Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-15
Słupsk: Studium techniczno-ekonomiczne rozwoju ulic miasta Słupska do roku 2020.
Numer ogłoszenia: 31537 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku, ul. Przemysłowa 73/110, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8410091, fax 059 8410093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Studium techniczno-ekonomiczne rozwoju ulic miasta Słupska do roku 2020..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania pn. STUDIUM TECHNICZNO-EKONOMICZNE ROZWOJU ULIC MIASTA SŁUPSKA DO ROKU 2020 w następującym zakresie: 1.STAN ISTNIEJĄCY I PODSTAWOWE KIERUNKI ROZWOJU. A.Ogólna charakterystyka miasta. Podstawowe funkcje w regionie i kraju, rozwój tych funkcji, w tym: 1) położenie geograficzne i zewnętrzne połączenia komunikacyjne (drogowe, kolejowe, wodne, lotnicze); 2) demografia, rozwój w perspektywie; 3) zatrudnienie i rozwój zatrudnienia; 4) usługi i handel wielkopowierzchniowy; 5) szkolnictwo podstawowe, ponad podstawowe i szkoły wyższe; 6) motoryzacja; 7) kierunki rozwoju przestrzennego; 8) charakterystyka istniejącego i kierunki rozbudowy projektowanego układu komunikacyjnego, w tym: - drogi, - komunikacja zbiorowa - kolejowa i autobusowa. B. Charakterystyka sąsiednich gmin, dla których Słupsk jest ośrodkiem usług ponad podstawowych i ich rozwój, w tym: funkcje, ludność, dojazdy do pracy i szkół do Słupska. 2. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE PLANISTYCZNE DO STUDIUM. A. Zdefiniowanie i charakterystyka rejonów komunikacyjnych na obszarze miasta, w tym: 1) mieszkańców (z podziałem na grupy wiekowe); 2) miejsc pracy; 3) handlu (powierzchnie handlowe); 4) usług (w tym rozrywki i rekreacji - powierzchnie rekreacji); 5) szkół (z liczbą uczniów i studentów); 6) pojazdów samochodowych. B.Charakterystyka istniejącej sieci drogowej (charakterystyka poszczególnych dróg i odcinków dróg), w tym: 1) długość, rodzaj nawierzchni; 2) ocena stanu technicznego nawierzchni na odcinkach wg metody wizualnej BIKBIBDM lub SOSN; 3) wymiary charakterystycznych elementów przekroju poprzecznego (szerokości jezdni i liczba pasów ruchu, szerokości chodników, dróg rowerowych, pasów zieleni, pasa drogowego w liniach rozgraniczających); 4) urządzeń infrastruktury nie związanych z funkcją drogi w pasie drogowym; 5) charakterystyka skrzyżowań drogowych i sygnalizacji świetlnych; 6) istniejący system dróg rowerowych w granicach miasta i jego powiązania z zewnętrznymi trasami rowerowymi poza miastem; 7) charakterystyka obiektów mostowych (rodzaj konstrukcji, nośność itp.), ocena ich stanu wg dotychczasowych ekspertyz; 8) skrzyżowania z kolejami i ruch pociągów na przejazdach. C. Numeryczny model sieci drogowej, w tym: 1) model istniejącej sieci drogowej; 2) model sieci drogowej wzbogacony o projektowane elementy układu drogowego miasta (elementy wprowadzone do /Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy/, /Miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego/ i innych opracowań). D. Stan bezpieczeństwa na drogach (statystyka wypadków w okresie ostatnich 4-5 lat na poszczególnych ulicach), w tym: 1) ogólna liczba wypadków w mieście, w tym liczba zabitych, liczba rannych; 2) wskaźnik wypadków na 1 milion pojazdokilometrów; 3) rozmieszczenie wypadków na obszarze miasta (na odcinkach ulic i na skrzyżowaniach); 4) zdefiniowanie miejsc szczególnie niebezpiecznych. E. Komunikacja zbiorowa - system obsługi komunikacji zbiorowej w mieście: 1) miejskie linie autobusowe, trasy, dobowe przewozy osób itp.; 2) obsługa podróżnych mikrobusami (przewozy publiczne nie objęte rozkładowymi kursami). F. Obsługa komunikacji zbiorowej z obszarów podmiejskich - podmiejska komunikacja autobusowa (przewoźnicy z gmin ościennych) jak wyżej. 3. ISTNIEJĄCY RUCH DROGOWY. A. Uzupełniające badania ruchu dla określenia średniorocznego dobowego ruchu (SDR w 2008r.) w mieście, godzinowego rozkładu ruchu w dobie i więźby ruchu zewnętrznego: 1) kontrolne pomiary ruchu na wybranych skrzyżowaniach (umożliwiające kalibrację modelu ruchu); 2) 10-godzinne pomiary ankietowe ruchu wylotowego z miasta na drogach krajowych (3 wloty), wojewódzkich (3 wloty) i powiatowych (2 wloty). Razem 8 punktów pomiarowych. B. Określenie zachowań komunikacyjnych mieszkańców miasta (w sposób pozwalający na zbudowanie więźb ruchu wewnętrznego). C. Budowa macierzy ruchu (więźby podróży mieszkańców). D. Podział podróży na środki komunikacji: 1) podróże piesze; 2) rower; 3) samochód osobowy; 4) komunikacja zbiorowa (autobus, kolej). E. Budowa więźb ruchu wewnętrznego pojazdów samochodowych. F. Budowa więźb ruchu wewnętrznego rowerów. G. Obciążenie istniejącej sieci drogowej średniodobowym ruchem rocznym i ruchem w godzinie szczytu, w roku 2008. H. Ocena i analiza istniejących warunków ruchu. Zdefiniowanie elementów krytycznych. I. Sformułowanie wniosków do dalszych części opracowania (problematyki realizacji łącznie z ruchem prognozowanym na istniejącym układzie). 4. PROGNOZA RUCHU DROGOWEGO. A. Prognoza ruchu zewnętrznego do roku 2020, metodą wskaźników. B. Więźby prognozowanego ruchu miejskiego na lata 2010 i 2020. 5. RUCH PROGNOZOWANY NA ISTNIEJĄCEJ SIECI DROGOWEJ (WARIANT 0). A. Obciążenie istniejącej sieci drogowej ruchem prognozowanym. B. Ocena i analiza prognozowanych warunków ruchu na istniejącym układzie drogowym. Zdefiniowanie elementów krytycznych. C. Sformułowanie wniosków do dalszych części opracowania. 6. RUCH PROGNOZOWANY NA PROJEKTOWANEJ SIECI DROGOWEJ (WARIANTY I - INWESTYCYJNE). A. Obciążenie projektowanej sieci drogowej ruchem prognozowanym. B. Ocena i analiza prognozowanych warunków ruchu na projektowanym układzie drogowym. Zdefiniowanie elementów krytycznych. C. Sformułowanie wniosków do dalszych części opracowania (części koncepcyjnej i problematyki realizacji). 7. KONCEPCJA UKŁADU PODSTAWOWEGO ULIC MIASTA SŁUPSKA - ULICE KLASY Z I KLAS WYŻSZYCH. A. Podstawowe założenia projektowe elementów układu: 1) określenie kategorii i zasady zaliczania do klas technicznych w zależności od funkcji i rangi elementu układu w rozpatrywanej kategorii ulicy; 2) określenie podstawowych i zalecanych parametrów technicznych w klasach ulic; 3) typowe przekroje poprzeczne w terenie zabudowy i poza terenem zabudowy; B. Omówienie dotychczasowych koncepcji: 1) koncepcje układu dróg z miasta; 2) koncepcje dróg w granicach miasta. C. Ogólny opis projektowanych wariantów układu drogowego przyjętych do dalszych analiz porównawczych: 1) koncepcja układu ulic przelotowych; 2) koncepcja pozostałych ulic układu podstawowego; 3) koncepcja układu ścieżek rowerowych w granicach miasta i ich powiązania z istniejącymi i projektowanymi trasami rowerowymi poza miastem; 4) założenia dotyczące przebiegu tras rowerowych; 5) określenie rodzaju skrzyżowań drogowych; 6) obiekty mostowe. D. Analiza porównawcza projektowanych wariantów: 1) ustalenia kryteriów oceny; 2) ocena wariantów i prezentacja rozwiązań optymalnych w zależności od wagi kryterium. 8.CZĘŚĆ EKONOMICZNA. A. Koszty wskaźnikowe wariantów rozbudowy układu dróg: 1) podstawowe założenia kosztorysowe; 2) wyceny jednostkowe, w tym: - koszty budowy ulic, przebudowy; - koszty budowy nowych elementów układu i przebudowy; - koszty remontów, odnów i utrzymania codziennego na wariantach układu dróg w mieście w okresie objętym rachunkiem efektywności ekonomicznej (dane do rachunku efektywności); - zestawienie kosztów. B. Analiza ekonomiczna: 1) przedmiot i zakres analizy ekonomicznej; 2) efektywność ekonomiczna całego układu perspektywicznego (przy założonych wariantach kolejności budowy nowych ulic i rozbudowy istniejących); 3) efektywność ekonomiczna budowy lub rozbudowy wskazanych przez Zamawiającego elementów układu jako najpilniejszych inwestycji (dla określenia inwestycji najkorzystniejszych i określenia najkorzystniejszej kolejności robót inwestycyjnych); 4) metoda analizy ekonomicznej (według zgodnej z zaleceniami Banku Światowego /Tymczasowej instrukcji oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięć drogowych i mostowych IBDM 2005/ z bieżącą nowelizacją kosztów eksploatacji, środowiska, czasu i wypadków); 5) wnioski. 9. WNIOSKI DO PLANU: 1) przyjęta koncepcja układu podstawowego dróg, ulic i ścieżek rowerowych; 2) program rozbudowy układu do roku 2020.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4.000 PLN (słownie złotych: cztery tysiące)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. WARUNKI OGÓLNE. A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). B. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek opisany w pkt 1A ppkt 4 musi spełniać każdy z Wykonawców. 2. WARUNKI SZCZEGÓŁOWE UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W OPARCIU O ART. 22 UST. 1 PKT 1-3 USTAWY PZP. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: A. Potencjał kadrowy. Wykonawcy muszą dysponować co najmniej następującym potencjałem kadrowym tj.: 1) jedną osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia i pracę zespołu projektowego; 2) zapewnią udział w pracach zespołu projektowego specjalistów ze wszystkich dziedzin związanych z wykonaniem niniejszego przedmiotu postępowania posiadających stosowne kwalifikacje do wykonywania opracowań wchodzących w skład Studium, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. B. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt 2A spełniają łącznie. C. Potencjał ekonomiczno-finansowy. Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000 PLN. D. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt 2C niniejszego rozdziału spełnia każdy z Wykonawców. 3. SPOSÓB DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA WYMAGANYCH WARUNKÓW: A. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki. B. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą /spełnia/ albo /nie spełnia/. C. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. D. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca przedkłada: A. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 i 3 do SIWZ; B. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; C. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; D. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ; E. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. F. dowód wniesienia wadium; 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia A. oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1A, 1B, 1C, 1E niniejszego rozdziału winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, pozostałe dokumenty mogą być składane wspólnie; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp; B. dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; C. dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 4. Pozostali Wykonawcy dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przedkładają zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, pok. nr 16..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, pok. nr 101 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane jest ze środków własnych Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa materiałów stomatologicznych
- Świadczenie usług informatycznych dotyczących systemu Clininet i systemu raportowego - 55/TP/2025
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą automatycznego kapilarnego sekwenatora DNA - 60/TP/2025
- Świadczenie usług informatycznych - administrowanie i zarządzanie oprogramowaniem klasy HIS firmy CompuGroup Medical Polska Spółka z o. o. oraz wsparcie użytkowników końcowych - nr 56/TP/2025
- Kompleksowe ubezpieczenie dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego (Zadanie nr 1-3)
- Sukcesywne dostawy wędlin wieprzowych, mięsa wieprzowego oraz podrobów do Aresztu Śledczego w Słupsku.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie żłobka w Gminie Hyżne w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na potrzeby realizacji zadania pn. "Przebudowa ul. Wolności w Kątach Wrocławskich".
- Projekt budowy altany rekreacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr 4711 w Szynwałdzie
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 4 części
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rozbudowa/przebudowa drogi powiatowej nr 1768K Brzeźnica - Tomice poprzez budowę drogi dla pieszych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
- Adaptacja części pomieszczeń w budynku Centrum Usług Społecznych w Czeladzi - zaprojektuj i wykonaj.
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.