eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Dostawa sprzętu biurowego, sprzętu audiowizualnego oraz gier klubowych, Nr 32/14/N

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-25

Dęblin: Dostawa sprzętu biurowego, sprzętu audiowizualnego oraz gier klubowych, Nr 32/14/N
Numer ogłoszenia: 318010 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152043 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 75 25, faks 81 551 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu biurowego, sprzętu audiowizualnego oraz gier klubowych, Nr 32/14/N.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego, sprzętu audiowizualnego oraz gier klubowych, niezbędnego do zabezpieczenia bieżącej działalności 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego oraz jednostek jej podległych. 2. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać co najmniej funkcje i parametry graniczne przedstawione poniżej oraz w załączniku Nr 1 określone jako parametry graniczne. 3. Dostarczone materiały i artykuły muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz tj. formularz ofertowy oraz załącznik nr 5a (dotyczy grupy I,II,III), 5b (dotyczy grupy IV,V), 5c (dotyczy grup VI-X, XII, XIV, XV), 5d (dotyczy grupy XI, XIII) do siwz tj. ogólne warunki umowy. 5. Przedmiot zamówienia został podzielony na 15 (piętnaście) niezależnych grup, z czego: Grupa I-V - to sprzęt biurowy; Grupa VI, VII, VIII, IX, X, XII, XIV, XV - to sprzęt audiowizualny; Grupa XI, XIII - to gry klubowe; 6. Wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy poszczególnych grup. 7. Wykonawca zobowiązuje się wystawić oddzielne faktury na poszczególne grupy. 8. Zamawiający nie może kupować środków trwałych w ramach zakupów własnych, zakup środka trwałego musi być ujęty jako zadanie zlecone w ramach Planu Modernizacji Technicznej Sił Zbrojnych, dlatego odnosząc się do art. 16d ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992r o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2014 r. poz. 851) - cena jednostkowa poszczególnych pozycji nie może przekraczać 3 500,00 zł brutto. Oferty zawierające ceny jednostkowe brutto 3 500,00 zł i powyżej zostaną odrzucone jako niezgodne z siwz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: GRUPA I, II, III: Wykonawca zobowiązuje się: -dostarczyć przedmiot zamówienia w asortymencie oraz ilości określonym w formularzu ofertowym jednorazowo i w całości w terminie do dnia 25.09.2014r; -dostarczyć przedmiot zamówienia we własnym zakresie lub za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. oddziałowego magazynu uzbrojenia (budynek nr 64) w 41 Bazie Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, z czynności odbioru dostarczonego sprzętu zostanie sporządzony protokół odbioru bez zastrzeżeń stanowiący podstawę do wystawienia faktury VAT. -udzielić na dostarczony sprzęt 24 miesięcznej gwarancji jakości liczonej od dnia dostawy; GRUPA IV, V: Wykonawca zobowiązuje się: -dostarczyć przedmiot zamówienia w asortymencie oraz ilości określonym w formularzu ofertowym jednorazowo i w całości w terminie do dnia 20.08.2014r; -dostarczyć przedmiot zamówienia we własnym zakresie lub za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. magazynu znajdującego się w Dęblinie Garnizon - Lotnisko, ul. Dywizjonu 315, budynek 204, z czynności odbioru dostarczonego sprzętu zostanie sporządzony protokół odbioru bez zastrzeżeń stanowiący podstawę do wystawienia faktury VAT. -udzielić na dostarczony sprzęt - w przypadku grupy IV - 12 miesięcznej gwarancji jakości liczonej od dnia dostawy, natomiast w przypadku Grupy V - 24 miesięcznej gwarancji jakości i 10 lat gwarancji na powierzchnię lakierowaną; GRUPY VI -XV: 1. Wykonawca zobowiązuje się: -dostarczyć przedmiot zamówienia w asortymencie oraz ilości określonym w formularzu ofertowym jednorazowo i w całości w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy; -udzielić gwarancji jakości na dostarczony sprzęt zgodnie z poszczególnymi pozycjami formularza ofertowego; -dostarczyć przedmiot zamówienia we własnym zakresie lub za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. Magazynu Sekcji Wychowawczej 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, z czynności odbioru dostarczonego sprzętu zostanie sporządzony protokół odbioru bez zastrzeżeń stanowiący podstawę do wystawienia faktury VAT.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli 30.19.14.00 - Niszczarki 30.19.50.00 - Tablice 30.19.54.00 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria 30.19.59.00 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa sprzętu biurowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo ANNEX Sp. z o.o., ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70691,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43995,87

  • Oferta z najniższą ceną: 23739,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48566,55

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa sprzętu biurowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DALIMEX Sp. z o.o., ul. Obywatelska4, 20-092 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15560,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16371,30

  • Oferta z najniższą ceną: 4059,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19363,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa sprzętu biurowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DALIMEX Sp. z o.o., ul. Obywatelska 4, 20-092 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 196,80

  • Oferta z najniższą ceną: 196,80 / Oferta z najwyższą ceną: 7718,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa sprzętu biurowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo ANNEX Sp. z o.o., ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1253,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1021,68

  • Oferta z najniższą ceną: 1021,68 / Oferta z najwyższą ceną: 2601,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa sprzętu biurowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo ANNEX Sp. z o.o., ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 701,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 235,51

  • Oferta z najniższą ceną: 235,51 / Oferta z najwyższą ceną: 1495,09

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa sprzętu audiowizualnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.P.U. ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16940,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27576,60

  • Oferta z najniższą ceną: 25830,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44526,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Dostawa sprzętu audiowizualnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU KART Dorota Bielecka, ul. Spacerowa 17A, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51216,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62452,95

  • Oferta z najniższą ceną: 56442,24 / Oferta z najwyższą ceną: 85675,65

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Dostawa sprzętu audiowizualnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU KART Dorota Bielecka, ul. Spacerowa 17A, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10306,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18382,35

  • Oferta z najniższą ceną: 15148,68 / Oferta z najwyższą ceną: 21156,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Dostawa sprzętu audiowizualnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.P.U. ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4021,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3837,60

  • Oferta z najniższą ceną: 3837,60 / Oferta z najwyższą ceną: 7840,02

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Dostawa sprzętu audiowizualnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.P.U. ZUBER Andrzej Zuber, ul Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32141,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31278,90

  • Oferta z najniższą ceną: 28845,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41365,27

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Dostawa gier klubowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EURO-SERWIS s.c., ul. Sieroszewskiego 7, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 683,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 947,10

  • Oferta z najniższą ceną: 947,10 / Oferta z najwyższą ceną: 1562,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Dostawa sprzętu audiowizualnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU KART Dorota Bielecka, ul. Spacerowa 17A, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2486,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3241,05

  • Oferta z najniższą ceną: 3241,05 / Oferta z najwyższą ceną: 3493,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: Dostawa gier klubowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU KART Dorota Bielecka, ul. Spacerowa 17A, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10337,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9594,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9594,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14702,19

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: Dostawa sprzętu audiowizualnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU KART Dorota Bielecka, ul. Spacerowa 17A, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2750,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20664,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20664,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20664,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: Dostawa sprzętu audiowizualnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU KART Dorota Bielecka, ul. Spacerowa 17A, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5227,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6888,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6888,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6986,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.