eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przygotowanie i realizacja kampanii reklamowej XI priorytetu Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na nośnikach wielkoformatowych typu billboard

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-04

Warszawa: Przygotowanie i realizacja kampanii reklamowej XI priorytetu Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na nośnikach wielkoformatowych typu billboard
Numer ogłoszenia: 317598 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218104 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Kultury i Dzidzictwa Narodowego, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 42 10 100, faks 022 82 88 773.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i realizacja kampanii reklamowej XI priorytetu Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na nośnikach wielkoformatowych typu billboard.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przygotowanie i realizację kampanii reklamowej XI priorytetu Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na nośnikach wielkoformatowych typu billboard. Cel kampanii: Kampania ma przyczynić się do ukazania korzyści z wdrażania środków europejskich w sektorze kultury, jakie odnoszą beneficjenci i wszyscy obywatele Polski. Kampania ma również wzbogacić wiedzę społeczeństwa o informacje na temat inwestycji w kulturze dzięki środkom europejskim i pokazać jak dzięki funduszom zmienia się mapa kulturalna Polski. Grupy docelowe kampanii: Kampania jest adresowana do ogółu społeczeństwa. Termin i czas realizacji kampanii: Czas realizacji kampanii: 2 tygodnie. Termin realizacji w przedziale czasowym: od początku września 2010 r. do końca listopada 2010 r., dokładny termin i harmonogram prac zostanie ustalony z Wykonawcą. Opis realizacji zamówienia 1. Wykonawca wydrukuje plakaty (ilość kolorów 4+0) w liczbie odpowiadającej Ofercie wraz z odpowiednim zapasem wymaganym przez właściciela nośników na wypadek uszkodzenia plakatów. Projekty plakatów (3 różne projekty graficzne plakatów odnoszące się do 3 działań XI priorytetu Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko) zostaną dostarczone Wykonawcy przez Zamawiającego na nośniku CD w pliku zamkniętym pdf kompozytowy lub innym formacie ustalonym z Wykonawcą. Plakaty zostaną wydrukowane na materiale umożliwiającym ekspozycję reklamy (plakat papierowy, klejony) na nośnikach typu billboard przez okres dwóch tygodni. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do wyklejania billboardów wolnostojących lub naściennych (o wymiarach ok. 12m2 - 5,04 x 2,38 m,) plakatami w czasie trwania ekspozycji. 3. Wykonawca zapewni ekspozycję przez dwa tygodnie każdego z 500 plakatów w następujących miastach i w następującej ilości: Warszawa 80 billboardów, GOP 70 billboardów, Kraków 70 billboardów, Wrocław 70 billboardów, Łódź 60 billboardów, Trójmiasto 60 billboardów, Poznań 50 billboardów, Białystok 40 billboardów. Rozmieszczenie plakatów na billboardach ma odpowiadać następującym kryteriom jakościowym: a) nie mniej niż 80% wszystkich billboardów zostanie rozmieszczonych w odległości nie większej niż 200 m od głównych ciągów komunikacyjnych (drogi wylotowe, drogi dojazdowe, mosty, obwodnice), dworców PKS/PKP, szkół, uczelni, centrów handlowych itp. b) przynajmniej 70% będzie oświetlonych własnym światłem c) nie mniej niż 50% wszystkich billboardów zostanie rozmieszczonych w centrach miast. Odstępstwo od liczby nośników w poszczególnych miastach może wynosić do 5%, z zastrzeżeniem, że łączna liczba wyklejonych plakatów nie może być niższa niż 500. 4. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania bieżącej kontroli jakości wyeksponowanych plakatów reklamowych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wyklejonych plakatów reklamowych, Wykonawca dokona niezwłocznie ponownego wyklejenia na własny koszt. 5. W przypadku zniszczenia bądź uszkodzenia nośnika, na którym wyeksponowany jest plakat reklamowy, Wykonawca niezwłocznie, w porozumieniu z Zamawiającym, wykleja plakat na innym nośniku, spełniającym kryteria wymienione w niniejszym dokumencie. 6. Po zakończeniu kampanii Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia ekspozycji. 7. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport z realizacji zadania wraz z dokumentacją fotograficzną kampanii w formacie elektronicznym (na płycie CD/DVD) w przypadku pkt. 7.1. i papierowym w przypadku 7.2. Na raport muszą złożyć się co najmniej: 7.1.) fotografie wszystkich plakatów wraz z datą zrobienia zdjęcia (data zrobienia zdjęcia musi automatycznie zapisywać się w aparacie cyfrowym); w przypadku billboardów z własnym oświetleniem zdjęcia muszą zostać wykonane po zmroku. Fotografie muszą zostać wykonane dwukrotnie w pierwszych trzech dniach i w ostatnich trzech dniach trwania ekspozycji każdego plakatu. 7.2.) krótki opis wykonywania zadania (m.in.: data rozpoczęcia i zakończenia, sposób realizacji, stopień realizacji zadania, ewentualne trudności w wykonywaniu zadania itp.). ZAŁOŻENIA OGÓLNE 1. W terminie do 2 dni od zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wykaz lokalizacji poszczególnych nośników wraz z uzasadnieniem spełniania wyżej wymienionych kryteriów jakościowych. 2. Wykonawca we własnym zakresie wykona wszystkie prace związane z realizacją zamówienia, w szczególności: druk, wyklejenie, ekspozycja, montaż, demontaż. 3. Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za jakość świadczonej usługi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wydatek jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i przez budżet państwa w ramach pomocy technicznej POIiŚ.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STROER MEDIA Sp. z o.o. Sp. komandytowa, Belwederska 6A, 00-762 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 202000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 202000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 355000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.