To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-01
Ujazd: Adaptacja i przebudowa zabytkowego spichlerza w Ujeździe na targowisko stale.
Numer ogłoszenia: 32155 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6639 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ujazd, ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd, woj. opolskie, tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, faks 0-77 4637081.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja i przebudowa zabytkowego spichlerza w Ujeździe na targowisko stale..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont, przebudowa , rozbudowa i adaptacja istniejącego budynku zabytkowego spichlerza zlokalizowanego w Ujeździe z przeznaczeniem na targowisko miejskie wraz z realizacją niezbędnych elementów infrastruktury technicznej w Ujeździe przy ul. Piotra Skargi 3. W zakres zamowienia wchodzą roboty budowlano- remontowe prowadzone pod nadzorem konserwatorskim , natomiast roboty ziemne są prowadzone pod nadzorem archeologicznym i obejmują : 1) Wykonanie remontu izolacji pionowych ścian fundamentowych i piwnicznych , 2) Remont sklepienia łukowego nad kondygnacją piwnicy, 3) Remont ścian zewnętrznych, 4) Remont pokrycia dachowego oraz ocieplenie połaci dachowych, 5) Remont obróbek blacharskich oraz elementów odwodnienia dachu, 6) Remont ( wymiana , wykonanie elementów brakujących ) w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, 7) Wykonanie nowego stropu między-kondygnacyjnego w technologii współczesnej z wykorzystaniem istniejących elementów drewnianych z istniejących stropów drewnianych przeznaczonych do demontażu, 8) Remont stropu drewnianego w poziomie poddasza wraz remontem i uzupełnieniem istniejących elementów konstrukcji drewnianej dachu, 9) Wykonanie przebudowy stropu nad piwnicą, 10) Wykonanie wyposażenia instalacyjnego ( instalacja c.o, wodno-kanalizacyjna, elektryczna, wentylacja grawitacyjna 11) Wykonanie lekkich elementów ścianek wewnętrznych związanych z docelowym podziałem pomieszczeń 12) Rozbiórka wtórnej przybudówki do budynku ( komórki gospodarcze), 13) Rozbiórka fragmentu murowanego ogrodzenia 14) Wykonanie rozbudowy obiektu o elementy konstrukcji pionowej , pomieszczenia techniczne i higieniczno-sanitarne, 15) Wykonanie elementów zagospodarowania terenu ( nawierzchnie utwardzone , elementy małej architektury) 16) Wykonanie elementów infrastruktury technicznej i uzbrojenia terenu. 18) Modernizacja kotłowni w budynku przy ul. Piotra Skargi 1 Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl., wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. 3) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 4) Projekt i organizację ruchu oraz oznakowanie budowy. 5) Remonty i naprawę (odtworzenie) zniszczonej nawierzchni drogowej 6) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Składowisko Odpadów lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. 7) Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich Województwa Opolskiego 2007-2013 . Działanie Osi 3 : 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Wielobranżowa Budownictwo - Produkcja - Handel RAJBUD, ul. Krasowska 4, 47-150 Leśnica, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1699044,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1446777,28
Oferta z najniższą ceną: 1446777,28 / Oferta z najwyższą ceną: 3202841,55
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT KORYTARZY W CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- "Montaż dwóch wanien basenowych na ternie zewnętrznym Parku Wodnego w Tarnowskich Górach"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.