eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźroboty drogowe z zakresu bieżącego utrzymania dróg i mostów oraz związane z usuwaniem szkód powypadkowych i awarii w ciągu dróg krajowych Nr 12,14,71,72,83 administrowanych przez Rejon w Sieradzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-04

POZYCJA 31741

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: roboty drogowe z zakresu bieżącego utrzymania dróg i mostów oraz związane z usuwaniem szkód powypadkowych i awarii w ciągu dróg krajowych Nr 12,14,71,72,83 administrowanych przez Rejon w Sieradzu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: mgr inż.Jarosław Tomczyk ; Durzewski Witold 043 827 17 91, ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, 6377552, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lodz.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.gddkia.gov.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Sieradzu, mgr inż.Jarosław Tomczyk ; Durzewski Witold, ul.Wojska Polskiego 13, 98-200 Sieradz, woj. Łódzkie, tel. 043 827 17 91, fax 043 822 51 40, e-mail: drogisieradz@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarzadzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty drogowe z zakresu bieżącego utrzymania dróg i mostów oraz związane z usuwaniem szkód powypadkowych i awarii w ciągu dróg krajowych Nr 12,14,71,72,83 administrowanych przez Rejon w Sieradzu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: drogi krajowe nr.12,14,71,72,83 administrowane przez GDDKiA O/Ł na odcinkach będacych w administracji Rejonu w Sieradzu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: roboty drogowe z zakresu biezącego utrzymania dróg i usuwania awari łącznie na 3 zadania t.j.: - 1)-Naprawa poręczy łańcuchowych ; rozstaw słupków: 2,0 - 2,5 m z materiałów zamawiajacego -400 mb ; zmaterałów wykonawcy -300 mb 2)- Odnawianie farbą poręczy ochronnych łańcuchowych z łańcuchem pojedynczym i podwójnym, rozstaw słupków: 2,0 - 2,5 m -1000 mb 3)- Odnawianie farbą poręczy ochronnych - sztywnych z kątowników i z rur; rozstaw słupków: 1,50 - 2,0 m -40 mb 4)- Wymiana uszkodzonych znaków drogowych - znaki i słupki zabezpiecza Zamawiający -500 szt ; j.w. słupki i znaki wykonawcy - 300 szt 5)- Naprawa tablic drogowych o powierzchni powyżej do 1,5 m2 z materiałów zamawiajacego - 60 szt ; j.w. z materiałów wykonawcy -60 szt 6) - Naprawa tablic drogowych o powierzchni powyżej pow. 1,5 m2 z materiałów zamawiającego - 60 szt 7) - Naprawa istniejacech konstruklcji do tablic drogowych pow.1,5 m2 - 50 szt 8)- Uzupełnienie słupków prowadzących U 1a - słupki zabezpiecza zamawiający -3000 szt 9)- naprawa nawierzchni z kostki kamiennej w tym na rondzie Uniejowie (kostka z odzysku) - 420 m2 ; j.w.kostka z odzysku 60 m2 10)- naprawa nawierzchni z kostki betonowej (kostka z odzysku)-300 m2 ; j.w. kostka wykonawcy -60 m2 11)- Wykonanie (odtworzenie)pasów zieleni -3000 m2 12)-Naprawa oznakowania na wyspach azylowych zamawiającego materiałów materiałów zamawiajacego -110 m2 13) - Naprawa oznakowania na wyspach azylowych zamawiającego materiałów materiałów wykonawcy -80 m2 14)- Naprawa skarp rowu oraz poboczy -5000 m2 15)- Uzupełnienie nasypu wraz z formowaniem i zagęszczeniem -90 m3 16) - Naprawa zjazdów z wymianą rur i wykonaniem nawierzchni -250 mb 17)- Inne roboty awaryjne (roboczogodzina) - 2800 godz 18)- Inne roboty awaryjne (sprzęt) -2200 godz 19)- czyszczenie ścieków przykrawężnikowych -2500 mb 20)- Zabezpieczanie ubytków masa na zimno: masa zamawiającego -4500 m2 21)- Oczyszczanie rowów -2400 mb 22)- uzupełnianie umocnień betonowych rowów -300 mb 23)- wymiana uszkodzonych barier energochłonnych SP06;SP09;SP10 -170 mb 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Niniejsze zamówienie obejmuje podział na 3 zadania(cześci): Zadanie 1(część 1): wykonanie robót z zakresu bieżącego utrzymania dróg i mostów oraz związanych z usuwaniem szkód powypadkowych i awarii w ciągu dróg krajowych Nr 12, 14,83 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Sieradzu - Bazę w Brzezniu : droga Nr 12 odcinek granica woj. wielkopolskiego - wch.gr.Sieradza w km 295+747 - 329+258 ; droga Nr 14 odcinek Sieradz - Złoczew w km 85+296 - 107+875 ; droga Nr.83 odcinek gr.woj.Wielkopolskiego - m.Sieradz w km 25+668 - 54+196 Zadanie 2(cześć 2): wykonanie robót z zakresu bieżącego utrzymania dróg i mostów oraz związanych z usuwaniem szkód powypadkowych i awarii w ciągu dróg krajowych Nr 12, 14 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Sieradzu - Bazę w Dobroniu: droga Nr 12 na odcinku Sieradz - Wadlew w km 329+258 - 374+544 , droga Nr 14 na odcinku. gr. m,Łodzi - Łask w km 62+290 - 85+296 , Zadanie 3(część 3): wykonanie robót z zakresu bieżącego utrzymania dróg i mostów oraz związanych z usuwaniem szkód powypadkowych i awarii w ciągu dróg krajowych Nr 71, 72 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Sieradzu - Bazę w Poddębicach : droga Nr 71 na odcinku msc.Aleksandrów Łódzki - m.Pabianice w km 24+090 - 43+048, droga nr 72 na odcinku gr. woj. wielkopolskiego - Aleksandrów Łódzki 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: -Posiadać potencjał ekonomiczno - finansowy zapewniajacy wykonanie zamówienia oraz posiadać ubezpieczenie O.C.w zakresie prowadzonej działalności. -dysponowac osobami o odpowiednim doswiadczeniem i kwalifikacjami do stanowisk jakie zostana im powierzone w tym: kierownika ropbót z uprawnieniami oraz wymienionym w SIWZ sprzętem Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie dokonywał oceny na podstawie dokumentów potwierdzajacych warunki udziału w postepowaniu ,stosujac zasade spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 1.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków uczestnictwa w postępowaniu art.44 Pzp, 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): Informacja dot. rocznego przychodu za ostatnie trzy lata (za każdy rok: 2004, 2005, 2006) Polisę ubezpieczeniową firmy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie będącym przedmiotem zamówienia Wykaz dot. potencjału kadrowego: kierownik budowy posiadający przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w zakresie dróg lub konstrukcyjno - budowlane obejmujące swym zakresem budownictwo drogowe, aktualny wpis do Izby Inżynierów budownictwa Wykaz sprzętu do wykonania zamówienia . 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2,1.4 i 1.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.3., Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonych w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Pzp. Dokumenty, o których mowa w ppkt. a) i c) oraz wymienione w zdaniu powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin złożenia takiego oświadczenia być właściwy do ważności dokumentów określonej powyżej. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 10.1. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 10.2. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: uzyskanie SIWZ jest bezpłatne. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.07.2007, godzina 10:10, GDDKiA O/Ł Rejon w Sieradzu ul.Wojska Polskiego 13 pokój Nr.4.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Wykonanie robót z zakresu biezacego utrzymania dróg i mostów oraz zwiazanych z usuwaniem szkód powypadkowych i awarii w ciągu dróg krajowych Nr.12,14,83 w administracji Rejonu w Sieradzu Bazy w Brzeżniu. 1) Krótki opis: roboty drogowe z zakresu biezącego utrzymania dróg i usuwania awari zakres na zadaniu Nr 1 : - 1)-Naprawa poręczy łańcuchowych ; rozstaw słupków: 2,0 - 2,5 mz materiałów zamawiajacego -200 mb ; zmaterałów wykonawcy -100 mb 2)- Odnawianie farbą poręczy ochronnych łańcuchowych z łańcuchem pojedynczym i podwójnym, rozstaw słupków: 2,0 - 2,5 m -500 mb 3)- Odnawianie farbą poręczy ochronnych - sztywnych z kątowników i z rur; rozstaw słupków: 1,50 - 2,0 m -20 mb 4)- Wymiana uszkodzonych znaków drogowych - znaki i słupki zabezpiecza Zamawiający -200 szt ; j.w. słupki i znaki wykonawcy - 100 szt 5)- Naprawa tablic drogowych o powierzchni powyżej do 1,5 m2 z materiałów zamawiajacego - 20 szt ; j.w. z materiałów wykonawcy -20 szt 6) - Naprawa tablic drogowych o powierzchni powyżej pow. 1,5 m2 z materiałów zamawiającego - 20 szt 7) - Naprawa istniejacech konstruklcji do tablic drogowych pow.1,5 m2 - 20 szt 8)- Uzupełnienie słupków prowadzących U 1a - słupki zabezpiecza zamawiający -1000 szt 9)- naprawa nawierzchni z kostki kamiennej(kostka z odzysku) - 140 m2 ; j.w.kostka z odzysku 20 m2 10)- naprawa nawierzchni z kostki betonowej (kostka z odzysku)-100 m2 ; j.w. kostka wykonawcy -20 m2 11)- Wykonanie (odtworzenie)pasów zieleni -1000 m2 12)-Naprawa oznakowania na wyspach azylowych zamawiającego materiałów materiałów zamawiajacego -50 m2 13) - Naprawa oznakowania na wyspach azylowych zamawiającego materiałów materiałów wykonawcy -40 m2 14)- Naprawa skarp rowu oraz poboczy - 2500m2 15)- Uzupełnienie nasypu wraz z formowaniem i zagęszczeniem -30 m3 16) - Naprawa zjazdów z wymianą rur i wykonaniem nawierzchni -50 mb 17)- Inne roboty awaryjne (roboczogodzina) - 1000 godz 18)- Inne roboty awaryjne (sprzęt) -1000 godz 19)- czyszczenie ścieków przykrawężnikowych -1000mb 20)- Zabezpieczanie ubytków masa na zimno: masa zamawiającego -1500 m2 21)- Oczyszczanie rowów -800 mb 22)- uzupełnianie umocnień betonowych rowów -200 mb 23)- wymiana uszkodzonych barier energochłonnych SP06;SP09;SP10 -100 mb. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie 1(część 1): wykonanie robót z zakresu bieżącego utrzymania dróg i mostów oraz związanych z usuwaniem szkód powypadkowych i awarii w ciągu dróg krajowych Nr 12, 14,83 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Sieradzu - Bazę w Brzezniu : droga Nr 12 odcinek granica woj. wielkopolskiego - wch.gr.Sieradza w km 295+747 - 329+258 ; droga Nr 14 odcinek Sieradz - Złoczew w km 85+296 - 107+875 ; droga Nr.83 odcinek gr.woj.Wielkopolskiego - m.Sieradz w km 25+668 - 54+196. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: wykonanie robót z zakresu biezacego utrzymania dróg i mostów oraz związanych z usuwaniem szkód powypadkowych i awarii w ciagu dróg krajowych Nr.12,14 administrowasnych przez Rejon w Sieradzu Bazę w Dobroniu. 1) Krótki opis: roboty drogowe z zakresu bieżącego utrzymania dróg i usuwania awarii zakres na zadaniu Nr 2.: - 1)-Naprawa poręczy łańcuchowych ; rozstaw słupków: 2,0 - 2,5 mz materiałów zamawiajacego -100 mb ; zmaterałów wykonawcy -100 mb 2)- Odnawianie farbą poręczy ochronnych łańcuchowych z łańcuchem pojedynczym i podwójnym, rozstaw słupków: 2,0 - 2,5 m -500 mb 3)- Odnawianie farbą poręczy ochronnych - sztywnych z kątowników i z rur; rozstaw słupków: 1,50 - 2,0 m -20 mb 4)- Wymiana uszkodzonych znaków drogowych - znaki i słupki zabezpiecza Zamawiający -200 szt ; j.w. słupki i znaki wykonawcy - 100 szt 5)- Naprawa tablic drogowych o powierzchni powyżej do 1,5 m2 z materiałów zamawiajacego - 20 szt ; j.w. z materiałów wykonawcy -20 szt 6) - Naprawa tablic drogowych o powierzchni powyżej pow. 1,5 m2 z materiałów zamawiającego - 20 szt 7) - Naprawa istniejacech konstruklcji do tablic drogowych pow.1,5 m2 - 20 szt 8)- Uzupełnienie słupków prowadzących U 1a - słupki zabezpiecza zamawiający -1000 szt 9)- naprawa nawierzchni z kostki kamiennej (kostka z odzysku) - 140 m2 ; j.w.kostka wykonawcy 20 m2 10)- naprawa nawierzchni z kostki betonowej (kostka z odzysku)-100 m2 ; j.w. kostka wykonawcy -20 m2 11)- Wykonanie (odtworzenie)pasów zieleni -1000 m2 12)-Naprawa oznakowania na wyspach azylowych zamawiającego materiałów materiałów zamawiajacego - 60 m2 13) - Naprawa oznakowania na wyspach azylowych zamawiającego materiałów materiałów wykonawcy -40 m2 14)- Naprawa skarp rowu oraz poboczy - 1500m2 15)- Uzupełnienie nasypu wraz z formowaniem i zagęszczeniem -30 m3 16) - Naprawa zjazdów z wymianą rur i wykonaniem nawierzchni -50 mb 17)- Inne roboty awaryjne (roboczogodzina) - 1000 godz 18)- Inne roboty awaryjne (sprzęt) -800 godz 19)- czyszczenie ścieków przykrawężnikowych -1000 mb 20)- Zabezpieczanie ubytków masa na zimno: masa zamawiającego -1500 m2 21)- Oczyszczanie rowów -400 mb 22)- uzupełnianie umocnień betonowych rowów -100 mb 23)- wymiana uszkodzonych barier energochłonnych SP06;SP09;SP10 -50 mb. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie 2(cześć 2): wykonanie robót z zakresu bieżącego utrzymania dróg i mostów oraz związanych z usuwaniem szkód powypadkowych i awarii w ciągu dróg krajowych Nr 12, 14 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Sieradzu - Bazę w Dobroniu: droga Nr 12 na odcinku Sieradz - Wadlew w km 329+258 - 374+544 , droga Nr 14 na odcinku. gr. m.Łodzi - Łask w km 62+290 - 85+296 ,. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: wykonanie robót z zakresu biezącego utrzymania dróg i mostów oraz zwiazanych z usuwaniem szkód powypadkowych i awarii w ciągu dróg krajowych Nr.71,72 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Sieradzu Bazę w Poddębicach. 1) Krótki opis: roboty drogowe z zakresu biezącego utrzymania dróg i usuwania awari zakres na zadaniu 3 t.j.: - 1)-Naprawa poręczy łańcuchowych ; rozstaw słupków: 2,0 - 2,5 mz materiałów zamawiajacego -100 mb ; zmaterałów wykonawcy -100 mb 2)- Odnawianie farbą poręczy ochronnych łańcuchowych z łańcuchem pojedynczym i podwójnym, rozstaw słupków: 2,0 - 2,5 m - nie dotyczy 3)- Odnawianie farbą poręczy ochronnych - sztywnych z kątowników i z rur; rozstaw słupków: 1,50 - 2,0 m - nie dotyczy 4)- Wymiana uszkodzonych znaków drogowych - znaki i słupki zabezpiecza Zamawiający -100 szt ; j.w. słupki i znaki wykonawcy - 100 szt 5)- Naprawa tablic drogowych o powierzchni powyżej do 1,5 m2 z materiałów zamawiajacego - 20 szt ; j.w. z materiałów wykonawcy -20 szt 6) - Naprawa tablic drogowych o powierzchni powyżej pow. 1,5 m2 z materiałów zamawiającego - 20 szt 7) - Naprawa istniejacech konstruklcji do tablic drogowych pow.1,5 m2 - 10 szt 8)- Uzupełnienie słupków prowadzących U 1a - słupki zabezpiecza zamawiający -1000 szt 9)- naprawa nawierzchni z kostki kamiennej w tym na rondzie Uniejowie,(kostka z odzysku) - 140 m2 ; j.w.kostka z odzysku 20 m2 10)- naprawa nawierzchni z kostki betonowej (kostka z odzysku)-100 m2 ; j.w. kostka wykonawcy -20 m2 11)- Wykonanie (odtworzenie)pasów zieleni -1000 m2 12)-Naprawa oznakowania na wyspach azylowych zamawiającego materiałów materiałów zamawiajacego - nie dotyczy 13) - Naprawa oznakowania na wyspach azylowych zamawiającego materiałów materiałów wykonawcy - nie dotyczy 14)- Naprawa skarp rowu oraz poboczy - 1000m2 15)- Uzupełnienie nasypu wraz z formowaniem i zagęszczeniem -30 m3 16) - Naprawa zjazdów z wymianą rur i wykonaniem nawierzchni -150 mb 17)- Inne roboty awaryjne (roboczogodzina) - 800 godz 18)- Inne roboty awaryjne (sprzęt) -400 godz 19)- czyszczenie ścieków przykrawężnikowych -500mb 20)- Zabezpieczanie ubytków masa na zimno: masa zamawiającego -1500 m2 21)- Oczyszczanie rowów -1200 mb 22)- uzupełnianie umocnień betonowych rowów - nie dotyczy 23)- wymiana uszkodzonych barier energochłonnych SP06;SP09;SP10 -20 mb. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie 3(część 3): wykonanie robót z zakresu bieżącego utrzymania dróg i mostów oraz związanych z usuwaniem szkód powypadkowych i awarii w ciągu dróg krajowych Nr 71, 72 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Sieradzu - Bazę w Poddębicach : droga Nr 71 na odcinku msc.Aleksandrów Łódzki - m.Pabianice w km 24+090 - 43+048, droga nr 72 na odcinku gr. woj. wielkopolskiego - Aleksandrów Łódzki. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.