Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-06
Wrocław: Dostawa fabrycznie nowych urządzeń i wykonanie instalacji Systemu Wizyjnego Monitoringu Zagrożeń w Domu Studenckim Politechniki Wrocławskiej T-19 przy ul. Wittiga 8 i 8 A oraz rozbudowa monitoringu w Domu Studenckim Politechniki Wrocławskiej T-16 przy ul. Wittiga 4 we Wrocławiu. (3 zadania)
Numer ogłoszenia: 322300 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ac.pwr.wroc.pl/zampub
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pwr.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych urządzeń i wykonanie instalacji Systemu Wizyjnego Monitoringu Zagrożeń w Domu Studenckim Politechniki Wrocławskiej T-19 przy ul. Wittiga 8 i 8 A oraz rozbudowa monitoringu w Domu Studenckim Politechniki Wrocławskiej T-16 przy ul. Wittiga 4 we Wrocławiu. (3 zadania).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.2Zakres przedmiotu zamówienia w Zadaniu I: 1.Zaprojektowanie instalacji monitoringu, 2.Dostawę urządzeń wg poniższego zestawienia, 3.Wykonanie natynkowe instalacji zasilających 230V i niskoprądowych kamer 12DC/24 AC, 4.Wykonanie natynkowe instalacji do przesyłania sygnału wizyjnego, 5.Dostawa oraz zainstalowanie oprogramowania, 6.Uruchomienie i skonfigurowanie systemu. Każda kamera na podglądzie ma mieć opis identyfikujący jej lokalizację dla obserwatora. 7.Wykonawca przeprowadzi szkolenie w zakresie obsługi systemu. 8.Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 9.W okresie 24 miesięcznej gwarancji Wykonawca zapewni pełny serwis urządzeń i całego systemu. 10.Rejestratory winne być zamontowane w szafkach typu ROCK, 11.Zapewnienie podtrzymania w przypadku zaniku zasilania 230 V AC, aby zapewnić wystarczający czas na wyłączenie sytemu. 1.3Zakres przedmiotu zamówienia w Zadaniu II obejmuje: 1.Zaprojektowanie instalacji monitoringu w oparciu o udostępnioną Wykonawcy, po podpisaniu Umowy, Dokumentację Powykonawczą istniejącego Systemu, 2.Dostawę urządzeń wg poniższego zestawienia, 3.Wykonanie (rozbudowanie) natynkowej instalacji zasilającej 230V AC i 12V DC, 4. Wykonanie (rozbudowanie) natynkowe instalacji do przesyłania sygnału wizyjnego, 5.Dostawa oraz zainstalowanie oprogramowania, 6.Uruchomienie i skonfigurowanie systemu po rozbudowie, tak aby istniejące urządzenia i dostarczone stanowiły jeden, kompatybilny układ. Każda kamera na podglądzie ma mieć opis identyfikujący jej lokalizację dla obserwatora. 7. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w zakresie obsługi systemu. 8. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 9. W okresie 24 miesięcznej gwarancji Wykonawca zapewni pełny serwis urządzeń i całego systemu. 10. Rejestratory winne być zamontowane w szafkach typu ROCK Zakres przedmiotu zamówienia w Zadaniu III obejmuje: Dostawa urządzeń wskazanych w Specyfikacji technicznej - tabela A i B - zadanie III.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00-1, 45.31.40.00-1, 32.23.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium w niniejsszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zadaniu I, II, III posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się: - w zadaniu I - zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jednej dostawy wraz z instalacją Systemu Wizyjnego Monitoringu Zagrożeń wyposażonego w minimum 40 kamer oraz 3 rejestratory. - w zadaniu II - zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jednej dostawy wraz z instalacją Systemu Wizyjnego Monitoringu Zagrożeń wyposażonego w minimum 40 kamer oraz 3 rejestratory.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych
Politechniki Wrocławskiej
ul. Norwida 9/1
50-370 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 11:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej ul. Norwida 9/1 50-370 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie instalacji Systemu Wizyjnego Monitoringu Zagrożeń w Domu Studenckim DS. T-19 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 8 we Wrocławiu w systemie CCTV wraz z opracowaniem dokumentacji powykonawczej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia w Zadaniu I: 1. Zaprojektowanie instalacji monitoringu, 2. Dostawę urządzeń wg poniższego zestawienia, 3. Wykonanie natynkowe instalacji zasilających 230V i niskoprądowych kamer 12DC/24 AC, 4. Wykonanie natynkowe instalacji do przesyłania sygnału wizyjnego, 5. Dostawa oraz zainstalowanie oprogramowania, 6. Uruchomienie i skonfigurowanie systemu. Każda kamera na podglądzie ma mieć opis identyfikujący jej lokalizację dla obserwatora. 7. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w zakresie obsługi systemu. 8. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 9. W okresie 24 miesięcznej gwarancji Wykonawca zapewni pełny serwis urządzeń i całego systemu. 10. Rejestratory winne być zamontowane w szafkach typu ROCK, 11. Zapewnienie podtrzymania w przypadku zaniku zasilania 230 V AC, aby zapewnić wystarczający czas na wyłączenie sytemu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.10.00-1, 45.31.11.00-1, 45.31.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Rozbudowa instalacji Systemu Wizyjnego Monitoringu Zagrożeń w Domu Studenckim DS. T-16 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 4 we Wrocławiu w systemie CCTV wraz z opracowaniem dokumentacji powykonawczej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie instalacji monitoringu w oparciu o udostępnioną Wykonawcy, po podpisaniu Umowy, Dokumentację Powykonawczą istniejącego Systemu, 2. Dostawę urządzeń wg poniższego zestawienia, 3. Wykonanie (rozbudowanie) natynkowej instalacji zasilającej 230V AC i 12V DC, 4. Wykonanie (rozbudowanie) natynkowe instalacji do przesyłania sygnału wizyjnego, 5. Dostawa oraz zainstalowanie oprogramowania, 6. Uruchomienie i skonfigurowanie systemu po rozbudowie, tak aby istniejące urządzenia i dostarczone stanowiły jeden, kompatybilny układ. Każda kamera na podglądzie ma mieć opis identyfikujący jej lokalizację dla obserwatora. 7. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w zakresie obsługi systemu. 8. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 9. W okresie 24 miesięcznej gwarancji Wykonawca zapewni pełny serwis urządzeń i całego systemu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.10.00-1, 45.31.11.00-0, 45.31.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Dostawa sprzętu Systemu Wizyjnego Monitoringu Zagrożeń w przybudówce Domu Studenckim DS. T-19 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 8 A we Wrocławiu w systemie CCTV..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń wskazanych w Specyfikacji technicznej - tabela A i B - zadanie III.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców mrożonych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Zagospodarowanie terenów zieleni objętych zarządem ZZK we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Badania medycyny pracy dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Tęczowej 33 we Wrocławiu
- Usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych i serwis węzłów mieszkaniowych (logoterm) w budynkach zarządzanych przez ZZK
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja Budynków na Centrum Aktywności Lokalnej na terenie Gminy Dąbrowa" - budynek użyteczności publicznej w Gminie Dąbrowa przy ul. Niemodlińskiej 39 A w Chróścinie
- "Dostawa, montaż i uruchomienie agregatów prądotwórczych na potrzeby Gminy Będków"
- Wykonanie przebudowy rozdzielni NN oraz wykonanie głównego wyłącznika prądu w budynku Gmachu Starym Technologicznym Politechniki Warszawskiej przy ul. Narbutta 86
- Budowa nowego budynku na mieszkania wspomagane w ramach projektu "Rozwój infrastruktury usług i integracji społecznej w Gminie Wisznice"
- "Modernizacja energetyczna budynków oświatowych w gminie Nowy Tomyśl"
- Utworzenie 32 nowych miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w ramach nowej instytucji - Żłobka w gminie Lipnica przy ul. Strażackiej 5a, 77-130 Lipnica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





