To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-06
Wrocław: Usługa hotelarska i restauracyjna związana z przeprowadzeniem szkolenia dla powołanych pełnomocników Koordynatora Krajowego ds. wdrożeń systemów informatycznych w sądownictwie.
Numer ogłoszenia: 322352 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 288758 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu, ul. Energetyczna 4, 53-330 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7987777, faks 071 7987714.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa hotelarska i restauracyjna związana z przeprowadzeniem szkolenia dla powołanych pełnomocników Koordynatora Krajowego ds. wdrożeń systemów informatycznych w sądownictwie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Usługa hotelarska i restauracyjna związana z przeprowadzeniem szkolenia dla powołanych pełnomocników Koordynatora Krajowego ds. wdrożeń systemów informatycznych w sądownictwie. 2. Całość usługi, tj, zapewnienie noclegu, wyżywienia i miejsc na sali konferencyjnej dotyczy maksymalnej ilości 50 osób. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z podanej liczby osób, max. do 20% podanej ilości w ust.2. 4. Całość usługi świadczona w ramach jednego obiektu. 5.Wymagania minimalne 1) baza noclegowa a. obiekt hotelowy nie może być w trakcie prac remontowych w czasie trwania spotkania, b. Wykonawca zapewnia co najmniej 50 miejsc noclegowych w pokojach jednoosobowych lub zapewniających samodzielne nocowanie, c. każdy z pokoi noclegowych z łazienką, TV, telefon i łącze internetowe, w standardzie nie mniejszym niż dla hoteli zaszeregowanych w kategorii ** zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 22 poz. 169). 2) zakwaterowanie uczestników będzie odbywać się w przeddzień szkolenia, 3) sale konferencyjne - Zamawiający będzie korzystał z 1 sali konferencyjnej na co najmniej 50 osób przy stołach, z otwieranymi oknami, lub bez okien ale z klimatyzacją, spełniającej wszelkie wymagania w zakresie BHP, w szczególności w zakresie natężenia oświetlenia i wentylacji, sale umożliwiające świadczenie w nich cateringu w postaci przerw kawowych, 4) sala konferencyjna będzie dostępna w wieczór poprzedzający rozpoczęcie szkolenia w celu instalacji sprzętu, 5) sala restauracyjna na potrzeby spożycia obiadu na co najmniej 50 osób, 6) bezpłatna szatnia oraz toalety w bezpośrednim sąsiedztwie sali konferencyjnej, 7) sala konferencyjna wyposażone w tablice suchościeralne z kompletem pisaków, rzutnik i ekran dla prezentacji multimedialnych, 8) zapewnienie możliwości podłączenia laptopów do gniazd zasilających dla minimum 30 osób, 9) zapewnienie bezpłatnych miejsc parkingowych dla uczestników spotkania, na terenie hotelu, ośrodka, dla minimalnie 20 samochodów osobowych. 6. Zapewnienie wyżywienia i obsługa gastronomiczna dla uczestników spotkania - następująco, minimalne warunki: 1) śniadanie, w formie bufetu, w sali restauracyjnej, o zawartości: 3 rodzaje pieczywa - biały chleb, bułki i pieczywo ciemne, masło, nabiał, biały ser, serki topione, ser żółty, wędliny, pasztet drobiowy, pasta rybna, zimne przystawki np. śledzie, posiłek gorący: np. jajecznica, kiełbaski, napoje: sok owocowy, kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, 2) przerwy kawowe w salach konferencyjnych - 2 dziennie, (skład: kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, mleko do kawy, cukier, cytryna, sok owocowy, dwa rodzaje ciastek), 3) obiad, podany w wyodrębnionej sali restauracyjnej (skład: dwie zupy do wyboru, drugie danie składające się z 3 rodzajów mięs do wyboru, dodatków skrobiowych i dodatków warzywnych, deser, sok owocowy, kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, mleko do kawy, cukier, cytryna), 4) kolacja, w formie bufetu (skład: dwie zupy do wyboru, 2 rodzaje mięsa + dodatki skrobiowe + dodatki warzywne, pieczywo różnorodne, wędlina różnorodna (min. 3 rodzaje), sery różnorodne (min. 2 rodzaje), świeże warzywa (pomidory, ogórek zielony), masło, kawa, herbata, cytryna, cukier, mleko. 7. Wykonawca zapewni obsługę techniczną spotkania w postaci przedstawiciela Wykonawcy, który będzie sprawował nadzór nad realizacją zamówienia zgodnego z umową, z wyłączeniem obsługi technicznej sprzętu należącego do Zamawiającego. 8. Szczegółowy plan spotkania, uwzględniający godzinowy rozkład dni szkoleniowych wraz z listą uczestników dostarczy przedstawiciel Zamawiającego, co najmniej na 5 dni przed rozpoczęciem spotkania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość modyfikacji listy uczestników, nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem spotkania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługa hotelarska i restauracyjna związana z przeprowadzeniem szkolenia dla powołanych pełnomocników Koordynatora Krajowego ds. wdrożeń systemów informatycznych w sądownictwie. Warszawa 17-18 października 2011 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- E-xon s.c., Sylwia Kotowicz, Piotr Izdebski, Starołęcka 2/8, 61-361 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43518,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55335,00
Oferta z najniższą ceną: 55335,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55335,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Usługa hotelarska i restauracyjna związana z przeprowadzeniem szkolenia dla powołanych pełnomocników Koordynatora Krajowego ds. wdrożeń systemów informatycznych w sądownictwie. Karpacz 7 - 9 listopada 2011 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Alicja Chylińska, WAKE UP - SZKOLENIA, KONFERENCJE I INTEGRACJA
jakie przetargi wygrała firma
Alicja Chylińska, WAKE UP - SZKOLENIA, KONFERENCJE I INTEGRACJA
- WAKE - UP Szkolenia, Konferencje i Integracja Alicja Chylińska, Armii Krajowej 6/49, Lipno, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39583,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46500,00
Oferta z najniższą ceną: 46500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 46500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Usługa hotelarska i restauracyjna związana z przeprowadzeniem szkolenia dla powołanych pełnomocników Koordynatora Krajowego ds. wdrożeń systemów informatycznych w sądownictwie. Gdańsk 8-9 grudnia 2011 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- E-xon s.c., Sylwia Kotowicz, Piotr Izdebski, ul. Starołęcka 2/8, 61-361 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41203,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29620,00
Oferta z najniższą ceną: 29620,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29620,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Usługa hotelarska i restauracyjna związana z przeprowadzeniem szkolenia dla powołanych pełnomocników Koordynatora Krajowego ds. wdrożeń systemów informatycznych w sądownictwie. Kraków 15-16 grudnia 2011 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Szkoleniowe KODAR, Na Polach 26D, 31-344 Kraków, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41666,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27000,00
Oferta z najniższą ceną: 27000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku B należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego do specjalistycznej pracowni multimedialnej w Instytucie Filologii Germańskiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż czterech wind towarowych z podziałem na 2 zadania
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach, położonych we Wrocławiu - 2 Zadania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa organizacji wydarzenia "Szkoła Prototypowania"
- "Kompleksowa usługa org. i przeprowadzenia konferencji dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego (JST), PCPR, OPS oraz podmiotów i organizacji zaangażowanych w proces tworzenia (LPDI)".
- Usługa noclegowa, usługa gastronomiczno - restauracyjna oraz najem powierzchni na potrzeby organizacji wizyty studyjnej
- Świadczenie usług hotelowych dla zespołu muzyków orkiestry Ukrainian Freedom Orchestra w związku z realizacją Koncertów (...)
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.