eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › zarządzanie i nadzór nad realizacją projektu "Przebudowa drogi krajowej Nr 22 na odcinku Elbląg - Grzechotki GDDKiA/BPU/2005/N/7a/EFRR/OL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-01

POZYCJA 31654

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: zarządzanie i nadzór nad realizacją projektu "Przebudowa drogi krajowej Nr 22 na odcinku Elbląg - Grzechotki GDDKiA/BPU/2005/N/7a/EFRR/OL Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, do kontaktów: Urszula Sokołowska, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, tel. +48 22 3758802, fax +48 22 3758788, e-mail: usokolowska@gddkia.gov.pl, http://www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zarządzanie i nadzór nad realizacją projektu "Przebudowa drogi krajowej Nr 22 na odcinku Elbląg - Grzechotki GDDKiA/BPU/2005/N/7a/EFRR/OL. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych związanych z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją umów o roboty budolwane zwartych w wyniku postępowań GDDKiA/BPU/2005/R/2/EFRR/OL, GDDKiA/BPU/2005/R/3/EFRR/OL, GDDKiA/BPU/2005/R/4/EFRR/OL, których przedmiotem jest wykonanie obiektu "Przebudowa drogi krajowej Nr 22 na odcinku Elbląg- Grzechotki". Przedstawiciel wykonawcy, Inżynier Kontraktu będzie działał zgodnie z rolą jaką przypisano Inżynierowi w "Warunkach Kontraktu na budowę dla Robót Budowlanych i Inżynieryjnych Projektowanych przez zamawiającego" (FIDIC 1999) oraz w Warunkach Szczególnych" stanowiących załącznik nr 1 do rozdziału III w zakresie uprawnień i obowiązków określonych w SIWZ oraz wynikających z aktualnych przepisów ustawy "Prawo budowlane". W ramach planowanego zadania przewidziano realizację następujących przedsięwzięć: odcinek I przebudowa drogi krajowej Nr 22 na odcinku Maciejewo-Grzechotki o długości 11,4 km odcinek II przebudowa drogi krajowej Nr 22 na odcinku Chruściel-Maciejewo o długości 10,4 km odcinek III przebudowa drogi krajowej Nr 22 na odcinku Elbląg-Chruściel o długości 28,8 km. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, woj. warmińsko-mazurskie, przebudowa drogi krajowej Nr 22 o długości 50,6 km. Kod NUTS: 2,28. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.31.40 - Usługi nadzoru technicznego konstrukcji inżynieryjnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.14.00 - Usługi nadzoru technicznego konstrukcji inżynieryjnych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 51;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 100 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamówienie jest planowane do współfinansowania ze środków pochodzących z EFRR (Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego) w ramach SPO-T (Sektorowy Program Operacyjny - Transport) i ze środków krajowych będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad. Płatności zgodnie z procedurami "Warunki kontraktu na budowę dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez zamawiającego". Tłumaczenie FIDIC 1999. Płatności miesięczne na podstawie czasu faktycznie przepracowanego przez personel Konsultanta. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek powyższy musi spełnić każdy z wykonawców: 1) potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi") w wysokości nie mniejszej niż 15, 0 mln PLN b) płynność bieżącą (Xpb) w ostatnim roku obrotowym, liczoną zgodnie ze wzorem Xpb = aktywa obrotowe/zobowiązania krótkoterminowe nie mniejsza niż 1 (Xpb większe lub równe 1) c) dysponowanie własnymi środkami finansowymi - dopuszczalne jest tu wykazanie środków kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na realizowanie konkretnego celu lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3,5 mln PLN d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 5,0 mln PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek a) spełniają łącznie, warunek b) musi spełniać każdy z wykonawców, warunek c) i d) spełniają łącznie wszyscy wykonawcy. 2) Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponować osobami, którym zostanie powierzone wykonanie zamówienia na stanowiskach (kluczowi eksperci). Osoby wskazane muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż: Inżynier Kontraktu: wykształcenie wyższe techniczne. Doświadczenie zawodowe: Nie mniej niż 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu budową dróg lub obiektów mostowych. Doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w nadzorze (Inżynier, Inżynier Rezydent, zastępca Inżyniera Rezydenta) na co najmniej 2 projektach realizowanych wg warunków FIDIC w obu przypadkach przez okres min. 12 miesięcy (co najmniej jeden projekt drogowy lub mostowy o skali porównywalnej do przedmiotu zamówienia). Inżynier Rezydent: Wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót drogowych i/lub mostowych albo konstrukcyjno-budowlane, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 8-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorze nad budową dróg i/lub obiektów mostowych, w tym co najmniej na jednym porównywalnym (pod względem wielkości i złożoności) projekcie zrealizowanym przez okres min. 12 miesięcy wg warunków FIDIC na stanowisku Inżyniera Rezydenta lub zastępcy Inżyniera Rezydenta. Główny Inspektor Nadzoru robót drogowych/mostowych: Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami drogowymi/mostowymi, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami (lub nadzorze nad budową) drogowymi/mostowymi lub nawierzchni lotnisk, w tym przynajmniej na 2 kontraktach drogowych/mostowych o wartości robót co najmniej 15 mln euro oraz co najmniej na jednym kontrakcie realizowanym przez okres 12 miesięcy wg warunków FIDIC. Inspektor ds. materiałowych - technolog: Wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 lat pracy przy realizacji robót drogowych i/lub obiektów mostowych, w tym co najmniej 3-letnie doświadczenie w badaniu materiałów budowlanych. Minimum roczne doświadczenie w nadzorach na kontraktach realizowanych wg warunków FIDIC. Główny inspektor ds. rozliczeń: Wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 6-letnie doświadczenie zawodowe w obmiarach i wycenie robót budowlanych oraz przygotowywaniu i rozpatrywaniu roszczeń. Min. roczne doświadczenie przy rozliczeniach kontraktów na wykonanie robót wg warunków FIDIC. Udział w ramach zespołu Inżyniera, na stanowisku samodzielnego Inspektora ds. rozliczeń w rozliczeniu (doprowadzeniu do ostatecznego rozliczenia) co najmniej jednego kontraktu na roboty drogowe/mostowe wg warunków FIDIC. Inspektor ds. rozliczeń: Wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w obmiarach i wycenie robót budowlanych oraz przygotowywaniu i rozpatrywaniu roszczeń. Min. roczne doświadczenie przy rozliczeniach kontraktów na wykonanie robót wg warunków FIDIC. Udział w ramach zespołu Inżyniera na stanowisku samodzielnego Inspektora ds. rozliczeń w rozliczeniu (doprowadzeniu do ostatecznego rozliczenia) co najmniej jednego kontraktu na roboty drogowe/mostowe wg warunków FIDIC. Zaproponowane osoby nie mogą być zaangażowane w realizację innych zamówień, w ramach których ich obowiązki czasowo kolidowałyby z obowiązkami wynikającymi z zawartego w ofercie harmonogramu pracy dla stanowiska, na które proponowana jest dana osoba. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 3) Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny według poniższej tabeli: Lp. - Wyszczególnienie - Min. liczba jednostek A. Sprzęt 1. komputer stacjonarny z możliwością korzystania z internetu - 18 2. nagrywarka płyt CD - 3 3. drukarka - 6 4. skaner - 3 B. Środki łączności 1. centrala telefoniczna z wewnętrznymi aparatami telefonicznymi w każdym pomieszczeniu biurowym - 3 kpl. 2. telefaks - 4 3. telefony komórkowe z aktywacją - 30 C. Środki transportu 1. samochody osobowe - 10 2. samochody terenowe - 4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 4) Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie 3 lat, poprzedzających datę składania ofert wykonał usługi polegające na nadzorze drogowych i mostowych robót budowlanych na co najmniej 2 projektach realizowanych w oparciu o warunki FIDIC. Każda usługa o wartości nie mniejszej niż 5 mln PLN. Jako wykonanie usługi należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek. Zamawiający wymaga spełnienia powyższego warunku przez konsorcjum jako całość, a nie przez poszczególnych jego członków. Partnerzy konsorcjum mają wykazać, że posiadają doświadczenie w nadzorze nad robotami, jakie wchodzą w skład przedmiotowego zadania. Jeżeli wykonawca wyraźnie wskaże, że dany partner odpowiadać będzie za nadzór tylko nad pewną konkretną częścią robót, wówczas dopuszczalne jest, by wykazał doświadczenie tylko nad robotami o tym konkretnym charakterze. 5) Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców w zakresie nadzoru obsługi geodezyjnej i prac administracyjnych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zgodnie ze SIWZ - pkt 7 Instrukcji dla Wykonawców. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zgodnie z SIWZ - pkt 7.2.1 - 7.2.3 Instrukcji dla Wykonawców. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zgodnie z SIWZ - pkt 7.2.4. - 7.2.6. Instrukcji dla Wykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, dokumenty wymagane w pkt 7.1 i 7.2 opisuje punkt 7.3 Instrukcji dla Wykonawców. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty należy przedłożyć zgodnie z pkt 7.4 Instrukcji dla Wykonawców. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 50 - 48279 z dnia 11.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 89 - 86661 z dnia 07.05.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Cena - 60% 2. Organizacja i metodologia zarządzania i nadzoru - 40% Kolejność według znaczenia:. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Tak. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA/BPU/2005/N/7a/EFRR/OL. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 17.08.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.08.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja otwarta. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.08.2005, godzina 11:30, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, pok. 519 V p.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie planowane jest do współfinansowania ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 4) Informacje dodatkowe: Poprzednio prowadzone postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.