eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa systemu telekomunikacyjnego w zakresie odpłatnego udostępnienia cyfrowej centrali telefonicznej z wyposażeniem dodatkowym wraz ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej oraz świadczeniem usług szerokopasmowego dostępu do Internetu dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu w latach 2011 - 2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-15

Poznań: Dostawa systemu telekomunikacyjnego w zakresie odpłatnego udostępnienia cyfrowej centrali telefonicznej z wyposażeniem dodatkowym wraz ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej oraz świadczeniem usług szerokopasmowego dostępu do Internetu dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu w latach 2011 - 2013.
Numer ogłoszenia: 322557 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 303272 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8463819, faks 061 8463820.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu telekomunikacyjnego w zakresie odpłatnego udostępnienia cyfrowej centrali telefonicznej z wyposażeniem dodatkowym wraz ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej oraz świadczeniem usług szerokopasmowego dostępu do Internetu dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu w latach 2011 - 2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Odpłatne udostępnienie centrali telefonicznej z wyposażeniem dodatkowym. 1.1 Stan istniejący. W chwili obecnej świadczenie usług telekomunikacyjnych odbywa się z wykorzystaniem centrali telefonicznej SIEMENS HIPATH 3800 oraz 4 aparatów systemowych OptiPoint 500 Standard będących własnością Telekomunikacji Polskiej S.A., oraz 4 aparatów systemowych OptiPoint 500 Standard, 125 aparatów analogowych oraz 20 faksów stanowiących własność Zamawiającego. Obecnym dostawcą usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej jest Telekomunikacja Polska S.A., która zapewnia łączność z wykorzystaniem linii ISDN (30B+D) oraz 24 kanałów głosowych w ramach usługi Biznes Pakiet 96. Ponadto Zamawiający posiada wewnątrz-obiektową sieć teleinformatyczną umożliwiającą zestawienie połączenia pomiędzy centralą a dowolnym numerem wewnętrznym, która zostanie udostępniona w celu realizacji przedmiotu zamówienia. Dla potrzeb montażu i uruchomienia centrali Zamawiający posiada odpowiednie pomieszczenie wraz z instalacją elektryczną i klimatyzacyjną, które zostanie udostępnione Wykonawcy w celu realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, przed złożeniem oferty, zapoznania się z istniejącą infrastrukturą wewnętrzną sieci telekomunikacyjnej. 1.2 Odpłatne udostępnienie centrali telefonicznej i wyposażenia dodatkowego - wymagania techniczne, połączenie z publiczną siecią telekomunikacyjną, dostawa - montaż - uruchomienie, gwarancja i serwis, terminy. 1.2.1 Minimalna ilość i rodzaj obsługiwanych przez centralę linii miejskich i wewnętrznych: a) linie miejskie cyfrowe ISDN PRA (30B+D) - 2 łacza, b) linie wewnętrzne analogowe - 150 z możliwością rozbudowy do 200, c) linie wewnętrzne cyfrowe - 12 z możliwością rozbudowy do 16, d) linie wewnętrzne dla usług faksowych -30 z możliwością ich zainstalowania na dowolnym wewnętrznym numerze analogowym, e) udostępniona centrala musi współpracować z posiadanymi przez Zamawiającego aparatami systemowymi (OptiPoint 500 Standard - 4szt), posiadanymi przez Zamawiającego aparatami analogowymi, oraz z planowanym wyposażeniem dodatkowym. 1.2.2 Wyposażenie dodatkowe: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca odpłatnie udostępni Zamawiającemu następujące wyposażenie dodatkowe: a) aparaty systemowe (o parametrach nie gorszych niż posiadane przez Zamawiającego) - 4kpl, b) aparaty systemowe z rozszerzoną klawiaturą (standard min. jak wyżej z klawiaturą skróconego wybierania umożliwiającą połączenie co najmniej 16 numerów) - 4kpl, c) wyposażenie i oprogramowanie do rejestracji i taryfikacji połączeń wychodzących dla każdego numeru wewnętrznego oddzielnie wraz z możliwością sporządzania bilingów, d) układ awaryjnego podtrzymania zasilania w przypadku zaniku napięcia sieciowego umożliwiający pracę centrali przez 2 godziny, e) odpłatne udostępnienie wyposażenia dodatkowego Wykonawca powinien zawrzeć w cenie centrali telefonicznej. 1.2.3 Programowanie centrali musi odbywać się poprzez: a) złącze umożliwiające programowanie z komputera PC, b) dowolny aparat cyfrowy będący w dyspozycji Zamawiającego lub stanowiący przedmiot dzierżawy, c) zdalne zarządzanie poprzez wbudowany modem ISDN. 1.2.4 Połączenie centrali z publiczną siecią telekomunikacyjną. a) połączenie z publiczną siecią telekomunikacyjną może być wykonane z wykorzystaniem kabli światłowodowych lub miedzianych, b) Wykonawca ma obowiązek zapewnienia na swój koszt traktów (przyłączy) do siedziby Zamawiającego umożliwiających uzyskanie połączenia z publiczną siecią telekomunikacyjną, c) Zamawiający nie dopuszcza (wyklucza) możliwość świadczenia usług telekomunikacyjnych z wykorzystaniem systemów radiowych, technologii VoIP, Internetu oraz bramek GSM. 1.2.5 Dostawa - montaż i uruchomienie centrali. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni: a) transport wraz z podłączeniem centrali w budynku Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu, przy ul. Kościelnej 37, wraz z całym niezbędnym do jej uruchomienia wyposażeniem oraz wyposażeniem dodatkowym opisanym w ust. 1.2.2, b) montaż centrali wraz z podłączeniem do publicznej sieci telekomunikacyjnej oraz do istniejącej infrastruktury Zamawiającego, c) uruchomienie, oraz pełną konfigurację centrali, telefonów i wyposażenia dodatkowego stanowiących zarówno przedmiot zamówienia jak i będących na wyposażeniu Zamawiającego, d) prace związane z montażem i uruchomieniem centrali Wykonawca zrealizuje w sposób zapewniający nieprzerwaną łączność telefoniczną Zamawiającego w jego godzinach pracy (w dni powszednie w godz. 730-1530) w zakresie ruchu przychodzącego, wychodzącego oraz dla połączeń wewnętrznych, e) w przypadku zaistnienia okoliczności, w których wykonanie prac wymienionych w ppkt d) będzie niemożliwe w godzinach pracy Zamawiającego, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym termin na ich wykonanie, f) wszystkie czynności związane z uruchomieniem i konfiguracją centrali Wykonawca wykona w porozumieniu z Zamawiającym, g) wszelkie koszty związane z dostawą, montażem i uruchomieniem centrali, wyposażenia dodatkowego zostaną przez Wykonawcę uwzględnione w cenie odpłatnego udostępnienia centrali wraz z wyposażeniem dodatkowym. 1.2.6 Zapewnienie sprawności technicznej centrali telefonicznej wraz z wyposażeniem dodatkowym oraz serwis. a) w związku z funkcjonującą w lokalizacji Poznań, ul. Kościelna 37 centralą telefoniczną Zamawiający dopuszcza możliwość przejęcia/pozostawienia istniejącej centrali telefonicznej będącej własnością Telekomunikacji Polskiej S.A., pod warunkiem wyrażenia na to zgody Telekomunikacji Polskiej S.A. oraz pod warunkiem przystosowania centrali do wymagań Zamawiającego. W przypadku skorzystania z takiego rozwiązania Zamawiający wymaga zapewnienia sprawności działania centrali oraz wyposażenia dodatkowego przez cały czas trwania umowy, oraz wykazania prawa do dysponowania centralą przez cały czas trwania umowy poprzez złożenie oświadczenia wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do Formularza oferty, b) w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zagwarantuje bezawaryjność pracy centrali, świadczonych publicznych usług telekomunikacyjnych, dostępu do szerokopasmowego Internetu wg kryteriów określonych w ust. 2.2 oraz 2.3 przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku przez cały okres trwania umowy, c) w przypadku wystąpienia awarii lub usterki w pracy centrali, lub połączeń z publiczną siecią telekomunikacyjną, lub w dostępie do szerokopasmowego Internetu, Wykonawca lub wyznaczony przez niego serwis zobowiązany będzie do podjęcia naprawy w przeciągu czterech godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia telefonicznego, faksowego lub e-mailowego, d) maksymalny termin usunięcia awarii lub usterki wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 godziny od chwili przyjęcia zgłoszenia, e) w przypadku niemożliwości dokonania naprawy lub usunięcia usterki w tym terminie w dowolnej lokalizacji Zamawiającego, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w ciągu następnej doby sprzęt zastępczy i/lub umożliwi uzyskanie połączenia z publiczną siecią telekomunikacyjną, dostępu do szerokopasmowego Internetu za pomocą sprzętu i/lub łączy o standardzie i funkcjonalności i parametrach nie gorszych niż sprzed zaistnienia awarii lub usterki, f) w przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z warunków zapewnienia sprawności technicznej centrali wraz z wyposażeniem oraz serwisu Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia usunięcia awarii (usterki) dowolnie wybranej przez siebie firmie zastępczej, jak również do wypożyczenia sprzętu zastępczego od dowolnie wybranego dostawcy. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji wszelkimi kosztami z tego tytułu wynikającymi Zamawiający obciąży Wykonawcę, g) w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie świadczył usługi serwisu w zakresie prac konserwacyjnych gwarantujących bezawaryjną pracę centrali, wyposażenia dodatkowego oraz bezawaryjnego dostępu do Internetu, h) w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia asysty technicznej w zakresie bieżącej eksploatacji centrali i wyposażenia dodatkowego przez Zamawiającego, i) Wykonawca zapewni sprawność techniczną, serwis w zakresie prac konserwacyjnych, asystę techniczną od dnia protokolarnego przekazania uruchomionej, działającej centrali, wyposażenia dodatkowego, uruchomionych publicznych usług telekomunikacyjnych, uruchomionego dostępu do Internetu. 1.2.7 Terminy a) Wymagana gotowość kompletnej, podłączonej i skonfigurowanej centrali telefonicznej wraz z wyposażeniem dodatkowym oraz wyposażeniem niezbędnym do uzyskania dostępu do Internetu - na dzień 31.12.2010 r. b) Wykonawca pisemnie zgłosi gotowość do odbioru przedmiotu zamówienia a Zamawiający w ciągu 1 dnia roboczego wyznaczy termin odbioru końcowego prac z uwzględnieniem zapisu pkt. 1.2.7 a (zakończenie wszystkich czynności odbiorowych nie może nastąpić później niż 31.12.2010 r.). c) rozpoczęcie świadczenia usług telekomunikacyjnych oraz dostępu do Internetu: od 1 stycznia 2011 roku do 31 grudnia 2013 roku. 1.3 Obsługa połączeń zewnętrznych i wewnętrznych. 1.3.1 Struktura ruchu Planowana przez Zamawiającego liczba połączeń w okresie obowiązywania umowy kształtuje się następująco: a) połączenia krajowe - 760 500 minut, (tj. 21 125 minut / miesiąc) w tym: - połączenia strefowe (lokalne) - 456 300 minut (tj. 12 675 minut / miesiąc), - połączenia międzystrefowe (międzymiastowe) - 304 200 minut (tj. 8 450 minut/miesiąc), b) połączenia do wszystkich operatorów sieci komórkowych - 249 600 minut (tj. 6 933,33 min / miesiąc) w tym: - do sieci Era, Orange, Plus - 248 040 minut (tj. 6 890 minut / miesiąc), - do sieci P4 Play - 1 560 minut (tj. 40 minut / miesiąc). Zamawiający nie przewiduje (na podstawie przeprowadzonych analiz w dotychczasowym telefonicznym ruchu wychodzącym) połączeń z innymi operatorami telefonii komórkowej, c) połączenia międzynarodowe do sieci stacjonarnej państw Unii Europejskiej oraz do Białorusi, Islandii, Lichtensteinu, Norwegii, Rosji, Szwajcarii i Ukrainy) - 1 755 minut (tj. 48,75 minut / miesiąc), Powyższe liczby minut zostały określone na podstawie średniomiesięcznej analizy wykonanych połączeń z ubiegłego oraz bieżącego roku rozliczeniowego pomnożonej przez okres trwania umowy. Jako dana analityczna stanowi tylko i wyłącznie prognozę planowanych połączeń i nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. 1.3.2 Obsługa połączeń zewnętrznych i wewnętrznych. W ramach obsługi połączeń zewnętrznych i wewnętrznych Wykonawca zapewni: a) przeniesienie istniejących numerów telefonicznych Zamawiającego, b) wykonywanie połączeń zewnętrznych dla wszystkich numerów wewnętrznych z możliwością dowolnej blokady wybranych numerów wewnętrznych (niezależnie na połączenia krajowe, międzynarodowe, komórkowe, ...), c) naliczanie sekundowe czasu połączenia, d) koszt połączenia nie obciążony opłatą inicjacyjną, e) realizację bezpłatnych połączeń pomiędzy wszystkimi numerami wewnętrznymi, f) realizację bezpłatnych połączeń z numerami alarmowymi i infoliniami, g) blokadę połączeń dla numerów o podwyższonej płatności (typu 0-70..., 0-30..., 0-40...) z opcją jej usunięcia dla dowolnego numeru wewnętrznego na pisemne żądanie Zamawiającego, h) wybieranie numerów w systemie DTMF, i) realizację funkcji DDI - możliwość bezpośredniego wybierania numerów wewnętrznych (wybieranie skrócone - 3 ostatnie cyfry numeru), j) realizację funkcji CLIP - prezentację numeru abonenta wywołującego - dla wszystkich numerów wewnętrznych, k) realizację funkcji CLIR - blokadę numeru abonenta wywołującego - dla dowolnego numeru wewnętrznego, l) zestawienie kosztów połączeń wychodzących (biling) w postaci papierowej lub elektronicznej dostarczony raz w miesiącu wraz z fakturą do siedziby Zamawiającego dla każdego numeru wewnętrznego niezależnie. Biling powinien zawierać informacje: nr wewnętrzny, ilość połączeń krajowych i ich wartość, ilość połączeń międzynarodowych i ich wartość, ilość połączeń do sieci komórkowych i ich wartość, oraz ilość połączeń innych i ich wartość. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia szczegółowego wykazu rozmów dla dowolnego numeru, m) realizacja zapowiedzi głosowych dla czterech linii przychodzących. 1.4 Wymagania dodatkowe a) do każdego odpłatnie udostępnionego w ramach przedmiotu zamówienia urządzenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu odbioru jeden komplet standardowej dokumentacji i/lub instrukcji w formie papierowej w języku polskim, b) w dniu odbioru technicznego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim (certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności), c) Wykonawca zapewni w siedzibie Zamawiającego przeszkolenie wybranego personelu (12 osób) w wymiarze 4 godz. (2 grupy sześcioosobowe po 2 godz.) w zakresie obsługi aparatów systemowych będących przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga udokumentowanego sprawdzenia umiejętności przeszkolonego personelu, d) koszty związane z realizacją zapisów ust. 1.4 zostaną uwzględnione przez Wykonawcę w cenie odpłatnego udostępnienia centrali. 2. Świadczenie usług dostępu do Internetu. 2.1 Stan istniejący. W chwili obecnej świadczenie usług dostępu do Internetu w lokalizacji Poznań, ul. Kościelna 37 odbywa się za pomocą dwóch łączy POLPAK 2Mb/s, oraz usługi DSL 4Mb/s (w ramach usługi Biznes Pakiet 96), świadczonych przez Telekomunikację Polską S.A., natomiast w lokalizacjach: Piła, al. Niepodległości 24, Kalisz, ul. Serbinowska 5, Leszno, ul. Śniadeckich 5, Konin, ul. Zakładowa 4, dostęp do Internetu realizowany jest z wykorzystaniem usługi Neostrada 2M. 2.2 Szerokopasmowy dostęp do Internetu - lokalizacja Poznań ul. Kościelna 37. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w lokalizacji Poznań, ul. Kościelna 37, Wykonawca zobowiązany będzie do: a) zapewnienia stałego szerokopasmowego dostępu do Internetu, b) wymagana szybkość mierzona w punkcie dostępowym Zamawiającego - minimum 10Mb/s, c) ilość stałych numerów IP - minimum 5, d) dostawy, instalacji i konfiguracji wszelkich urządzeń i oprogramowania niezbędnego do realizacji połączenia szerokopasmowego dostępu do Internetu. 2.3 Szerokopasmowy dostęp do Internetu - lokalizacje: Piła, al. Niepodległości 24, Kalisz, ul. Serbinowska 5, Leszno, ul. Śniadeckich 5, Konin, ul. Zakładowa 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w lokalizacjach określonych w pkt 2.3 Wykonawca zobowiązany będzie w każdej z lokalizacji niezależnie do: a) zapewnienia stałego szerokopasmowego dostępu do Internetu, b) wymagana szybkość mierzona w punkcie dostępowym Zamawiającego - minimum 4Mb/s, c) ilość stałych numerów IP - minimum 4 dla każdej z lokalizacji, d) dostawy, instalacji i konfiguracji wszelkich urządzeń i oprogramowania niezbędnego do realizacji połączenia szerokopasmowego dostępu do Internetu. 2.4 Zapewnienie sprawności technicznej dostępu do Internetu. a) w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zagwarantuje bezawaryjność dostępu do szerokopasmowego Internetu wg kryteriów określonych w pkt 2.2, oraz 2.3 usług przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku przez cały okres trwania umowy, b) w przypadku wystąpienia awarii lub usterki w dostępie do Internetu Wykonawca lub wyznaczony przez niego serwis zobowiązany będzie do podjęcia naprawy w przeciągu czterech godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia telefonicznego, faksowego lub e-mailowego, c) maksymalny termin usunięcia awarii lub usterki wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 godziny od chwili przyjęcia zgłoszenia, d) w przypadku niemożliwości dokonania naprawy lub usunięcia usterki w tym terminie w dowolnej lokalizacji Zamawiającego Wykonawca w ciągu następnej doby zapewni Zamawiającemu uzyskanie dostępu do szerokopasmowego Internetu w standardzie i funkcjonalności, oraz o parametrach nie gorszych niż sprzed zaistnienia awarii lub usterki w tej lokalizacji w której ta awaria lub usterka nastąpiła, e) w przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z warunków gwarancji i serwisu Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia usunięcia awarii (usterki) dowolnie wybranej przez siebie firmie zastępczej, jak również do uzyskania dostępu do Internetu od dowolnie wybranego dostawcy. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji wszelkimi kosztami z tego tytułu wynikającymi Zamawiający obciąży Wykonawcę, f) w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie świadczył usługi serwisu w zakresie prac konserwacyjnych gwarantujących bezawaryjny dostęp do Internetu. 3) Wszelkie usługi telekomunikacyjne dostarczane przez Wykonawcę muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NETIA S.A., ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 468196,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 156337,38

  • Oferta z najniższą ceną: 156337,38 / Oferta z najwyższą ceną: 251060,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.