Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa przełączników sieciowych i listew zasilających
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431213647
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niecała 14
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-080
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 814665200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mup.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muplublin.praca.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa przełączników sieciowych i listew zasilających
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-852010ed-2eb1-4c4b-9978-7ae6245b5667
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00326449
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00088071/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 switche
1.2.8 części i akcesoria komputerowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-852010ed-2eb1-4c4b-9978-7ae6245b56673.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-852010ed-2eb1-4c4b-9978-7ae6245b5667
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że przepisy ustawy Pzp dotyczące zasady równego traktowania Wykonawców nie pozwalają
na jakikolwiek inny kontakt – zarówno z Zamawiającym jaki osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami – niż
wskazany w Rozdziale 11.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie eZamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy eZamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz.U z 2020r. poz. 2452).
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, o którym mowa w pkt 11.6 SWZ,
sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21
maja 2024r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w
postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2024r. poz. 773) z
uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
6. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, o którym
mowa w pkt 11.6 SWZ, w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w
postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik),
lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
7. W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC
- parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD
- zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy OSX/Mac OS10.10, Ubuntu 14.04,
- zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge
14.0 i nowsze,
albo
a) Tablet/Telefon
- Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3
- Przeglądarka Chrome 61 lub nowsza
8. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji
danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;
Szczegółowe informacje są zawarte w Rozdziale 11 i Rozdziale 13 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Urząd Pracy w Lublinie reprezentowany przez Dyrektora Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie, pod adresem ul. Niecałej 14, 20-080 Lublin.
2. Z Inspektorem Ochrony Danych Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie można skontaktować się pod numerem telefonu (81) 466-52-72, e-mail: iod@mup.lublin.pl lub listownie na ww. adres siedziby Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w następujących celach:
a) Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) lub f) w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych*;
b) Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) w związku z realizacją obowiązków ustawowych wynikających
z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych*;
c) Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu zawarcia i realizacji umowy, której stroną jest:
- osoba fizyczna, której dane dotyczą, jeżeli dotyczy;
- jako osób reprezentujących osobę prawną, jeżeli dotyczy.
d) Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego
na Administratorze, w szczególności wynikającym z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach*.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej,
w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub innym podmiotom świadczącym usługi Administratorowi na podstawie podpisanych umów oraz innym osobom lub podmiotom, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i 74 ustawy z dnia z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, a także Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych jako Administratorowi Danych Osobowych Użytkowników Platformy e-Zamówienia, na której Miejski Urząd Pracy w Lublinie prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państw trzecich lub do organizacji międzynarodowej.
Pozostałe informacje zawarte są w Rozdziale 22 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MUP.PKIII.371.24.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przełączniki sieciowe – 3 sztuki. Możliwość montażu w szafie rack 19”, wysokość urządzenia 1 RU, głębokość chassis urządzenia bez wentylatorów i zasilaczy mniejsza niż 30 cm, głębokość chassis urządzenia z wentylatorami i zasilaczami mniejsza niż 35 cm.
Wyposażenie urządzenia i dodatkowe
• Przełącznik wyposażony w zasilacz podstawowy,
• Przełącznik wyposażony w redundantne wiatraki. Wszystkie wiatraki montowane z tyłu urządzenia i z wylotem powietrza na zewnątrz,
• Zestaw do montażu w szafie rack 19”,
• Urządzenie objęte dedykowanym serwisem producenta na okres min. 12 miesięcy w trybie 8x5xNBD pozwalającym również na samodzielne zgłaszanie problemów z eksploatacją oferowanych urządzeń do serwisu producenta niezależnie od pośrednictwa w tym procesie ze strony oferenta; w ramach serwisu Zamawiającemu musi przysługiwać dostęp do pomocy technicznej producenta sprzętu, aktualizacje firmware’u,. Zgłaszanie awarii następować będzie drogą telefoniczną, mailem lub przez stronę internetową producenta sprzętu przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godz. 8-16. Czas reakcji serwisu – nie później niż 24 godz. od chwili zgłoszenia. W przypadku niemożności usunięcia awarii Zamawiający otrzyma sprzęt o parametrach nie gorszych niż będący w naprawie.
• Urządzenie wyposażone jest w dwa moduły optyczne SFP+ SR 10Gbs w pełni kompatybilne z oferowanym przełącznikiem. Dodatkowo należy dostarczyć 2szt. kabla światłowodowego ze złączami LC o długości min. 5m.
Wymagania ogólne:
1) Jeżeli do realizacji funkcjonalności wymagana jest licencja subskrypcyjna, należy ją dostarczyć na okres min. 36 miesięcy.
2) Zamawiający wymaga udzielenia Zamawiającemu gwarancji producenta w zakresie naprawy sprzętu przez okres minimum 36 miesięcy.
3) Zamawiający wymaga aby miał pełne prawa do korzystania z licencji i oprogramowania zainstalowanego w urządzeniach.
4) Zamawiający wymaga aby dostarczane urządzenia, a także ich wyposażenie i akcesoria montażowe były fabrycznie nowe i na dzień składania ofert niewycofane przez producenta ze sprzedaży.
5) Zamawiający wymaga aby dostarczane urządzenia, a także ich wyposażenie i akcesoria montażowe pochodziły z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta urządzeń na rynek polski.
6) Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt był zarejestrowany na Miejski Urząd Pracy w Lublinie w celu posiadania pełnych praw licencyjnych i gwarancyjnych.
7) Zamawiający wymaga aby wszystkie dostarczane urządzenia posiadały cechy/atrybuty ich legalności, tj. oznaczenie producenta, modelu oraz numeru seryjnego urządzenia.
8) Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed dostawą (najpóźniej w dniu dostawy) dostarczył numery seryjne urządzeń celem weryfikacji źródła ich pochodzenia u producenta. W przypadku negatywnej weryfikacji, Zamawiający może odmówić przyjęcia urządzeń.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Kryteria oceny ofert dotyczące Części I zamówienia
17.1.1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
a) Kryterium „cena” (C): waga 60%
b) Kryterium „przepustowość przełącznika” (P): waga 40%
17.1.2. Punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:
C = Cn / Co x 100 pkt x 60 %
gdzie:
Cn - najniższa ofertowa cena brutto spośród ocenianych ważnych ofert
Co - cena oferty ocenianej
Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 60 punktów.
17.1.3. Wartość punktowa w kryterium „przepustowość przełącznika” (P)
Przepustowość przełącznika powyżej 200 Gb/s /przyznawane punkty: 40
Przepustowość przełącznika powyżej 176 Gb/s do 200 Gb/s /przyznawane punkty: 30
Przepustowość przełącznika do 176 Gb/s/przyznawane punkty: 0
Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 40 punktów.
Ocena końcowa oferty to suma punktów otrzymanych w kryterium „cena” i w kryterium „przepustowość przełącznika”:
O = C + P
gdzie:
O – ocena końcowa
C – punkty w kryterium „cena”
P – punkty w kryterium „przepustowość przełącznika”
17.1.4. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów w ramach kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przepustowość przełącznika (P)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Listwa zasilająca PDU do montażu poziomego w szafie typu rack – 8 sztuk
• Wysokość: 1U,
• Napięcie wejściowe: 230V/50Hz
• Maksymalne natężenie prądu: 16A,
• Poziom obciążenia powyżej 3500VA,
• Gniazda wyjściowe: C13 minimum 10 szt,
• Minimum dwuletnia gwarancja,
• W komplecie do każdej listwy kabel zasilający 2,5m z końcówkami C19 <–> C20
4.2.6.) Główny kod CPV: 30237280-5 - Akcesoria zasilające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.2. Kryteria oceny ofert dotyczące Części II zamówienia
17.2.1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
a) Kryterium „cena” (C): waga 60%
b) Kryterium „ilość gniazd wyjściowych (G)” : waga 40%
17.2.2. Punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:
C = Cn / Co x 100 pkt x 60 %
gdzie:
Cn - najniższa ofertowa cena brutto spośród ocenianych ważnych ofert
Co - cena oferty ocenianej
Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 60 punktów.
17.2.3. Wartość punktowa w kryterium „ilość gniazd wyjściowych” (G)
ilość gniazd wyjściowych powyżej 12/przyznawane punkty: 40
ilość gniazd wyjściowych powyżej 10 do 12/przyznawane punkty: 5
ilość gniazd wyjściowych do 10/przyznawane punkty: 0
Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 40 punktów.
Ocena końcowa oferty to suma punktów otrzymanych w kryterium „cena” i w kryterium „ilość gniazd sieciowych”:
O = C + G
gdzie:
O – ocena końcowa
C – punkty w kryterium „cena”
G - punkty w kryterium „ilość gniazd wyjściowych”
17.2.4. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów w ramach kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość gniazd wyjściowych (G)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.2.1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:
a) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – zgodnie z załącznikiem Nr 6 do niniejszej SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:a) oświadczenie o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w swoim imieniu (każdy podmiot wypełnia i podpisuje odrębny formularz). Oświadczenia
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
b) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.2 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:
- w pkt 8.2.1. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia. Każdy podmiot wypełnia i podpisuje odrębny formularz.
10.3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
13.7 3) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy:
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
Pozostałe informacje zawarte są w pkt 13.4. i 13.7 SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenie o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w swoim imieniu (każdy podmiot wypełnia i podpisuje odrębny formularz). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
b) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.2 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:
- w pkt 8.2.1. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia. Każdy podmiot wypełnia i podpisuje odrębny formularz.
10.3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
21.2. Zamawiający przewiduje zmiany Umowy w zakresie:1. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej Umowy w zakresie części I zamówienia Przełączniki sieciowe - 3 sztuki, na podstawie art. 454-455 ustawy Prawo zamówień publicznych, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany Umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określonego w Umowie. Działając na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w następujących przypadkach:
- zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SWZ – Projekt umowy - część I zamówienia § 13 ust. 3.
2. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej Umowy w zakresie części II zamówienia zamówienia Listwa zasilająca PDU do montażu poziomego w szafie typu rack – 8 sztuk, na podstawie art. 454-455 ustawy Prawo zamówień publicznych, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany Umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określonego w Umowie. Działając na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w następujących przypadkach:
- zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SWZ – Projekt umowy - część II zamówienia § 3 ust. 3.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-23 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-21
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
7.3 Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniachw zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2025r. poz. 514), zwana dalej „ustawą o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego” z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy, Zamawiający wyklucza:
1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2025 r. poz. 644)jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
7.3.1. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt 7.3.
7.3.2. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie 7.3 Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
7.3.3. Kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z pkt 7.3 jest wykonywana zgodnie z art. 596 ustawy.
7.3.4. Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.
7.3.5. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie pkt 7.3, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej.
7.3.6. Karę pieniężną, o której mowa w pkt 7.3.5. nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych,
w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie dokumentacji cyberbezpieczeństwa w ramach projektu pn.: "Rozwój i rozbudowa e-usług oraz wzmocnienie cyberbezpieczeństwa" (...)
- Dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn. "Czas zawodowców"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Radzyniu Podlaskim - 6 części
- Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla Gminy Lublin - 2 części
- Dostawa wyposażenia laboratorium dydaktycznego w obszarze neuromarketingu.
- Konserwacja i naprawa podręcznego sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą sprzętu w ramach czynności konserwacyjnych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż oświetlenia scenicznego do sali kinowej Mazowieckiego Teatru Muzycznego im. Jana Kiepury w celu zmiany jej funkcjonalności na kinowo-teatralną
- Dostawy sprzętu i oprogramowania oraz zakup usług związanych z poprawą cyberbezpieczeństwa
- Dostawa biurowego sprzętu informatycznego
- "Cyberbezpieczna gmina - zakup sprzętu i usług w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Gminy Rogów zwiększających odporność na cyberataki i wycieki danych w ramach realizacji projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rogów
- Cyberbezpieczny Samorząd w gminie Mogilno
więcej: Akcesoria zasilające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.