Ogłoszenie z dnia 2017-01-05
Ogłoszenie nr 3213 - 2017 z dnia 2017-01-05 r.
Warszawa: Świadczenie usługi serwisu i konserwacji systemów oraz oprogramowania finansowo-księgowego eksploatowanego przez Kancelarię Prezydenta RP i Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Kancelaria Prezydenta RP
ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa
REGON: 000000023
p. Jolanta Stańczykowska
te. 22 695-28-63
Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP
ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa
REGON: 142734982
p. Tomasz Leszkowicz
tel. 22 695-23-10
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Prezydenta RP, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Wiejska
10,
00902
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
226 952 863, faks
695-28-62, e-mail
zamowienia@prezydent.pl
Adres strony internetowej (URL): www.prezydent.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Administracja Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): przygotowanie i przeprowadzenie postępowania przez Kancelarię Prezydenta RP
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi serwisu i konserwacji systemów oraz oprogramowania finansowo-księgowego eksploatowanego przez Kancelarię Prezydenta RP i Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):14/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie świadczenia usług serwisowych w tym wsparcia technicznego dla następujących zainstalowanych systemów oprogramowania, zwanych dalej "Programami", eksploatowanych przez Zamawiającego oraz Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, tj.: a) systemu finansowo-księgowego w wersji Budżet i CO KPRP, b) systemu ewidencji majątku w KPRP i CO KPRP, c) modułu do obsługi budżetów i zarządzania dokumentami finansowo-księgowymi
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
48000000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT551161.76 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 551161.76 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit.b)
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie może być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów.
Przedmiotem zamówienia publicznego jest zapewnienie świadczenia usługi serwisu i konserwacji systemów oraz oprogramowania finansowego firmy Mercomp eksploatowanego przez Kancelarię Prezydenta RP i Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP. Firma Mercomp Sp. z o.o. jest jedynym posiadaczem praw autorskich do kodu źródłowego użytkowanego obecnie przez Kancelarię Prezydenta RP oprogramowania. W związku z tym wszelkie aktualizacje systemu polegające na jego dostosowaniu do zmieniających się przepisów prawa może wprowadzać tylko ww. firma.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania pn. "Modernizacja wiaduktów drogowych nad ul. Paryską w Warszawie", w tym sporządzanie dodatkowych i/lub zamiennych opracowań projektowych.
- "Remont wału przeciwpowodziowego Nysy Łużyckiej m. Budoradz-Żytowań, etap I"
- Dostawa środków do higienicznego i chirurgicznego mycia i dezynfekcji rąk oraz pielęgnacji rąk
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
- Dostawy artykułów spożywczych, wyrobów garmażeryjnych (dania gotowe), mrożonych warzyw i owoców, wykonywane sukcesywnie do 30.06.2026 r
- Zakup pierwszego wyposażenia remontowanego skrzydła północnego i wschodniego Arsenału Warszawskiego budynku PMA w Warszawie - urządzenia sieciowe i peryferia (maj 2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.