eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa wraz z montażem mebli, tapczanów i krzeseł do wyposażenia Domu Studenckiego IKAR UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawyPN/13-2013/DOP-z)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-07

Lublin: Dostawa wraz z montażem mebli, tapczanów i krzeseł do wyposażenia Domu Studenckiego IKAR UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/13-2013/DOP-z)
Numer ogłoszenia: 317550 - 2013; data zamieszczenia: 07.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240558 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli, tapczanów i krzeseł do wyposażenia Domu Studenckiego IKAR UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/13-2013/DOP-z).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli, tapczanów i krzeseł do wyposażenia Domu Studenckiego IKAR UMCS w Lublinie obejmująca następujące zadania:Zadanie I:Dostawa wraz z montażem mebli do Domu Studenta IKAR;Zadanie II: Dostawa wraz z montażem tapczanów do Domu Studenta IKAR;Zadanie III:Dostawa wraz z montażem krzeseł do Domu Studenta IKAR.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia).Ofertę należy złożyć zgodnie z wzorem formularza ofertowego stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (formularz ofertowy). Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń (dotyczy wszystkich zadań).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.11 - Stelaże do materacy 39.10.00.00 - Meble 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.14.13.00 - Szafy 39.14.33.10 - Stoliki 39.11.20.00 - Krzesła .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa wraz z montażem mebli do Domu Studenta IKAR

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 27.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Top Meble Grażyna Serafińska, ul. Grabowa 17, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143089,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 133095,84

  • Oferta z najniższą ceną: 111317,58 / Oferta z najwyższą ceną: 354891,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa wraz z montażem tapczanów do Domu Studenta IKAR

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Top meble Grazyna Serafińska, ul. Grabowa 17, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63960,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55104,00 / Oferta z najwyższą ceną: 129388,13

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa wraz z montażem krzeseł do Domu Studenta IKAR

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Handel Hurtowy Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski, spółka jawna MERIWA, Al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19512,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17220,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25584,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.