Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-05
Świdwin: Udzielenie dwóch kredytów
Numer ogłoszenia: 318219 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świdwiński , ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3650301, 3650335, faks 094 3650330.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatswidwinski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie dwóch kredytów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zamówienia: Usługi( z uwzględnieniem art. 2 pkt 10) 1.Udzielenie kredytu na wyprzedzające finansowanie działań finansowych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. Wysokość kredytu: 3 000 000PLN Cel kredytu- Sfinansowanie dofinansowania na inwestycję Przebudowa drogi powiatowej nr 1061Z Rąbino-Bierzwnica w km 0+000-9+931 na odcinku Rąbino-Sława Wysokość kredytu: 3 000 000 zł (Słownie: trzy miliony zł) Termin uruchomienia kredytu-1 dzień od dnia podpisania umowy Termin spłaty kredytu0-Termin spłaty kredytu ustala się na 30.09.2012r . Oprocentowanie- Oprocentowanie płatne w okrasach miesięcznych do ostatniego dnia danego miesiąca, obliczane według zaproponowanej w ofercie przez wybranego wykonawcę marży oraz notowania wskaźnika WIBOR 1M w ostatnim dniu roboczym poprzedniego miesiąca. Termin spłaty odsetek-Odsetki naliczane są od kwoty aktualnego zadłużenia i pobierane są w okresach miesięcznych. Termin płatności odsetek ustala się na ostatni dzień każdego miesiąca począwszy od uruchomienia transz kredytu Termin spłat rat kapitałowych-30.09.2012 - 3 000 000 zł Prowizje, marże i inne opłaty-Marża zaoferowana przez Wykonawcę będzie zwierała wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w związku z uruchomieniem kredytu, zabezpieczeniem jego spłaty oraz obsługa kredytu w całym okresie kredytowania. W związku z powyższym Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów prowizji i opłat w związku z udzieleniem kredytu. Wcześniejsza spłata-Zamawiający ma prawo dokonać wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu. W przypadku wcześniejszej, częściowej spłaty kredytu, okres kredytowania pozostaje bez zmian. Sposób zabezpieczenia kredytu -Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel -in blanco- wraz z deklaracją wekslową 2.Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2011 rok 3 000 000 PLN Wysokość kredytu: 3 000 000PLN Cel kredytu-Sfinansowanie deficytu budżetowego w 2011 roku Wysokość kredytu: Wysokość kredytu: 3 000 000PLN Termin uruchomienia kredytu-1 dzień od dnia podpisania umowy Termin spłaty kredytu-15.12.2017 r Oprocentowanie-Oprocentowanie płatne w okrasach miesięcznych do ostatniego dnia danego miesiąca, obliczane według zaproponowanej w ofercie przez wybranego wykonawcę marży oraz notowania wskaźnika WIBOR 1M w ostatnim dniu roboczym poprzedniego miesiąca. Termin spłaty odsetek-Odsetki naliczane są od kwoty aktualnego zadłużenia i pobierane są w okresach miesięcznych. Termin płatności odsetek ustala się na ostatni dzień każdego miesiąca począwszy od uruchomienia transz kredytu Termin spłat rat kapitałowych Lp. Data Kwota (zł) 1 15.06.2012 250 000 2 15.12.2012 250 000 3 15.06.2013 250 000 4 15.12.2013 250 000 5 15.06.2014 250 000 6 15.12.2014 250 000 7 15.06.2015 250 000 8 15.12.2015 250 000 9 15.06.2016 250 000 10 15.12.2016 250 000 11 15.06.2017 250 000 12 15.12.2017 250 000 Prowizje, marże i inne opłaty-Marża zaoferowana przez Wykonawcę będzie zwierała wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w związku z uruchomieniem kredytu, zabezpieczeniem jego spłaty oraz obsługa kredytu w całym okresie kredytowania. W związku z powyższym Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów prowizji i opłat w związku z udzieleniem kredytu Terminy spłat kredytu:Wcześniejsza spłata: Zamawiający ma prawo dokonać wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu. W przypadku wcześniejszej, częściowej spłaty kredytu, okres kredytowania pozostaje bez zmian. Późniejsza spłata kredytu Wykonawca na wniosek Zamawiającego przesunie termin spłaty kredytu na późniejsze okresy bez obciążania Zamawiającego z tego tytułu dodatkowymi kosztami. Sposób zabezpieczenia kredytu-Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel -in blanco-wraz z deklaracją wekslową.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Poprzez powyższe Zamawiający rozumie dokument z którego wynika, iż wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności bankowej zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72, poz. 665 ze zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatswidwinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Świdwinie
ul. Mieszka I 16,
78-300 Świdwin
pok. nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Świdwinie ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- ZP/77/2025 Przygotowanie pomieszczeń w budynku nr 120 oraz 259 w 12 BBSP w Mirosławcu
- Dostawa paliw do pojazdów i maszyn Powiatowego Zarządu Dróg w Świdwinie
- Usługa sprzątania w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1, Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 oraz Publicznej Szkole Podstawowej nr 4 w Świdwinie w 2026 roku
- Remont węzłów sanitarnych w budynkach nr 57 i 58 w Świdwinie
- Remont instalacji drenażu
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
- Usługi udzielania kredytu.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





