To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-28
Opole: Przetarg nieograniczony na jednorazową dostawę papieru dla Wydziału Ekonomii i Zarządzania oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Działu Kadr (nr sprawy ZP/D/1/2014)
Numer ogłoszenia: 31870 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6120 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska, ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4498178 , 77 4498177, faks 77 4498180.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na jednorazową dostawę papieru dla Wydziału Ekonomii i Zarządzania oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Działu Kadr (nr sprawy ZP/D/1/2014).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa: a) Dotyczy części I: papieru dla Wydziału Ekonomii i Zarządzania, b) Dotyczy części II: materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Działu Kadr, szczegółowo określonych w wykazie rzeczowo-cenowym stanowiącym załącznik 6a dla części I i załącznik nr 6b dla części II.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: część I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARTIM sp. z o.o., ul. Oleska 121, 45-231 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 307,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 233,28
Oferta z najniższą ceną: 233,28 / Oferta z najwyższą ceną: 335,94
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: część II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- PRAXIS Łodź Pilecka i Petlak spółka jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1472,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1592,85
Oferta z najniższą ceną: 1592,85 / Oferta z najwyższą ceną: 2056,56
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa i montaż windy osobowej wraz z budową szybu i przebudową toalet w budynku Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Opolskiej.
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
- U/25/2025 Sukcesywne wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Centrum Badań Epok Wczesnonowożytnych
- Dostawa łodzi żaglowej dostosowanej do żeglarstwa inkluzywnego wraz z wyposażeniem na potrzeby WWFiF Zamawiającego w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - Poczuj dostępność"
- Dostawy produktów mleczarskich i tłuszczy
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania : Przebudowa pomieszczeń Oddziału Radioterapii na poziomie III pietra budynku szpitala (skrzydło A).
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek obejmująca serwis i dostawę materiałów eksploatacyjnych
- dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
- Dostawa artykułów biurowych - uzupełnienie
- Sukcesywna dostawa papieru dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu i podległych jej jednostek
- Dostawa wyposażenia dla filii Szkoły Podstawowej nr 4 oraz oddziałów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie dostawy pomocy dydaktycznych i terapeutycznych, sprzętu sportowego i książek.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.