eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Organizacja Europejskich Dni Pracy - Poznań 2009r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-12

Poznań: Organizacja Europejskich Dni Pracy - Poznań 2009r.
Numer ogłoszenia: 276176 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu , ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8463819, faks 061 8463820.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja Europejskich Dni Pracy - Poznań 2009r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagane minimum: - budynek w Poznaniu o dogodnej lokalizacji dla osób przyjeżdżających z terenu kraju - centrum miasta, bliskość dworców PKP, PKS, z możliwością dotarcia komunikacją miejską, przy budynku zapewnienie parkingu dla min. 20 samochodów osobowych Zamawiającego oraz Wystawców; - wewnątrz budynku min. 1000m2 powierzchni wystawienniczej otwartej dla zwiedzających mogącej pomieścić do 5tyś. osób, Powierzchnia wystawiennicza otwarta dla zwiedzających w godzinach 10,00 - 16.00, a dla Wystawców w godzinach 7.00 - 17.00, w dniu 27 października 2009 r. zorganizowanie: - stoiska Zamawiającego - system zabudowy oparty na słupku czterokątnym 32 mm szerokości, wysokość ścianki bocznej 2,5m, szerokość 1m; stoisko z jednej strony otwarte, oświetlonych w punkcie o wymiarze całkowitym 16m2 (6m x 2m cześć otwarta oraz 2m x 2m część zamknięta), wyposażone w 6 krzesełek składanych, 3 stoliki (w tym jeden okrągły) o średnicy 70cm, regał metalowy na prospekty o wymiarach (60cm x 160cm), 3 lady, każda o wymiarach 1m/1m/0,5m - wys.szer.gł., 6 krzeseł barowych - wys.0,8m, numer identyfikacyjny stanowiska oraz nazwę widoczną z odległości min. 4m, gniazdka elektryczne, słupki ogrodzeniowe, grafikę o wymiarach 6m x 1,5m (szer.wys.) usytuowaną na ściankach bocznych wg projektu podanego przez Zamawiającego; - 32 stoiska targowe - system zabudowy oparty na słupku czterokątnym 32 mm szerokości wysokość ścianki bocznej 2,5m, szerokość 1m; stoisko z jednej strony otwarte, oświetlonych w punkcie o wymiarze całkowitym 10m2 (3m x 2m cześć otwarta oraz 2m x 2m część zamknięta na rozmowy kwalifikacyjne), każde wyposażone w 5 krzesełek składanych, 2 stoliki (w tym jeden okrągły) o średnicy 70cm, ladę o wymiarach 1m/1m/0,5m- wys.szer.gł., 2 krzesła barowe - wys. 0,8m, numer identyfikacyjny stanowiska oraz nazwę pracodawcy, widoczną z odległości min. 4m, gniazdka elektryczne, słupki ogrodzeniowe dla każdego stoiska, grafikę o wymiarach 1m x 1,5m usytuowaną na jednej ze ścianek bocznych wg projektu podanego przez Zamawiającego; - nagłośnienia, w tym min. 2 mikrofonów bezprzewodowych ze statywami; - wewnątrz budynku punkt informacyjny, wyposażony w 4 krzesła składane, ladę minimum 3m długą, 1m wysoką, 0,5m szeroką, numer identyfikacyjny stanowiska oraz nazwę, widoczną z odległości min. 4m, gniazdka elektryczne; - sala konferencyjna (120 krzeseł) umożliwiająca przeprowadzenie konferencji prasowej oraz prezentacji multimedialnych, wyposażona w laptopa i rzutnik multimedialny, 2 stoły (120cm x 80cm), stolik pod rzutnik multimedialny, ekran, minimum 2 bezprzewodowe mikrofony ze statywami, nagłośnienie; - 2 sale warsztatowe (2 x min. 20 krzeseł) wyposażona w stoły o wymiarach 120cm x 80cm - po 5 stołów na salkę, wyposażone w stolik pod rzutnik multimedialny, ekran, nagłośnienie ; - 1 planszę informacyjną dla zwiedzających o wymiarach 3m x 3m, wewnątrz budynku wystawienniczego (dotyczące lokalizacji wystawców) - treść poda Zamawiający; - przygotowanie numeracji stoisk podanych przez Zamawiającego; - zapewnienie służby porządkowej - 3 osoby na 7 godzin; -zapewnienie bezprzewodowego dostępu do Internetu w budynku; - zapewnienie na stronie Wykonawcy informacji o Europejskich Dniach Pracy - Poznań 2009 wg treści przekazanej przez Zamawiającego - zapewnienie 2 banerów reklamowych o wymiarach 6m x 1,5m wg projektu przekazanego przez Zamawiającego; - zapewnienie 2 konstrukcji reklamowych na których zostaną zawieszone banery reklamowe (konstrukcja mogąca pomieścić baner o wymiarach 6m x 1,5m); - zorganizowanie punktu medycznego; - zorganizowanie gniazda elektrycznego, stolika pod komputer i projektor, na terenie budynku wystawienniczego, gdzie możliwe będzie wyświetlanie prezentacji multimedialnej dla wszystkich zainteresowanych, - zapewnienie w budynku wystawienniczym (na powierzchni wystawienniczej) 10 stolików oraz 40 krzeseł, udostępnionych dla zwiedzających, - catering dla 120 osób w czasie targów (kawa, herbata, woda mineralna, soki, ciastka kruche - 2 razy dziennie (w godzinach 10:00-12:00 oraz 14:00-15:30 ) + ciepły posiłek 2 daniowy podany w godzinach 12:30-14:00 (Zupa ze świeżych pomidorów z bazylią; do wyboru - Kurczak w cebuli z pieczarkami, ziemniaki z koperkiem; Farfalle z łososiem i sosem śmietanowym; Lasagne z kalarepką i pomidorkami koktajlowymi pod beszamelem; surówki, woda mineralna, soki owocowe); - zapewnienie możliwości skorzystania z restauracji lub kawiarni przez odwiedzających; - zapewnienie szatni dla odwiedzających, czynnej w godzinach 10:00-16:00: - zapewnienie w godzinach 9-18 w dniach 26-27 października 2009 zamykanego na klucz pomieszczenia technicznego dla przedstawicieli Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu, w którym możliwe będzie przechowywanie materiałów targowych. Wszystkie pomieszczenia winne być zlokalizowane w jednym miejscu. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających co najmniej opisane wyżej wymagania i parametry techniczne, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do wykazania równoważności w swojej ofercie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 27.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy PZP i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów dotyczy to każdego z nich, w tym każdego członka konsorcjum. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich; 3. Pełnomocnictwa (pełnomocnictw) dołączonego/ych w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: 3.1 wykonawców działających w formie spółki cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki (czy jej kopii poświadczonej odpowiednio za zgodność z oryginałem) nie wynika odpowiedni dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji; 3.2 wykonawców występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 4. Dokumenty, o których mowa w rozdziale 6) specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 5. Każdy z członków konsorcjum przedstawia dokumenty wymienione w rozdziale 6) SIWZ pkt 1, 2. 6. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w rozdziale 6) pkt 2 SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 6.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 6.2 zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); przy czym gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie złożenie kompletu wymienionych wyżej dokumentów dotyczy to każdego z nich. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Dokumenty, o których mowa w rozdziale 6) ppkt 6.1. SIWZ muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 9. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu ul. Kościelna 37 60-537 Poznań pok.33.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu ul. Kościelna 37 60-537 Poznań pok.33.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 18.09.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Grant EURES nr VS/2008/0033.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.