eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa drukarek, ploterów oraz specjalistycznych stacji roboczych do obsługi matematycznych modeli meteorologicznych(DWD) i hydrologicznych (MIKE FLOOD 2008).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-19

Warszawa: Dostawa drukarek, ploterów oraz specjalistycznych stacji roboczych do obsługi matematycznych modeli meteorologicznych(DWD) i hydrologicznych (MIKE FLOOD 2008).
Numer ogłoszenia: 322723 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej , ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 5694100/101, faks (022) 8345466, 5694325.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drukarek, ploterów oraz specjalistycznych stacji roboczych do obsługi matematycznych modeli meteorologicznych(DWD) i hydrologicznych (MIKE FLOOD 2008)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarek, ploterów oraz specjalistycznych stacji roboczych do obsługi matematycznych modeli meteorologicznych(DWD) i hydrologicznych (MIKE FLOOD 2008). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w 2 częściach. Część nr 1- Załącznik B Drukarka laserowa DRU_1 - 50 sztuk Ploter A0 DRU_2 - 2 sztuki Ploter A1 DRU_3 - 5 sztuk Część nr 2- Załącznik C Stacja robocza SR_1- 7 sztuk Stacja robocza XT_1 10 sztuk.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.40 - Plotery .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Doświadczenie: Wykonawcy wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 1 zamówienie o wartości brutto minimum 400 000 PLN polegające na dostawie sprzętu komputerowego odpowiadającego swoim rodzajem i zakresem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Niespełnienie co najmniej jednego z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy Pzp w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia. Zamawiający na mocy art. 26 ust 3 ustawy Pzp wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: 1.Oferta na formularzu o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ, a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (wzór stanowi załącznik nr 2), b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania Ofert, c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania Ofert, d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania Ofert, e)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert, f)wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający minimum 1 zamówienie o wartości brutto minimum 400 000PLN polegające na dostawie sprzętu komputerowego odpowiadającego swoim rodzajem i zakresem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania zamówienia oraz potwierdzone dokumentami (referencje), że dostawy te zostały wykonane należycie- (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ), oraz 2. Zatwierdzony wzór umowy (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). 3. Specyfikacja Techniczna sprzętu - wypełniony załącznik B lub C w zależności na którą część Wykonawca składa ofertę (Wykonawca określi parametry oferowanego sprzętu ), 4. Specyfikacja Cenowa przedmiotu zamówienia - wypełniony załącznik odpowiednio dla danej części D lub E..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, Warszawa ul. Podleśna 61 pok.201.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Warszawa ul. Podleśna 61 pok.201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa : Drukarka laserowa DRU_1 - 50 sztuk Ploter A0 DRU_2 - 2 sztuki Ploter A1 DRU_3 - 5 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa DRU_1 - 50 sztuk Ploter A0 DRU_2 - 2 sztuki Ploter A1 DRU_3 - 5 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.21.40-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa: Stacja robocza SR_1- 7 sztuk Stacja robocza XT_1 10 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stacja robocza SR_1- 7 sztuk Stacja robocza XT_1 10 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.