eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Dostawa sprzętu komputerowego, gastronomicznego, elektronicznego i mechanicznego w ramach projektuModernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-09

Brzesko: Dostawa sprzętu komputerowego, gastronomicznego, elektronicznego i mechanicznego w ramach projektu: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 321986 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239540 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Brzesku, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, gastronomicznego, elektronicznego i mechanicznego w ramach projektu: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego zestawu panelowego, jednego oscyloskopu cyfrowego, jednego robota mobilnego, jednego plotera rysująco-tnącego, dwunastu zestawów komputerowych, pięciu laptopów, jednej gofrownicy, jednego kuchennego urządzenia wielofunkcyjnego, jednej płuczko-obieraczki i jednego pieca piekarniczo-cukierniczego. Dostawa sprzętu jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części (Zadania): Zadanie 1: Dostawa 1 zestawu panelowego - Aktoryka systemów pojazdowych. Zadanie 2: Dostawa 1 sztuki oscyloskopu cyfrowego. Zadanie 3: Dostawa 1 sztuki robota mobilnego. Zadanie 4: Dostawa 1 sztuki plotera rysująco-tnącego Zadanie 5: Dostawa 12 zestawów komputerowych z systemami operacyjnymi. Zadanie 6: Dostawa 5 sztuk laptopów z systemem operacyjnym. Zadanie 7: Dostawa 1 sztuki gofrownicy. Zadanie 8: Dostawa 1 sztuki kuchennego urządzenia wielofunkcyjnego. Zadanie 9: Dostawa 1 sztuki płuczko-obieraczki. Zadanie 10: Dostawa 1 sztuki pieca piekarniczo - cukierniczego. Szczegółowy opis każdej części (Zadania) zawarto w załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Opis przedmiotu zamówienia). Sprzęt jest przeznaczony dla szkół biorących udział w realizacji projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji każdej z części zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na poszczególne części (Zadania). 2) Szczegółowy opis poszczególnych części (Zadań) zamówienia zawarto w załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ). 3) Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany. 4) Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia, co potwierdzać będzie oznaczenie CE, które będzie umieszczone na sprzęcie zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r. nr 138 poz. 935, z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z 2007 nr 155, poz. 1089). 5) Sprzęt musi być zgodny z wymaganiami określonymi w załączniku Nr 1 do SIWZ. W pozycjach gdzie określono parametry minimalne Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach technicznych równych lub wyższych. 6) W ramach każdej z części (Zadania) sprzęt musi być tego samego modelu, tych samych parametrów i właściwości. 7) Sprzęt należy dostarczyć w dni robocze w godzinach 7.30-15.30 własnym transportem i na własny koszt: a) dla części (Zadań) 1, 2, 3 do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Brzesku (ul. Piastowska 2, 32-800 Brzesko) b) dla części (Zadań) 4, 5 do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Brzesku (ul. Okulickiego 2, 32-800 Brzesko) c) dla części (Zadań) 6, 7, 8, 9, 10 do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Czchowie (ul. Sądecka 187, 32-860 Czchów) 8) Dostarczony sprzęt należy wnieść do miejsca wskazanego przez Dyrektora szkoły lub lidera szkolnego. 9) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak prace przygotowawcze, transport, ubezpieczenie na czas transportu oraz wszelkie inne dodatkowe usługi niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, takie jak pomoc techniczna w uruchomieniu oraz serwis gwarancyjny. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zapłaty faktury w terminie do 30 dni od dnia jej wystawienia. 11) Co najmniej 2 dni robocze przed planowaną dostawą należy zgłosić (faksem lub mailem) Zamawiającemu gotowość do dostarczenia sprzętu. W przypadku braku takiej informacji Zamawiający nie odpowiada za ewentualną niemożliwość odbioru dostawy. 12) Dla części (Zadania) 5 oraz 6 wymagana wydajność procesorów oraz kart graficznych podawana jest jako wynik osiągany przez dany typ procesora, czy karty graficznej w teście -Performance Test, opracowanym przez firmę PassMark Software Pty Ltd. - do pobrania ze strony producenta: www.passmark.com/products/pt.htm Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca przeprowadził testy wydajności procesorów i kart graficznych we własnym zakresie lub powołał się na wyniki testów, opublikowane przez firmę PassMarkR na stronie: www.cpubenchmark.net/cpu_list.php - dla procesorów www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php - dla kart graficznych. Punktem odniesienia będą wyniki opublikowane w dniu 21 czerwca 2013 r. 13) Dostarczony sprzęt musi być objęty gwarancją na terenie Polski, Zamawiający ma prawo zgłoszenia awarii poprzez telefon, e-mail i faks, gwarancja obsługiwana jest przez dostawcę przez okres nie krótszy niż określony w załączniku nr 1 do SIWZ, przy czym dla części (Zadania) 5 oraz 6: a) Czas reakcji od momentu zgłoszenia do rozpoczęcia naprawy gwarancyjnej / odbioru sprzętu - 2 dni robocze. b) W przypadku awarii dysku twardego uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego. c) W przypadku konieczności wymiany lub naprawy sprzętu dysk twardy pozostaje u Zamawiającego. d) Jeżeli czas naprawy przekroczy 7 dni roboczych Wykonawca na wniosek Zamawiającego dostarczy sprzęt zastępczy umożliwiający wykonywanie dalszej pracy na stanowisku z którego sprzęt został zabrany do naprawy. 14) Okres gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbiorczego, gwarancja dostawcy, nie może być krótsza niż gwarancja producenta i mniej korzystna niż świadczona przez producenta. 15) Zamawiający nie ma obowiązku posiadania oryginalnego opakowania celem realizacji gwarancji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.20.00 - Mikroelektroniczne maszyny i aparatura oraz mikrosystemy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.23.21.40 - Plotery 30.21.30.00 - Komputery osobiste 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 34.15.20.00 - Symulatory szkoleniowe 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe 31.68.22.00 - Panele przyrządowe 38.34.20.00 - Oscyloskopy 39.71.13.50 - Gofrownice 39.71.12.11 - Miksery kuchenne 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.71.12.00 - Roboty kuchenne 31.68.22.10 - Aparatura i sprzęt sterujący 42.21.41.00 - Piece kuchenne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Projekt w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.2, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1: Dostawa 1 zestawu panelowego - Aktoryka systemów pojazdowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mechatronika Marcin Kędzia, ul. Ustrzycka 1, 61-324 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30894,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32592,54

  • Oferta z najniższą ceną: 32592,54 / Oferta z najwyższą ceną: 32592,54

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie 3: Dostawa 1 sztuki robota mobilnego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Festo Sp. z o. o., ul. Mszczonowska 7, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60162,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58698,68

  • Oferta z najniższą ceną: 58698,68 / Oferta z najwyższą ceną: 58698,68

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie 5: Dostawa 12 zestawów komputerowych z systemami operacyjnymi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Janicki Rafał AREST Computers Technology, ul. Biskupia 2, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23634,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22730,40

  • Oferta z najniższą ceną: 22730,40 / Oferta z najwyższą ceną: 32880,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie 6: Dostawa 5 sztuk laptopów z systemem operacyjnym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Climax Sp. z o. o. Oddział Brzesko (ul. Głowackiego 49d 32-800 Brzesko), Sterkowiec, ul. Akacjowa 12, 32-823 Szczepanów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7786,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9480,15

  • Oferta z najniższą ceną: 9480,15 / Oferta z najwyższą ceną: 13300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie 7: Dostawa 1 sztuki gofrownicy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Invest Horeca Bistro Mariusz Gajdos, ul. Zawiszy Czarnego 24, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1159,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1106,08

  • Oferta z najniższą ceną: 1106,08 / Oferta z najwyższą ceną: 30427,68

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie 8: Dostawa 1 sztuki kuchennego urządzenia wielofunkcyjnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Invest Horeca Bistro Mariusz Gajdos, ul. Zawiszy Czarnego 24, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2140,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2321,01

  • Oferta z najniższą ceną: 2135,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4339,44

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Zadanie 10: Dostawa 1 sztuki pieca piekarniczo - cukierniczego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Invest Horeca Bistro Mariusz Gajdos, ul. Zawiszy Czarnego 24, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4013,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4436,86

  • Oferta z najniższą ceną: 4436,86 / Oferta z najwyższą ceną: 12046,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.