Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy produktów mleczarskich i tłuszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000599132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sądowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-033
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 775492269
1.5.8.) Numer faksu: +48 775439741
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aleksandra.urbaniak@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy produktów mleczarskich i tłuszczy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb68fd44-eae1-45f6-81b8-171fa7778c85
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00254785
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062377/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Sukcesywne dostawy nabiału i tłuszczy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://oisw-opole.ezamawiajacy.pl/pn/OISW-OPL/demand/213726/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://oisw-opole.ezamawiajacy.pl/pn/OISW-OPL/demand/213726/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zawarte są w Rozdziale XIV SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKW.2232.8.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oleje i tłuszcze
Oleje i tłuszcze – CPV 15400000-2
Margaryna do smarowania pieczywa
Olej rzepakowy uniwersalny
4.2.6.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty mleczarskie
Produkty mleczarskie CPV 15500000-3
Serek homogenizowany owocowy 120g – 150g
Serek homogenizowany naturalny 120g – 150g
Jogurt owocowy 120g - 150g
Jogurt naturalny 120g - 200g
Kefir naturalny 200g - 500g
Śmietana 200g - 500 g w kubeczku 12%
Twaróg chudy 200g
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Część nr: 1Nazwa warunku:
Oświadczenie - wykluczenie art. 108
Opis warunku:
Oświadczam/my, że podlegam/my wykluczeniu z postępowania z powodu niespełniania na podstawie
art. 108 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Nazwa warunku:
Oświadczenie - wykluczenie art. 109
Opis warunku:
Oświadczam/my, że podlegam/my wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Część nr: 2
Nazwa warunku:
Oświadczenie - wykluczenie art. 108
Opis warunku:
Oświadczam/my, że podlegam/my wykluczeniu z postępowania z powodu niespełniania na podstawie
art. 108 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Nazwa warunku:
Oświadczenie - wykluczenie art. 109
Opis warunku:
Oświadczam/my, że podlegam/my wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zawiera załącznik Nr 2 - wzór umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-06 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://oisw-opole.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-06 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-05
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Sukcesywne, bezgotówkowe dostawy paliw płynnych na podstawie kart paliwowych do samochodów służbowych OCRM w Opolu
- Dostawy warzyw i owoców
- [B/04/2025] Remont pokrycia papowego wraz z obróbkami dachu łącznika pomiędzy budynkiem Głównym przy ul. Oleskiej 48, a budynkiem LO Pl. Staszica 1
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 405 w m. Tułowice w km 4+975 do km 5+415
- WIW.DA.272.6.2025 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych na potrzeby Pracowni Pożywek i Mikrobiologii Pasz WIW w Opolu
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego - łat, protez i siatek z prawem opcji oraz z zapewnieniem depozytu na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Suwałkach
- Dostawa żywności do stołówki SP Nr 24 w Rzeszowie. Część 1: produkty mleczarskie, Część 2: pozostałe produkty ogólnospożywcze oraz jaja, miód i inne
- Dostawy żywności dla Zespołu Szkolno-Sportowo-Artystycznego w Radlinie, w okresie wrzesień-grudzień 2025 roku, z podziałem na 6 zadań
- Sukcesywne dostawy nabiału do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2025 - Nabiał
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI W GRUPIE ASORTYMENTOWEJ: NABIAŁ w okresie 01.07.2025 - 31.12.2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.