eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraSerwis i naprawa samochodów służbowych GDDKiA Odział w Zielonej Górze - Rejon Gorzów Wlkp. i Rejon Słubice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-11

Zielona Góra: Serwis i naprawa samochodów służbowych GDDKiA Odział w Zielonej Górze - Rejon Gorzów Wlkp. i Rejon Słubice
Numer ogłoszenia: 314638 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze , ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3255313, 3271068, 3271069, faks 068 3253468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis i naprawa samochodów służbowych GDDKiA Odział w Zielonej Górze - Rejon Gorzów Wlkp. i Rejon Słubice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Serwis i naprawa samochodów służbowych GDDKiA Odział w Zielonej Górze - Rejon Gorzów Wlkp. i Rejon Słubice w podziale na następujące części: Część I - obejmująca serwis i naprawę samochodów służbowych GDDKiA Odział w Zielonej Górze - Rejon Gorzów Wlkp. Część II - obejmująca serwis i naprawę samochodów służbowych GDDKiA Odział w Zielonej Górze - Rejon Słubice Wykonawcy mogą złożyć ofertę na wykonanie jednej lub dwóch z w/w Części przedmiotu zamówienia. Zamówienie obejmuje: - przeglądy okresowe, gwarancyjne, pogwarancyjne i rejestracyjne, - naprawy powstałe w wyniku awarii, - naprawy wynikające z przeglądów, - naprawy powypadkowe w tym blacharskie i lakiernicze, - serwis i dostawa ogumienia, - serwis instalacji, urządzeń elektrycznych i elektronicznych pojazdów wraz z wymianą zużytych akumulatorów. Wymagania Zamawiającego: Wykonawca zapewni naprawę pojazdów w ciągu do 3-ch dni roboczych od zgłoszenia, a w przypadku napraw blacharsko-lakierniczych do 14 dni roboczych; Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił wykonanie przeglądu w ciągu 1-go dnia roboczego; podzespoły, części zamienne, akumulatory, opony zapewni Wykonawca. Zastosowane części i podzespoły powinny: a) posiadać parametry zgodne z Polską Normą, b) posiadać znaki numeru homologacji ITS lub europejskiej wg regulaminu ECE, c) być wykonane w gatunku 1. Liczba pojazdów: Część 1: 19; Część 2: 9 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany pojazdów lub jego wycofanie z serwisu w przypadku zbycia lub nabycia nowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów 50.11.40.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu, określone są w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, na zasadzie spełnia-nie spełnia. 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1) w zakresie sytuacji ekonomiczno-finansowej Wykonawca musi złożyć podpisane oświadczenie o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN. 2. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na świadczeniu serwisu i naprawy samochodów o minimalnej wartości 20 000,00 zł brutto. Należy podać charakterystykę, wartość i czas realizacji wykonanych/wykonywanych usług. Do charakterystyki powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. 3. Potencjał kadrowy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum dwiema osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami w usługach serwisu i naprawy samochodów osobowych i ciężarowych. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą pracowników zdolnych do wykonania zadania, którzy posiadają co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w usługach serwisu i naprawy samochodów osobowych i ciężarowych. 4. Potencjał techniczny Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem o odpowiedniej klasie niezbędnym do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien dysponować warsztatem wyposażonym w: a) stanowisko diagnostyczne do sprawdzania układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia oraz zawieszenia, b) stanowisko do wykonania diagnostyki komputerowej silnika oraz układu elektronicznego, c) stanowisko do diagnostyki ogumienia. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 1, 2, 3, 4 muszą spełniać łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy do oferty załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca może posłużyć się Formularzem 3.1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B) Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 1 i 2 części ogłoszenia: Opis warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu wymagań: Potencjał ekonomiczno-finansowy na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3 SIWZ. 2. Wykaz wykonanych/wykonanych usług, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2 SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku: Doświadczenie. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie. 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4 SIWZ. Wykaz musi zawierać nazwiska osób, które będą przewidziane do wykonywania poszczególnych zadań (dla każdego zadania osobno, osoby nie mogą się powtarzać w zadaniach), dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku Potencjał kadrowy. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 4. Wykaz potencjału technicznego, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wymaganego dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.5 SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku: Potencjał techniczny. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie stanowiska, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. C) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa: 1) w pkt A 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. D) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt C, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt C i D powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt A 2). Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt A 1) powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt A 2) albo odpowiadające im określone w pkt C i D powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt B powinien złożyć dowolny/dowolni Wykonawca/y spośród Wykonawców składających wspólną ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze 65-950 Zielona Góra, ul. Bohaterów Westerplatte 31, pokój nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze 65-950 Zielona Góra, ul. Bohaterów Westerplatte 31, pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.