eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskStudium techniczno - ekonomiczne rozwoju ulic miasta Słupska do roku 2020.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Słupsk: Studium techniczno - ekonomiczne rozwoju ulic miasta Słupska do roku 2020.
Numer ogłoszenia: 81110 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 31537 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku, ul. Przemysłowa, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8410091, fax 059 8410093.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Studium techniczno - ekonomiczne rozwoju ulic miasta Słupska do roku 2020..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania pn. STUDIUM TECHNICZNO-EKONOMICZNE ROZWOJU ULIC MIASTA SŁUPSKA DO ROKU 2020 w następującym zakresie: 1.STAN ISTNIEJĄCY I PODSTAWOWE KIERUNKI ROZWOJU A.Ogólna charakterystyka miasta Podstawowe funkcje w regionie i kraju, rozwój tych funkcji, w tym: 1) położenie geograficzne i zewnętrzne połączenia komunikacyjne (drogowe, kolejowe, wodne, lotnicze); 2) demografia, rozwój w perspektywie; 3) zatrudnienie i rozwój zatrudnienia; 4) usługi i handel wielkopowierzchniowy; 5) szkolnictwo podstawowe, ponad podstawowe i szkoły wyższe; 6) motoryzacja; 7) kierunki rozwoju przestrzennego; 8) charakterystyka istniejącego i kierunki rozbudowy projektowanego układu komunikacyjnego, w tym: - drogi, - komunikacja zbiorowa - kolejowa i autobusowa. B.Charakterystyka sąsiednich gmin, dla których Słupsk jest ośrodkiem usług ponad podstawowych i ich rozwój, w tym: funkcje, ludność, dojazdy do pracy i szkół do Słupska. 2.SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE PLANISTYCZNE DO STUDIUM A.Zdefiniowanie i charakterystyka rejonów komunikacyjnych na obszarze miasta, w tym: 1) mieszkańców (z podziałem na grupy wiekowe); 2) miejsc pracy; 3) handlu (powierzchnie handlowe); 4) usług (w tym rozrywki i rekreacji - powierzchnie rekreacji); 5) szkół (z liczbą uczniów i studentów); 6) pojazdów samochodowych. B.Charakterystyka istniejącej sieci drogowej (charakterystyka poszczególnych dróg i odcinków dróg), w tym: 1) długość, rodzaj nawierzchni; 2) ocena stanu technicznego nawierzchni na odcinkach wg metody wizualnej BIKBIBDM lub SOSN; 3) wymiary charakterystycznych elementów przekroju poprzecznego (szerokości jezdni i liczba pasów ruchu, szerokości chodników, dróg rowerowych, pasów zieleni, pasa drogowego w liniach rozgraniczających); 4) urządzeń infrastruktury nie związanych z funkcją drogi w pasie drogowym; 5) charakterystyka skrzyżowań drogowych i sygnalizacji świetlnych; 6) istniejący system dróg rowerowych w granicach miasta i jego powiązania z zewnętrznymi trasami rowerowymi poza miastem; 7) charakterystyka obiektów mostowych (rodzaj konstrukcji, nośność itp.), ocena ich stanu wg dotychczasowych ekspertyz; 8) skrzyżowania z kolejami i ruch pociągów na przejazdach. C.Numeryczny model sieci drogowej, w tym: 1) model istniejącej sieci drogowej; 2) model sieci drogowej wzbogacony o projektowane elementy układu drogowego miasta (elementy wprowadzone do Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, Miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i innych opracowań). D.Stan bezpieczeństwa na drogach (statystyka wypadków w okresie ostatnich 4-5 lat na poszczególnych ulicach), w tym: 1) ogólna liczba wypadków w mieście, w tym liczba zabitych, liczba rannych; 2) wskaźnik wypadków na 1 milion pojazdokilometrów; 3) rozmieszczenie wypadków na obszarze miasta (na odcinkach ulic i na skrzyżowaniach); 4) zdefiniowanie miejsc szczególnie niebezpiecznych. E.Komunikacja zbiorowa - system obsługi komunikacji zbiorowej w mieście: 1) miejskie linie autobusowe, trasy, dobowe przewozy osób itp.; 2) obsługa podróżnych mikrobusami (przewozy publiczne nie objęte rozkładowymi kursami). F.Obsługa komunikacji zbiorowej z obszarów podmiejskich - podmiejska komunikacja autobusowa (przewoźnicy z gmin ościennych) jak wyżej. 3.ISTNIEJĄCY RUCH DROGOWY A.Uzupełniające badania ruchu dla określenia średniorocznego dobowego ruchu (SDR w 2008r.) w mieście, godzinowego rozkładu ruchu w dobie i więźby ruchu zewnętrznego: 1) kontrolne pomiary ruchu na wybranych skrzyżowaniach (umożliwiające kalibrację modelu ruchu); 2) 10-godzinne pomiary ankietowe ruchu wylotowego z miasta na drogach krajowych (3 wloty), wojewódzkich (3 wloty) i powiatowych (2 wloty). Razem 8 punktów pomiarowych. B.Określenie zachowań komunikacyjnych mieszkańców miasta (w sposób pozwalający na zbudowanie więźb ruchu wewnętrznego). C.Budowa macierzy ruchu (więźby podróży mieszkańców). D.Podział podróży na środki komunikacji: 1) podróże piesze; 2) rower; 3) samochód osobowy; 4) komunikacja zbiorowa (autobus, kolej). E.Budowa więźb ruchu wewnętrznego pojazdów samochodowych. F.Budowa więźb ruchu wewnętrznego rowerów. G.Obciążenie istniejącej sieci drogowej średniodobowym ruchem rocznym i ruchem w godzinie szczytu, w roku 2008. H.Ocena i analiza istniejących warunków ruchu. Zdefiniowanie elementów krytycznych. I.Sformułowanie wniosków do dalszych części opracowania (problematyki realizacji łącznie z ruchem prognozowanym na istniejącym układzie). 4.PROGNOZA RUCHU DROGOWEGO A.Prognoza ruchu zewnętrznego do roku 2020, metodą wskaźników. B.Więźby prognozowanego ruchu miejskiego na lata 2010 i 2020. 5.RUCH PROGNOZOWANY NA ISTNIEJĄCEJ SIECI DROGOWEJ (WARIANT 0) A.Obciążenie istniejącej sieci drogowej ruchem prognozowanym. B.Ocena i analiza prognozowanych warunków ruchu na istniejącym układzie drogowym. Zdefiniowanie elementów krytycznych. C.Sformułowanie wniosków do dalszych części opracowania. 6.RUCH PROGNOZOWANY NA PROJEKTOWANEJ SIECI DROGOWEJ (WARIANTY I - INWESTYCYJNE) A.Obciążenie projektowanej sieci drogowej ruchem prognozowanym. B.Ocena i analiza prognozowanych warunków ruchu na projektowanym układzie drogowym. Zdefiniowanie elementów krytycznych. C.Sformułowanie wniosków do dalszych części opracowania (części koncepcyjnej i problematyki realizacji). 7.KONCEPCJA UKŁADU PODSTAWOWEGO ULIC MIASTA SŁUPSKA - ULICE KLASY Z I KLAS WYŻSZYCH A.Podstawowe założenia projektowe elementów układu: 1) określenie kategorii i zasady zaliczania do klas technicznych w zależności od funkcji i rangi elementu układu w rozpatrywanej kategorii ulicy; 2) określenie podstawowych i zalecanych parametrów technicznych w klasach ulic; 3) typowe przekroje poprzeczne w terenie zabudowy i poza terenem zabudowy; B.Omówienie dotychczasowych koncepcji: 1) koncepcje układu dróg z miasta; 2) koncepcje dróg w granicach miasta. C.Ogólny opis projektowanych wariantów układu drogowego przyjętych do dalszych analiz porównawczych: 1) koncepcja układu ulic przelotowych; 2) koncepcja pozostałych ulic układu podstawowego; 3) koncepcja układu ścieżek rowerowych w granicach miasta i ich powiązania z istniejącymi i projektowanymi trasami rowerowymi poza miastem; 4) założenia dotyczące przebiegu tras rowerowych; 5) określenie rodzaju skrzyżowań drogowych; 6) obiekty mostowe. D.Analiza porównawcza projektowanych wariantów: 1) ustalenia kryteriów oceny; 2) ocena wariantów i prezentacja rozwiązań optymalnych w zależności od wagi kryterium. 8.CZĘŚĆ EKONOMICZNA A.Koszty wskaźnikowe wariantów rozbudowy układu dróg: 1) podstawowe założenia kosztorysowe; 2) wyceny jednostkowe, w tym: - koszty budowy ulic, przebudowy; - koszty budowy nowych elementów układu i przebudowy; - koszty remontów, odnów i utrzymania codziennego na wariantach układu dróg w mieście w okresie objętym rachunkiem efektywności ekonomicznej (dane do rachunku efektywności); - zestawienie kosztów. B.Analiza ekonomiczna: 1) przedmiot i zakres analizy ekonomicznej; 2) efektywność ekonomiczna całego układu perspektywicznego (przy założonych wariantach kolejności budowy nowych ulic i rozbudowy istniejących); 3) efektywność ekonomiczna budowy lub rozbudowy wskazanych przez Zamawiającego elementów układu jako najpilniejszych inwestycji (dla określenia inwestycji najkorzystniejszych i określenia najkorzystniejszej kolejności robót inwestycyjnych); 4) metoda analizy ekonomicznej (według zgodnej z zaleceniami Banku Światowego Tymczasowej instrukcji oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięć drogowych i mostowych IBDM 2005 z bieżącą nowelizacją kosztów eksploatacji, środowiska, czasu i wypadków); 5) wnioski. 9.WNIOSKI DO PLANU: 1) przyjęta koncepcja układu podstawowego dróg, ulic i ścieżek rowerowych; 2) program rozbudowy układu do roku 2020.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 285000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Inżynierii Komunikacyjnej s.c. W. Bartoszewicki, PJ. Graczyk, ul. Unisława 8a, 61-063 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 285000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 285000.00 / oferta z najwyższą ceną: 498500.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.