eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa fabrycznie nowych urządzeń i wykonanie instalacji Systemu Wizyjnego Monitoringu Zagrożeń w Domu Studenckim Politechniki Wrocławskiej T-19 przy ul. Wittiga 8 i 8 A oraz rozbudowa monitoringu w Domu Studenckim Politechniki Wrocławskiej T-16 przy ul. Wittiga 4 we Wrocławiu. (3 zadania)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-06

Wrocław: Dostawa fabrycznie nowych urządzeń i wykonanie instalacji Systemu Wizyjnego Monitoringu Zagrożeń w Domu Studenckim Politechniki Wrocławskiej T-19 przy ul. Wittiga 8 i 8 A oraz rozbudowa monitoringu w Domu Studenckim Politechniki Wrocławskiej T-16 przy ul. Wittiga 4 we Wrocławiu. (3 zadania)
Numer ogłoszenia: 322300 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ac.pwr.wroc.pl/zampub
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pwr.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych urządzeń i wykonanie instalacji Systemu Wizyjnego Monitoringu Zagrożeń w Domu Studenckim Politechniki Wrocławskiej T-19 przy ul. Wittiga 8 i 8 A oraz rozbudowa monitoringu w Domu Studenckim Politechniki Wrocławskiej T-16 przy ul. Wittiga 4 we Wrocławiu. (3 zadania).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.2Zakres przedmiotu zamówienia w Zadaniu I: 1.Zaprojektowanie instalacji monitoringu, 2.Dostawę urządzeń wg poniższego zestawienia, 3.Wykonanie natynkowe instalacji zasilających 230V i niskoprądowych kamer 12DC/24 AC, 4.Wykonanie natynkowe instalacji do przesyłania sygnału wizyjnego, 5.Dostawa oraz zainstalowanie oprogramowania, 6.Uruchomienie i skonfigurowanie systemu. Każda kamera na podglądzie ma mieć opis identyfikujący jej lokalizację dla obserwatora. 7.Wykonawca przeprowadzi szkolenie w zakresie obsługi systemu. 8.Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 9.W okresie 24 miesięcznej gwarancji Wykonawca zapewni pełny serwis urządzeń i całego systemu. 10.Rejestratory winne być zamontowane w szafkach typu ROCK, 11.Zapewnienie podtrzymania w przypadku zaniku zasilania 230 V AC, aby zapewnić wystarczający czas na wyłączenie sytemu. 1.3Zakres przedmiotu zamówienia w Zadaniu II obejmuje: 1.Zaprojektowanie instalacji monitoringu w oparciu o udostępnioną Wykonawcy, po podpisaniu Umowy, Dokumentację Powykonawczą istniejącego Systemu, 2.Dostawę urządzeń wg poniższego zestawienia, 3.Wykonanie (rozbudowanie) natynkowej instalacji zasilającej 230V AC i 12V DC, 4. Wykonanie (rozbudowanie) natynkowe instalacji do przesyłania sygnału wizyjnego, 5.Dostawa oraz zainstalowanie oprogramowania, 6.Uruchomienie i skonfigurowanie systemu po rozbudowie, tak aby istniejące urządzenia i dostarczone stanowiły jeden, kompatybilny układ. Każda kamera na podglądzie ma mieć opis identyfikujący jej lokalizację dla obserwatora. 7. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w zakresie obsługi systemu. 8. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 9. W okresie 24 miesięcznej gwarancji Wykonawca zapewni pełny serwis urządzeń i całego systemu. 10. Rejestratory winne być zamontowane w szafkach typu ROCK Zakres przedmiotu zamówienia w Zadaniu III obejmuje: Dostawa urządzeń wskazanych w Specyfikacji technicznej - tabela A i B - zadanie III.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00-1, 45.31.40.00-1, 32.23.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium w niniejsszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zadaniu I, II, III posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się: - w zadaniu I - zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jednej dostawy wraz z instalacją Systemu Wizyjnego Monitoringu Zagrożeń wyposażonego w minimum 40 kamer oraz 3 rejestratory. - w zadaniu II - zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jednej dostawy wraz z instalacją Systemu Wizyjnego Monitoringu Zagrożeń wyposażonego w minimum 40 kamer oraz 3 rejestratory.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej ul. Norwida 9/1 50-370 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 11:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej ul. Norwida 9/1 50-370 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie instalacji Systemu Wizyjnego Monitoringu Zagrożeń w Domu Studenckim DS. T-19 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 8 we Wrocławiu w systemie CCTV wraz z opracowaniem dokumentacji powykonawczej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia w Zadaniu I: 1. Zaprojektowanie instalacji monitoringu, 2. Dostawę urządzeń wg poniższego zestawienia, 3. Wykonanie natynkowe instalacji zasilających 230V i niskoprądowych kamer 12DC/24 AC, 4. Wykonanie natynkowe instalacji do przesyłania sygnału wizyjnego, 5. Dostawa oraz zainstalowanie oprogramowania, 6. Uruchomienie i skonfigurowanie systemu. Każda kamera na podglądzie ma mieć opis identyfikujący jej lokalizację dla obserwatora. 7. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w zakresie obsługi systemu. 8. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 9. W okresie 24 miesięcznej gwarancji Wykonawca zapewni pełny serwis urządzeń i całego systemu. 10. Rejestratory winne być zamontowane w szafkach typu ROCK, 11. Zapewnienie podtrzymania w przypadku zaniku zasilania 230 V AC, aby zapewnić wystarczający czas na wyłączenie sytemu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.10.00-1, 45.31.11.00-1, 45.31.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Rozbudowa instalacji Systemu Wizyjnego Monitoringu Zagrożeń w Domu Studenckim DS. T-16 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 4 we Wrocławiu w systemie CCTV wraz z opracowaniem dokumentacji powykonawczej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie instalacji monitoringu w oparciu o udostępnioną Wykonawcy, po podpisaniu Umowy, Dokumentację Powykonawczą istniejącego Systemu, 2. Dostawę urządzeń wg poniższego zestawienia, 3. Wykonanie (rozbudowanie) natynkowej instalacji zasilającej 230V AC i 12V DC, 4. Wykonanie (rozbudowanie) natynkowe instalacji do przesyłania sygnału wizyjnego, 5. Dostawa oraz zainstalowanie oprogramowania, 6. Uruchomienie i skonfigurowanie systemu po rozbudowie, tak aby istniejące urządzenia i dostarczone stanowiły jeden, kompatybilny układ. Każda kamera na podglądzie ma mieć opis identyfikujący jej lokalizację dla obserwatora. 7. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w zakresie obsługi systemu. 8. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 9. W okresie 24 miesięcznej gwarancji Wykonawca zapewni pełny serwis urządzeń i całego systemu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.10.00-1, 45.31.11.00-0, 45.31.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Dostawa sprzętu Systemu Wizyjnego Monitoringu Zagrożeń w przybudówce Domu Studenckim DS. T-19 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 8 A we Wrocławiu w systemie CCTV..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń wskazanych w Specyfikacji technicznej - tabela A i B - zadanie III.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.