Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-07-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: wsparcie aktywności zawodowej osób powyżej pięćdziesiątego roku życia Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 432 80 80, fax (022) 432 86 20, e-mail: biuro@parp.gov.pl, www.parp.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Anna Balcerzak - Raczyńska, Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 432 81 30, fax (022) 432 84 35, e-mail: a_balcerzak@parp.gov.pl, www.parp.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Anna Balcerzak - Raczyńska, Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 432 81 30, fax (022) 432 84 35, e-mail: a_balcerzak@parp.gov.pl, www.parp.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Anna Balcerzak - Raczyńska, Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 432 81 30, fax (022) 432 84 35, e-mail: a_balcerzak@parp.gov.pl, www.parp.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 24. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wsparcie aktywności zawodowej osób powyżej pięćdziesiątego roku życia. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie szkoleń dla osób powyżej 50 roku życia, w tym bezrobotnych oraz poszukujących pracy, chcących zmienić lub poprawić swoją sytuacje na rynku pracy. Celem projektu jest zmniejszenie zagrożenia pogłębiania się zjawiska eliminacji osób dojrzałych z rynku pracy; zwiększenia aktywności zawodowej osób po 50 roku oraz poprawa wskaźnika zatrudnienia tych osób, a także zmiana w sposobie postrzegania i podejścia do zatrudniania starszych osób przez pracodawców. Projekt adresowany jest do dwóch grup docelowych: do osób powyżej 50 roku życia ( w tym bezrobotnych i poszukujących pracy chcących podnieść lub uzupełnić swoje kwalifikacje zawodowe w celu zwiększenia potencjału do bycia zatrudnionym) oraz do kadry zarządzającej przedsiębiorstw (np. właściciele, prezesi, dyrektorzy, osoby odpowiedzialne za sprawy kadrowe) w celu zmiany ich sposobu postrzegania pracowników powyżej 50 roku życia. W ramach projektu Wykonawca przeprowadzi szkolenia z zakresu technologii informacyjnych ICT oraz doskonalenia języków obcych w specyficznej tematyce. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska - woj. mazowiecki, śląskie oraz wielkopolskie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego Oryginalny kod CPV: 74.53.00.00 - Usługi rekrutacyjne6 Kod CPV wg słownika 2008: 79.60.00.00 - (6) Usługi rekrutacyjne Oryginalny kod CPV: 74.42.20.00 - Usługi w zakresie promocji Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 92230-92900. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Komponent I - przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej mającej na celu zmianę opinii kadr zarządzających zasobami ludzkimi MŚP na temat zatrudnienia pracowników powyżej 50 roku życia. Celem tego komponentu jest podniesienie świadomości właścicieli, menadżerów i osób odpowiedzialnych za politykę personalną firmy na temat zalet i potencjału tych pracowników. Komponent winien przyczynić się również do wzrostu zainteresowania nowoczesnymi metodami zarządzanie kapitałem ludzkim tak, aby wykorzystać możliwości i zaangażowanie zarówno pracowników młodych i bardzo młodych jak i pracowników dojrzałych, mających często długoletnie doświadczenie zawodowe i wiedzę dla dalszego rozwoju firmy. W komponencie weźmie udział co najmniej 300 przedstawicieli przedsiębiorców, organizacji przedsiębiorców oraz organizacji pracodawców oraz co najmniej 100 przedstawicieli przedsiębiorców oraz organizacji przedsiębiorców, organizacji pracodawców, organizacji pracobiorców, przedstawicieli MGiP, dziennikarzy mediów krajowych i regionalnych w konferencji upowszechniającej rezultaty projektu. Komponent II - przeprowadzenie szkoleń osób powyżej 50 roku życia, w tym bezrobotnych oraz poszukujących pracy chcących zmienić lub poprawić swoją sytuacje na rynku pracy. Wykonawca przeprowadzi szkolenia z zakresu technologii informacyjnych ITC oraz doskonalenia jezyków obcych w specyficznej tematyce. W szkoleniach weźmie udział co najmniej 3200 osób powyżej 50 roku życia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 100 000 (sto tysięcy) złotych. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny podanej w ofercie najkorzystniejszej. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata nastąpi w formie poniższych płatności: - pierwszej płatności; - płatności okresowych; - płatności końcowej. Płatności będą dokonywane w euro. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 i ust. 2 oraz spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę, w której zakres wchodziło zorganizowanie szkoleń polegające na zapewnieniu bazy wykładowej oraz przeprowadzenie rekrutacji uczestników i przeprowadzenie szkoleń, i w której wykonaniu ich udział wyniósł co najmniej 1 000 000 (milion) złotych netto (a w przypadku, jeżeli wartość ta wyrażona była w walucie obcej - o równowartości kwoty 1 000 000 zł wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie usługi szkoleniowej), c) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 840 000 (osiemset czterdzieści tysięcy) złotych lub uzyskali w ostatnim roku obrotowym obroty w wysokości nie mniejszej niż 8 400 000 (osiem milionów czterysta tysięcy) złotych. d) są instytucjami szkoleniowymi w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. Nr 99, poz. 1001 z późn. zm.) wpisanymi do rejestru instytucji szkoleniowych. e) są agencjami zatrudnienia w rozumieniu ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy wpisanymi do rejestru agencji zatrudnienia. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków, o których mowa w lit. b - e musi być spełniony przez co najmniej jednego z nich, natomiast warunek, o którym mowa w lit. a, musi być spełniony przez każdego z nich. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Wymaganymi dokumentami są: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodne ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do Formularza Oferty, przy czym jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z nich, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przy czym jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z nich, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przy czym jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z nich, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przy czym jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z nich, e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, przy czym jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z nich. f) aktualne zaświadczenie z wojewódzkiego urzędu pracy właściwego ze względu na siedzibę wykonawcy o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, przy czym jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa co najmniej jeden z nich. g) aktualne zaświadczenie ministra właściwego do spraw pracy o wpisie do rejestru agencji zatrudnienia, przy czym jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa co najmniej jeden spośród nich. 2. Ponadto dokumentami potwierdzającymi uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy są: a) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku, gdy uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. a lub w pkt 1 lit. b. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 840 000 (osiemset czterdzieści tysięcy) złotych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inny dokument określający obroty (w wysokości nie mniejszej niż 8 400 000 (osiem milionów czterysta tysięcy złotych) za okres ostatniego roku obrotowego, przy czym jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegaj się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa co najmniej jeden spośród nich. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług szkoleniowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, przy czym jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa co najmniej jeden spośród nich. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2004/S 176 - 150942 z dnia 09.09.2004. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 25% Podejście do problematyki projektu - 14% Planowana organizacja i metodyka wdrożenia projektu - 25% Planowany sposób zarządzania oraz harmonogram realizacji projektu - 8% Ocena ekspertów kluczowych - 12% Ocena ekspertów wykładowców - 6% Ocena doświadczenia wykonawcy - 10% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2003/004-379/05.01_03_01. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 08.08.2005. Warunki i sposób płatności: Aby otrzymać specyfikację istotnych warunków zamówienia, należy złożyć wniosek o wydanie specyfikacji na piśmie na adres PARP wskazany w ogłoszeniu. Wzór wniosku o wydanie specyfikacji można otrzymać drogą elektroniczną, pisząc na adres a_balcerzak@parp.gov.pl, odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego lub pobrać go ze strony internetowej PARP. Specyfikację można odebrać osobiście w siedzibie PARP (w pokoju nr 218) lub otrzymać ją drogą pocztową. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.08.2005 godzina 13:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.08.2005, godzina 14:00, siedziba zamawiającego, sala 161.1.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, PL2003/004-379/05.01 Sektorowy Program Rozwoju Zasobów Ludzkich. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.06.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa promocji w mediach społecznościowych, radiu i telewizji
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- Organizacja i przeprowadzenie 9 szkoleń z zakresu kompetencji cyfrowych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części
- Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i ustalenie oraz opłacenie egzaminów do uzyskania uprawnień (PUP.2500.7.2025)"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.