 na mocy art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, tj. wszystkie oferty dla Części nr IV podlegały odrzuceniu. Jednocześnie dla tej części zamówienia dla oferty nr 4 na mocy art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie znalazł środków, aby zwiększyć kwotę, którą może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla Części nr IV. Zamawiający musi mieć zabezpieczone środki w chwili zawarcia umowy z wykonawcą wybranym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla Części nr V dla oferty nr 4 na mocy art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty. Natomiast dla tej części nr V dla oferty nr 2 na mocy art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, tj. wszystkie oferty dla Części nr V podlegały odrzuceniu. Jednocześnie dla tej części zamówienia dla ofert nr 1 i nr 3 na mocy art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie znalazł środków, aby zwiększyć kwotę, którą może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla Części nr V. Zamawiający musi mieć zabezpieczone środki w chwili zawarcia umowy z wykonawcą wybranym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla Części nr VI dla ofert nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4 na mocy art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Dostawa materiałów opatrunkowych i innych materiałów medycznych dla Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
- Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku między ulicami Korczaka i Kochanowskiego
- Dostawa organów piszczałkowych dla PSM I stopnia w Brodnicy
- Budowa parkingu przy ul. Zamkowej, budowa odcinka drogi dla pieszych ul. Nowa oraz budowa drogi dla pieszych ul. Jana Pawła II w Brodnicy
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia magazynu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- "Zakup agregatu prądotwórczego w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej - etap I"
- Zakup wyposażenia Gminnego Magazynu OLiOC oraz jego Oddziałów Terenowych niezbędnego do prowadzenia działań ratowniczych i ochrony ludności
- Dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Dostawa 2 szt. agregatów prądotwórczych na podwoziu jezdnym w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych
więcej: Zestawy prądnicowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





