eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zarszyn › Zorganizowanie szkoleń zamkniętych i udziału w szkoleniach otwartych dla pracowników Urzędu Gminy Zarszyn w ramach projektu - Profesjonalne zarządzanie w Gminie Zarszyn

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-27

Zarszyn: Zorganizowanie szkoleń zamkniętych i udziału w szkoleniach otwartych dla pracowników Urzędu Gminy Zarszyn w ramach projektu - Profesjonalne zarządzanie w Gminie Zarszyn
Numer ogłoszenia: 31707 - 2011; data zamieszczenia: 27.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320185 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zarszyn, ul. Zarszyn 53, 38-530 Zarszyn, woj. podkarpackie, tel. 013/ 4671038, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie szkoleń zamkniętych i udziału w szkoleniach otwartych dla pracowników Urzędu Gminy Zarszyn w ramach projektu - Profesjonalne zarządzanie w Gminie Zarszyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - Zorganizowanie szkoleń zamkniętych i udziału w szkoleniach otwartych dla pracowników Urzędu Gminy Zarszyn w ramach projektu - Profesjonalne zarządzanie w Gminie Zarszyn - w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie: Część I - Budowanie zespołu Część II - Zarządzanie ludźmi Część III - Projekty Część IV - Administracja Część V - Planowanie strategiczne Część VI - Instrukcja kancelaryjna Część VII - Szkolenia otwarte.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Profesjonalne zarządzanie w Gminie Zarszyn współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu V Działania 5.2. Poddziałania 5.2.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Budowanie zespołu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Usług PROFESJA Spółka z o.o., ul. Królewska 1B, 05-230 KOBYŁKA, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16803,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19220,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19220,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38277,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zarządzanie ludźmi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHIN Consulting Sp. z o.o., ul. Częstochowska 63, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29508,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 32200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 53628,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Projekty

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., ul. Al. Rejtana 55, 35-326 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23606,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 52102,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Administracja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • InFast Sp. z o.o., ul. Szopena 51, 35-055 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24344,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21762,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Planowanie strategiczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., ul. Al. Rejtana 55, 35-326 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22786,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13660,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41598,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Instrukcja kancelaryjna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • InFast Sp. z o.o., ul. Szopena 51, 35-055 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33606,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 52067,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Szkolenia otwarte

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • InFast Sp. z o.o., ul. Szopena 51, 35-055 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39344,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28680,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.