Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-23
Malbork: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH DO BUDYNKU INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI ORAZ INKUBATORA KULTURY W MALBORKU w ramach zadania inwestycyjnego pn: Modernizacja i rozwój inkubatora przedsiębiorczości w Malborku, projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 1. Rozwój i innowacje w MŚP, Działania 1.5 Regionalna sieć transferu rozwiązań innowacyjnych, Poddziałania 1.5.1 Infrastruktura dla rozwoju firm innowacyjnych.
Numer ogłoszenia: 315932 - 2014; data zamieszczenia: 23.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Malbork , pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 629 04 00, faks 55 6473324.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH DO BUDYNKU INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI ORAZ INKUBATORA KULTURY W MALBORKU w ramach zadania inwestycyjnego pn: Modernizacja i rozwój inkubatora przedsiębiorczości w Malborku, projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 1. Rozwój i innowacje w MŚP, Działania 1.5 Regionalna sieć transferu rozwiązań innowacyjnych, Poddziałania 1.5.1 Infrastruktura dla rozwoju firm innowacyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli biurowych do budynku Inkubatora Przedsiębiorczości przy Al. Wojska Polskiego 499 w Malborku oraz do budynku Inkubatora Kultury przy Al. Armii Krajowej 68 w Malbork ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja i rozwój inkubatora przedsiębiorczości w Malborku. Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 1. Rozwój i innowacje w MŚP, Działania 1.5 Regionalna sieć transferu rozwiązań innowacyjnych, Poddziałania 1.5.1 Infrastruktura dla rozwoju firm innowacyjnych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem następujące części: a) część I - dostawa mebli biurowych katalogowych: krzesło 50 szt., fotel 12 szt., stolik 1 szt., fotele 2 szt., regał 6 szt., b) część II - dostawa mebli biurowych niekatalogowych: biurko 15 szt., biurko z nadstawką 1 szt., stół 2 szt., szafka 15 szt., szafa 5 szt. . 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, w tym opisy mebli i ich ilość, znajduje się w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ dla części I oraz załącznik nr 1B do SIWZ dla części II. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem i rozmieszczeniem zamawianych mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5. Miejscem dostawy jest budynek Inkubatora Przedsiębiorczości, zlokalizowanego przy Al. Wojska Polskiego 499 w Malborku oraz Inkubatora Kultury, zlokalizowanego przy Al. Armii Krajowej 68 w Malborku. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt Wykonawcy. Dostawa powinna być uwzględniona w cenie oferty. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i spełniający wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce oraz norm europejskich. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami. Wszystkie wyroby muszą być objęte minimum gwarancją producenta..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.13.10.00-9, 39.13.21.00-7, 39.11.31.00-8, 39.12.10.00-6, 39.11.20.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. Oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, 3. Wypełniony kosztorys cenowy odpowiednio dla danej części zamówienia, 4. Ewentualne pełnomocnictwa
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie w przypadku: 1) co do oznaczenia stron wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taka zmianę; 2) co do terminu wykonania z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej zachowanie terminu wykonania prac; 3) co do osób reprezentujących strony w procesie realizacji zamówienia; 4) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy 5) konieczności zmiany umowy w zakresie ograniczenia rzeczowego zamówienia do wysokości środków, którymi dysponuje Zamawiający; 6) w przypadku przedłużenia lub przedłużania się terminu zakończenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia; 7) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy o zamówienie publiczne, spowodowanych działaniem osób trzecich; 8) konieczności zmiany terminów związanej z zapewnieniem finansowania zamówienia; 9) na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 10) zmianę terminów realizacji zamówienia z ważnych przyczyn, niezależnych od Wykonawcy, które to przyczyny wykonawca musi zamawiającemu udowodnić (np. opóźnienia producenta). 11) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, nie wynikającej z zamierzonego działania Strony i nie powodującej roszczeń z powodu tej omyłki. 12) w przypadku zmian w trakcie wykonywania Umowy powszechnie obowiązujących przepisów prawa - z zastrzeżeniem, że cena oferty brutto ustalona jest na cały okres obowiązywania Umowy i nie podlega podwyższeniu nawet w sytuacji zmiany przepisów dotyczących zmiany stawki podatku VAT 13) zmiany któregokolwiek z elementów przedmiotu zamówienia wskazanych w ofercie w przypadku: a. wycofania z produkcji przez producenta danego elementu przedmiotu zamówienia objętego ofertą Wykonawcy, a dostępny będzie element przedmiotu zamówienia o parametrach nie gorszych, niż wynikające z SIWZ - pod warunkiem, że jego cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa), niż wskazana w ofercie a wycofanie elementu przedmiotu zamówienia z produkcji przez producenta zostanie pisemnie udokumentowane przez Wykonawcę, lub b. niedostępności na rynku danego elementu przedmiotu zamówienia objętego ofertą Wykonawcy, a dostępny będzie element przedmiotu zamówienia o parametrach nie gorszych, niż wynikające z SIWZ - pod warunkiem, że jego cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie a niedostępność na rynku elementu przedmiotu zamówienia zostanie pisemnie udokumentowana przez Wykonawcę,.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, Plac Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, Polska, sekretariat pokój nr 236..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta, Plac Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, Polska, sekretariat pokój nr 115 ( sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 1. Rozwój i innowacje w MŚP, Działania 1.5 Regionalna sieć transferu rozwiązań innowacyjnych, Poddziałania 1.5.1 Infrastruktura dla rozwoju firm innowacyjnych...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa mebli biurowych katalogowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli biurowych katalogowych do budynku Inkubatora Przedsiębiorczości przy Al. Wojska Polskiego 499 w Malborku oraz do budynku Inkubatora Kultury przy Al. Armii Krajowej 68 w Malbork: krzesło 50 szt., fotel 12 szt., stolik 1 szt., fotele 2 szt., regał 6 szt.. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.13.00.00-2, 39.13.10.00-9, 39.11.31.00-8, 39.12.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli biurowych niekatalogowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli biurowych niekatalogowych do budynku Inkubatora Przedsiębiorczości przy Al. Wojska Polskiego 499 w Malborku oraz do budynku Inkubatora Kultury przy Al. Armii Krajowej 68 w Malbork: biurko 15 szt., biurko z nadstawką 1 szt., stół 2 szt., szafka 15 szt., szafa 5 szt. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.13.21.00-7, 39.12.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego z kontrolą rozliczenia budowy dla zadania pn. "Remont 4 pracowni szkolnych w Zespole Szkół Technicznych w Malborku"
- Remont 4 pracowni szkolnych w Zespole Szkół Technicznych w Malborku
- Kompleksowa usługa prania wraz z transportem i dzierżawą bielizny ogólnoszpitalnej na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim).
- "Modernizacja Średniowiecznego Zabytku - budynku Ratusza Miejskiego w Malborku - Etap II i III"
- Przebudowa drogi gminnej nr 201052G -Stare Miasto w ramach RFRD
- "Budowa dróg w miejscowości Nowa Wieś Malborska (ulice Litewska, Łotewska, Estońska, Fińska, Norweska)"
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wyk.robót bud.sali wykł. z pom.zaplecza techn.-gosp. oraz dostawą wyp. z wył. sprzętu audio-wizua." pn. "Modernizacja budynku dyd.Atheneum Gedanense Novum w tym sali wykładowej wraz z wyp. multim."
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kośmidrach
- Dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych oraz do przedszkola w Gminie Szydłowo
- Budowa Student Holu w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Zakup i dostawa wyposażenia Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego (4 części) - II postępowanie.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.