To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-26
Łódź: ZP/166/2015 - Roboty budowlane związane z częściowym remontem nawierzchni przy wejściu głównym do budynku Szpitala Położniczo - Ginekologicznego A, ICZMP w Łodzi
Numer ogłoszenia: 320154 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 309808 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki", ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/166/2015 - Roboty budowlane związane z częściowym remontem nawierzchni przy wejściu głównym do budynku Szpitala Położniczo - Ginekologicznego A, ICZMP w Łodzi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z częściowym remontem nawierzchni przy wejściu głównym do budynku Szpitala Położniczo - Ginekologicznego A, ICZMP w Łodzi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe KAM-CZAR Sławomir Jeżak,, Ul. Ludowa 1/3/3, 95-040 Koluszki, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21760,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26765,87
Oferta z najniższą ceną: 26765,87 / Oferta z najwyższą ceną: 26765,87
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna -
art. 66, w związku z art. 67 ust. 1 pkt 6) - (Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego) ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami)
UZASADNIENIE FAKTYCZNE -
Dnia 09.10.2015 r. Zamawiający - Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi, ul. Rzgowska 281/289 - zawarł umowę stanowiącą wynik postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego - ZP/130/2015 - podstawa prawna Art. 39 i następne ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z Wykonawcą - Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe KAM-CZAR Sławomir Jeżak, ul. Ludowa 1/3/3, 95-040 Koluszki. Przedmiotem umowy było wykonanie robót budowlanych związanych z częściowym remontem nawierzchni przy wejściu głównym do budynku Szpitala Położniczo - Ginekologicznego A, ICZMP w Łodzi. Do udzielenia zamówienia zachodzą wszystkie przesłanki o których mowa w art. 66, w związku z art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami)
Odniesienie do poszczególnych przesłanek podstawy prawnej- art. 66, w związku z art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, mającej zastosowanie:
1)w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających,
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia uzupełniającego Wykonawcy - Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe KAM-CZAR Sławomir Jeżak, ul. Ludowa 1/3/3, 95-040 Koluszki, z którym zawarł umowę stanowiącą wynik postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego - ZP/130/2015 dnia 09.10.2015 r., zatem zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w terminie nie przekraczającym 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
1)stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego,
Wartość zamówienia została ustalona na kwotę nie przekraczającą 21 910 331,40 zł, co stanowi równowartość nie przekraczająca 5 186 000,00 euro, w tym wartość przewidywanych zamówień uzupełniających została ustalona na kwotę nie przekraczającą 50% zamówienia podstawowego - maksimum 10 955 165,70 zł, co stanowi równowartość nie przekraczającą 50% zamówienia podstawowego - maksimum 2 593 000,00 euro,
Postepowanie ZP/130/2015 było zamówieniem udzielanym w częściach - wartość udzielanego zamówienia została ustalona na kwotę 80 921,08 zł, co stanowi równowartość 19 153,37 euro, w tym wartość przewidywanych zamówień uzupełniających została ustalona na kwotę 27 307,03 zł, co stanowi równowartość 6 463,35 euro. Wartość zamówienia podstawowego wynosiła zatem 53 614,05 zł netto, co stanowiło 12 690,02 euro
Umowa stanowiąca wynik postępowania ZP/130/2015 została zawarta na kwotę 43 521,74 zł netto tj. 53 531,74 zł brutto.
Wartość zamówienia uzupełniającego oszacowano na kwotę 21 760,87 zł netto, co stanowi równowartość 5 150,62 euro, + 23% VAT tj. 26 765,87 zł brutto
Wartość zamówienia uzupełniającego stanowi 40,59% szacunkowej wartości netto zamówienia podstawowego oraz 50% wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu umowy stanowiącej wynik postępowania ZP/130/2015, zatem nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego
1)polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, Przedmiotem umowy było wykonanie robót budowlanych związanych z częściowym remontem nawierzchni przy wejściu głównym do budynku Szpitala Położniczo - Ginekologicznego A, ICZMP w Łodzi. Szczegółowy zakres robót został określony w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmował wykonanie: dokumentacji projektowej, robót budowlanych oraz dostawę materiałów, z wyłączeniem materiałów dostarczanych przez Zamawiającego, określonych w programie funkcjonalno-użytkowym oraz wykonanie wszelkich innych prac, określonych w programie funkcjonalno-użytkowym W zakres robót objętych umową, wchodziło:
1.Skucie istniejącego podłoża z betonu zbrojonego grubości około 15 cm - 340 m2
2.Odniesienie gruzu we wskazane miejsce
3.Oczyszczenie podłoża - 340 m2
4.Montaż dylatacji z kształtownika stalowego na granicy skucia
5.Wykonanie gruntowania masą bitumiczną pod montaż papy - 340 m2
6.Ułożenie dwóch warstw papy termozgrzewalnej - 340 m2
7.Wykonanie podsypki cementowo - piaskowej grubości 10 cm wraz z zagęszczeniem - 340 m2
8.Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej/płyt betonowych wraz ze spoinowaniem piaskiem - 340 m2 (kostkę dostarcza Zamawiający)
Przedmiotem umowy stanowiącej zamówienie uzupełniające jest wykonanie robót budowlanych związanych z częściowym remontem nawierzchni przy wejściu głównym do budynku Szpitala Położniczo - Ginekologicznego A, ICZMP w Łodzi. Szczegółowy zakres robót został określony w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik do Zaproszenia. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: dokumentacji projektowej, robót budowlanych oraz dostawę materiałów, z wyłączeniem materiałów dostarczanych przez Zamawiającego, określonych w programie funkcjonalno-użytkowym oraz wykonanie wszelkich innych prac, określonych w programie funkcjonalno-użytkowym
W zakres robót objętych umową, wchodzi:
1.Skucie istniejącego podłoża z betonu zbrojonego grubości około 15 cm - 170 m2
2.Odniesienie gruzu we wskazane miejsce
3.Oczyszczenie podłoża - 170 m2
4.Montaż dylatacji z kształtownika stalowego na granicy skucia
5.Wykonanie gruntowania masą bitumiczną pod montaż papy - 170 m2
6.Ułożenie dwóch warstw papy termozgrzewalnej - 170 m2
7.Wykonanie podsypki cementowo - piaskowej grubości 10 cm wraz z zagęszczeniem - 170 m2
8Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej/płyt betonowych wraz ze spoinowaniem piaskiem - 170 m2 (kostkę dostarcza Zamawiający)
Pozostałe postanowienia programu funkcjonalno-użytkowego, ani zapisy umowy nie uległy zmianie. Zamówienie uzupełniające polega zatem na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
1)jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego,
Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 5 186 000 euro - ZP/130/2015 - Roboty budowlane związane z częściowym remontem nawierzchni przy wejściu głównym do budynku Szpitala Położniczo - Ginekologicznego A, ICZMP w Łodzi
1)zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego
Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych numer ogłoszenia: 248276 - 2015; data zamieszczenia: 22.09.2015 w pkt II.1.5), następująco:
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 - tekst jednolity, z późn. zm.) - do 50 % wartości zamówienia podstawowego
1)jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
Zgodnie z pkt 3) niniejszego uzasadnienia zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego - stanowi wykonanie tych samych prac, co prace będące przedmiotem zamówienia podstawowego
Zamówienie podstawowe było realizowane, ze względu na zakupienie w promocyjnej cenie kostki brukowej, która miała zostać położona na części obszaru przed wejściem głównym do Instytutu CZMP
Zamawiający przewidywał, iż będzie mógł zakupić w promocyjnej cenie dodatkową kostkę, dlatego przewidział możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego. Zamówienie uzupełniające będzie realizowane, ze względu na decyzję o zakupie dodatkowej kostki brukowej, która ma zostać położona na sąsiedniej części obszaru przed wejściem głównym do Instytutu CZMP. Konieczność remontu pozostałej części obszaru przed wejściem głównym potwierdziło wykonanie odkrywek sondażowych w obszarze sąsiadującym z obszarem objętym przedmiotowym zamówieniem
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





