eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › Usługa sprzątania budynków ZOZ Strzelce Opolskie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-14

Strzelce Opolskie: Usługa sprzątania budynków ZOZ Strzelce Opolskie.
Numer ogłoszenia: 315135 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Opolska 36a, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4613291-5, faks 077 4612763.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.strzelce-op.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania budynków ZOZ Strzelce Opolskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania budynków ZOZ Strzelce Opolskie. Wykaz pomieszczeń 1.Pomieszczenia budynku głównego Szpitala w Strzelcach Op.- bez strychu i pomieszczeń technicznych. 2.Pomieszczenia budynku Pogotowia- bez pomieszczeń technicznych na Ip. oraz pomieszczeń w piwnicy. 3.Pomieszczenia budynku Administracji- bez pomieszczenia strychowego oraz piwnic. 4.Pomieszczenia w budynku w Zawadzkiem zajmowane przez Zespół Wyjazdowy Pogotowia (pomieszczenia przebywania zespołu, 2 pomieszczenia magazynowe, WC). 5.Wykaz wszystkich pomieszczeń objętych usługą sprzątania oraz ich metraże uwzględniające podział na kondygnacje zawarto w zał. nr 3 do SIWZ. Zakres sprzątania: 1. Sprzątanie oddziałów szpitalnych oraz zabiegowych Szpitala Powiatowego w Strzelcach Op. wg Wymogów Sprzątania Oddziałów Szpitalnych stanowiących zał. nr 4 oraz zał. nr 5 do SIWZ (Wymogi dla Bloku Operacyjnego). 2. Sprzątanie następujących komórek organizacyjnych ZOZ-u: a) Pomieszczenie po Pralni Szpitala (obecnie pełni funkcję pomieszczenia przyjmowania i wydawania prania firmie zewnętrznej) - wg Wymogów Sprzątania Pralni - zał. nr 6 do SIWZ. b) Centralnej Sterylizatorni- wg Wymogów Sprzątania Centralnej Sterylizatorni - zał. nr 7 do SIWZ. c) Kuchni- wg Wymogów Sprzątania Kuchni - zał. nr 8 do SIWZ. d) RTG- wg Wymogów Sprzątania RTG - zał. nr 9. e) Laboratorium- wg Wymogów Sprzątania Laboratorium - zał. nr 9 do SIWZ . f) Apteki - wg Wymogów Sprzątania Apteki - zał. nr 9 do SIWZ. g) Poradni Specjalistycznych i Gabinetów Fizykoterapii w Budynku Szpitala oraz w Budynku Administracji- wg Wymogów Sprzątania Poradni Specjalistycznych - zał. nr 9. 3. Sprzątanie pomieszczeń biurowych- wg Wymogów Sprzątania Pomieszczeń Biurowych stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ. 4. Sprzątanie pomieszczeń w budynku w Zawadzkiem- wg Wymogów Sprzątania Pomieszczeń Biurowych - zał. nr 10 do SIWZ. 5. Mycie balkonów, tarasów, wind oraz podjazdu dla karetek (ujęte w zał. nr 4 do SIWZ). 6. Mycie i dezynfekcja basenów, kaczek, misek do mycia pacjentów. 7. Wykonywanie dodatkowych czynności na Salach Operacyjnych, zgodnie z zał. nr 11 do SIWZ. 8. Wykonywanie dodatkowych czynności na Sali Cięć i Trakcie Porodowym, zgodnie z zał. nr 12 do SIWZ. 9. Akrylowanie podłóg. Dostarczanie do poszczególnych komórek ZOZ-u materiałów eksploatacyjnych takich jak: papier toaletowy, ręczniki jednorazowe, mydło, worki na odpady wg Specyfikacji stanowiącej załącznik nr 13 i 14 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynność, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedłożą pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnianie ww. warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę wraz ofertą dokumentów i oświadczeń. Zamawiający przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/niespełnia. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowaniu o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.2) oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawca powinien przedłożyć: 1. Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis z właściwego rejestru, stwierdzający status prawny Wykonawcy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, w oryginale albo kopia potwierdzona notarialnie - jeżeli osobą podpisującą ofertę nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.1. 3.Odnośnie warunku, o którym mowa w III.2) pkt 2. Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług o wielkości i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia (usługi sprzątania szpitali), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, usługodawców oraz dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. 3.1 Zamawiający uzna, że poziom wartościowy usługi jest zbliżony do przedmiotu zamówienia, gdy wykazane dokumenty dotyczyć będą usługi sprzątania w szpitalach: - o co najmniej 160 łóżkach, posiadających następujące oddziały: wewnętrzny, ginekologiczny, położniczy, dziecięcy, noworodkowy, trakt porodowy, chirurgiczny, - lub poziom wartościowy usługi kształtuje się w wysokości min. 36 000,00 zł brutto na miesiąc. 3.2 Minimum 3 dokumenty potwierdzające, że usługi wykazane w pkt. 3. wykonano należycie. 4 Odnośnie warunku, o którym mowa w III.2) pkt.3 warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca powinien przedłożyć polisę, a w przypadku jej braku dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, gdzie suma ubezpieczenia wynosi, co najmniej 500 000 zł. 5 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, składanych na Druku Oferty (Zał. Nr 2 do SIWZ). 6 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty, o których mowa w pkt. 1 i 2 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 7 W przypadku wniesienia oferty wspólnej dodatkowo: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. b) jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 8 W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP w miejsce dokumentu wymienionego w pkt 1 składają dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) dokumenty napisane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzone i podpisane przez tłumacza przysięgłego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.strzelce-op.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Strzelcach Opolskich, ul. Opolska 36A, 47-100 Strzelce Opolskie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 12:00, miejsce: SEKRETARIAT Zespołu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Strzelcach Opolskich, ul. Opolska 36A, 47-100 Strzelce Opolskie..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.