eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › Usługa sprzątania budynków ZOZ Strzelce Opolskie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-19

Strzelce Opolskie: Usługa sprzątania budynków ZOZ Strzelce Opolskie.
Numer ogłoszenia: 264774 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 315135 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Opolska 36a, Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4613291-5, faks 077 4612763.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania budynków ZOZ Strzelce Opolskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykaz pomieszczeń 1 Pomieszczenia budynku głównego Szpitala w Strzelcach Op.- bez strychu i pomieszczeń technicznych. 2 Pomieszczenia budynku Pogotowia- bez pomieszczeń technicznych na Ip. oraz pomieszczeń w piwnicy. 3 Pomieszczenia budynku Administracji- bez pomieszczenia strychowego oraz piwnic. 4 Pomieszczenia w budynku w Zawadzkiem zajmowane przez Zespół Wyjazdowy Pogotowia (pomieszczenia przebywania zespołu, 2 pomieszczenia magazynowe, WC). 5 Wykaz wszystkich pomieszczeń objętych usługą sprzątania oraz ich metraże uwzględniające podział na kondygnacje zawarto w zał. nr 3 do SIWZ. Zakres sprzątania: 1 Sprzątanie oddziałów szpitalnych oraz zabiegowych Szpitala Powiatowego w Strzelcach Op. wg Wymogów Sprzątania Oddziałów Szpitalnych stanowiących zał. nr 4 oraz zał. nr 5 do SIWZ (Wymogi dla Bloku Operacyjnego). 2 Sprzątanie następujących komórek organizacyjnych ZOZ-u: -Pomieszczenie po Pralni Szpitala (obecnie pełni funkcję pomieszczenia przyjmowania i wydawania prania firmie zewnętrznej) - wg Wymogów Sprzątania Pralni - zał. nr 6 do SIWZ. -Centralnej Sterylizatorni- wg Wymogów Sprzątania Centralnej Sterylizatorni - zał. nr 7 do SIWZ. -Kuchni- wg Wymogów Sprzątania Kuchni - zał. nr 8 do SIWZ. -RTG- wg Wymogów Sprzątania RTG - zał. nr 9. -Laboratorium- wg Wymogów Sprzątania Laboratorium - zał. nr 9 do SIWZ . -Apteki - wg Wymogów Sprzątania Apteki - zał. nr 9 do SIWZ. -Poradni Specjalistycznych i Gabinetów Fizykoterapii w Budynku Szpitala oraz w Budynku Administracji- wg Wymogów Sprzątania Poradni Specjalistycznych - zał. nr 9. 3 Sprzątanie pomieszczeń biurowych- wg Wymogów Sprzątania Pomieszczeń Biurowych stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ. 4 Sprzątanie pomieszczeń w budynku w Zawadzkiem- wg Wymogów Sprzątania Pomieszczeń Biurowych - zał. nr 10 do SIWZ. 5 Mycie balkonów, tarasów, wind oraz podjazdu dla karetek (ujęte w zał. nr 4 do SIWZ). 6 Mycie i dezynfekcja basenów, kaczek, misek do mycia pacjentów. 7 Wykonywanie dodatkowych czynności na Salach Operacyjnych, zgodnie z zał. nr 11 do SIWZ. 8 Wykonywanie dodatkowych czynności na Sali Cięć i Trakcie Porodowym, zgodnie z zał. nr 12 do SIWZ. 9 Akrylowanie podłóg. Dostarczenie do poszczególnych komórek ZOZ-u materiałów eksploatacyjnych takich jak: papier toaletowy, ręczniki jednorazowe, mydło, worki na odpady wg Specyfikacji stanowiącej załącznik nr 13 i 14 SIWZ. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:. Nie dopuszcza się. Informacja o możliwości składania ofert wariantowych: Nie dopuszcza się..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 755469.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NIRO sp. z o. o., ul. Ścinawska 37, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 755469.00
  • Oferta z najniższą ceną: 755469.00 oferta z najwyższą ceną: 989842.80
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.