To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-09-15
Poznań: Organizacja Europejskich Dni Pracy - Poznań 2009r.
Numer ogłoszenia: 317846 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 276176 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8463819, faks 061 8463820.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja Europejskich Dni Pracy - Poznań 2009r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagane minimum: - budynek w Poznaniu o dogodnej lokalizacji dla osób przyjeżdżających z terenu kraju - centrum miasta, bliskość dworców PKP, PKS, z możliwością dotarcia komunikacją miejską, przy budynku zapewnienie parkingu dla min. 20 samochodów osobowych Zamawiającego oraz Wystawców; - wewnątrz budynku min. 1000m2 powierzchni wystawienniczej otwartej dla zwiedzających mogącej pomieścić do 5tyś. osób, Powierzchnia wystawiennicza otwarta dla zwiedzających w godzinach 10,00 - 16.00, a dla Wystawców w godzinach 7.00 - 17.00, w dniu 27 października 2009 r. zorganizowanie: - stoiska Zamawiającego - system zabudowy oparty na słupku czterokątnym 32 mm szerokości, wysokość ścianki bocznej 2,5m, szerokość 1m; stoisko z jednej strony otwarte, oświetlonych w punkcie o wymiarze całkowitym 16m2 (6m x 2m cześć otwarta oraz 2m x 2m część zamknięta), wyposażone w 6 krzesełek składanych, 3 stoliki (w tym jeden okrągły) o średnicy 70cm, regał metalowy na prospekty o wymiarach (60cm x 160cm), 3 lady, każda o wymiarach 1m/1m/0,5m - wys./szer./gł., 6 krzeseł barowych - wys.0,8m, numer identyfikacyjny stanowiska oraz nazwę widoczną z odległości min. 4m, gniazdka elektryczne, słupki ogrodzeniowe, grafikę o wymiarach 6m x 1,5m (szer./wys.) usytuowaną na ściankach bocznych wg projektu podanego przez Zamawiającego; - 32 stoiska targowe - system zabudowy oparty na słupku czterokątnym 32 mm szerokości wysokość ścianki bocznej 2,5m, szerokość 1m; stoisko z jednej strony otwarte, oświetlonych w punkcie o wymiarze całkowitym 10m2 (3m x 2m cześć otwarta oraz 2m x 2m część zamknięta na rozmowy kwalifikacyjne), każde wyposażone w 5 krzesełek składanych, 2 stoliki (w tym jeden okrągły) o średnicy 70cm, ladę o wymiarach 1m/1m/0,5m- wys./szer./gł., 2 krzesła barowe - wys. 0,8m, numer identyfikacyjny stanowiska oraz nazwę pracodawcy, widoczną z odległości min. 4m, gniazdka elektryczne, słupki ogrodzeniowe dla każdego stoiska, grafikę o wymiarach 1m x 1,5m usytuowaną na jednej ze ścianek bocznych wg projektu podanego przez Zamawiającego; - nagłośnienia, w tym min. 2 mikrofonów bezprzewodowych ze statywami; - wewnątrz budynku punkt informacyjny, wyposażony w 4 krzesła składane, ladę minimum 3m długą, 1m wysoką, 0,5m szeroką, numer identyfikacyjny stanowiska oraz nazwę, widoczną z odległości min. 4m, gniazdka elektryczne; - sala konferencyjna (120 krzeseł) umożliwiająca przeprowadzenie konferencji prasowej oraz prezentacji multimedialnych, wyposażona w laptopa i rzutnik multimedialny, 2 stoły (120cm x 80cm), stolik pod rzutnik multimedialny, ekran, minimum 2 bezprzewodowe mikrofony ze statywami, nagłośnienie; - 2 sale warsztatowe (2 x min. 20 krzeseł) wyposażona w stoły o wymiarach 120cm x 80cm - po 5 stołów na salkę, wyposażone w stolik pod rzutnik multimedialny, ekran, nagłośnienie ; - 1 planszę informacyjną dla zwiedzających o wymiarach 3m x 3m, wewnątrz budynku wystawienniczego (dotyczące lokalizacji wystawców) - treść poda Zamawiający; - przygotowanie numeracji stoisk podanych przez Zamawiającego; - zapewnienie służby porządkowej - 3 osoby na 7 godzin; -zapewnienie bezprzewodowego dostępu do Internetu w budynku; - zapewnienie na stronie Wykonawcy informacji o Europejskich Dniach Pracy - Poznań 2009 wg treści przekazanej przez Zamawiającego - zapewnienie 2 banerów reklamowych o wymiarach 6m x 1,5m wg projektu przekazanego przez Zamawiającego; - zapewnienie 2 konstrukcji reklamowych na których zostaną zawieszone banery reklamowe ( konstrukcja mogąca pomieścić baner o wymiarach 6m x 1,5m); - zorganizowanie punktu medycznego; - zorganizowanie gniazda elektrycznego, stolika pod komputer i projektor, na terenie budynku wystawienniczego, gdzie możliwe będzie wyświetlanie prezentacji multimedialnej dla wszystkich zainteresowanych, - zapewnienie w budynku wystawienniczym (na powierzchni wystawienniczej) 10 stolików oraz 40 krzeseł, udostępnionych dla zwiedzających, - catering dla 120 osób w czasie targów (kawa, herbata, woda mineralna, soki, ciastka kruche - 2 razy dziennie (w godzinach 10:00-12:00 oraz 14:00-15:30 ) + ciepły posiłek 2 daniowy podany w godzinach 12:30-14:00 (Zupa ze świeżych pomidorów z bazylią; do wyboru - Kurczak w cebuli z pieczarkami, ziemniaki z koperkiem; Farfalle z łososiem i sosem śmietanowym; Lasagne z kalarepką i pomidorkami koktajlowymi pod beszamelem; surówki, woda mineralna, soki owocowe); - zapewnienie możliwości skorzystania z restauracji lub kawiarni przez odwiedzających; - zapewnienie szatni dla odwiedzających, czynnej w godzinach 10:00-16:00: - zapewnienie w godzinach 9-18 w dniach 26-27 października 2009 zamykanego na klucz pomieszczenia technicznego dla przedstawicieli Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu, w którym możliwe będzie przechowywanie materiałów targowych. Wszystkie pomieszczenia winne być zlokalizowane w jednym miejscu. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających co najmniej opisane wyżej wymagania i parametry techniczne, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do wykazania równoważności w swojej ofercie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 73205.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Grant EURES nr VS/2008/0033.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE SP. Z O.O.
- Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o., ul. Głogowska 14, 60-734 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 73205.00
- Oferta z najniższą ceną: 73205.00 oferta z najwyższą ceną: 73471.32
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego, wędlin wieprzowych, drobiu i wędlin drobiowych
- Zakup sprzętu medycznego do Poradni Ginekologicznej przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu w ramach zadania pn.: "Modernizacja i adaptacja budynku Apteki dla potrzeb Poradni Ginekologicznej".
- Instalacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 434 (obwodnica Kórnika) z drogą gminną (ul. Śremska)
- Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału AiIT oraz Bloku Operacyjnego
- Przeglądy i naprawy kontenerów do sterylizacji
- "Zakup, dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w tym sportu wyczynowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, artykułów oraz odzieży sportowej''
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej na potrzeby organizacji 44 Ogólnopolskiego Rajdu Statystyków "Święto Wina, czyli niesamowite lubuskie z krótką wizytą u sąsiadów na pograniczu"
- Kompleksowa organizacja Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy
- Kompleksowa organizacja Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy
- Organizacja konferencji, zapewnienie usług hotelarskich, restauracyjnych, sal konferencyjnych podczas Narady Ambasadorów w dniach 9 - 19 września 2024 r.
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
- Usługa żywienia całodziennego dla zorganizowanej grupy dzieci wraz z opiekunami oraz dla pracowników zapewniających obsługę ośrodka - zakwaterowanych w ośrodku AGH w Łukęcinie Leśna 3, woj. zach.pom.
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.