eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Zakup pomocy dydaktycznychsprzętu informatycznego, elektronicznego oraz elektrycznego dla rybnickich szkół podstawowych na potrzeby projektu Rybnicka szkoła przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz z budżetu państwa. Zadanie 1Zakup sprzętu informatycznego. Zadanie 2Zakup radioodtwarzaczy CD, aparatu fotograficznego, dyktafonów cyfrowych oraz ... Zadanie 3Zakup interaktywnej mobilnej pracowni multimedialnej ... Zadanie 4Zakup sprzętu ... Zad. 5Zakup specjalistycznego sprzętu komputerowego...

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-05

Rybnik: Zakup pomocy dydaktycznych: sprzętu informatycznego, elektronicznego oraz elektrycznego dla rybnickich szkół podstawowych na potrzeby projektu Rybnicka szkoła przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz z budżetu państwa. Zadanie 1: Zakup sprzętu informatycznego. Zadanie 2: Zakup radioodtwarzaczy CD, aparatu fotograficznego, dyktafonów cyfrowych oraz ... Zadanie 3: Zakup interaktywnej mobilnej pracowni multimedialnej ... Zadanie 4: Zakup sprzętu ... Zad. 5: Zakup specjalistycznego sprzętu komputerowego...
Numer ogłoszenia: 314526 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214744 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pomocy dydaktycznych: sprzętu informatycznego, elektronicznego oraz elektrycznego dla rybnickich szkół podstawowych na potrzeby projektu Rybnicka szkoła przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz z budżetu państwa. Zadanie 1: Zakup sprzętu informatycznego. Zadanie 2: Zakup radioodtwarzaczy CD, aparatu fotograficznego, dyktafonów cyfrowych oraz ... Zadanie 3: Zakup interaktywnej mobilnej pracowni multimedialnej ... Zadanie 4: Zakup sprzętu ... Zad. 5: Zakup specjalistycznego sprzętu komputerowego....

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych: sprzętu informatycznego, elektronicznego oraz elektrycznego dla rybnickich szkół podstawowych na potrzeby projektu Rybnicka szkoła przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz z budżetu państwa. Zadanie 1: Zakup sprzętu informatycznego Komputer stacjonarny 2 szt. Monitory LCD 2 szt. Laptopy 28 szt. Drukarka laserowa monochromatyczna 1 szt. Drukarka wielofunkcyjna atramentowa 3 szt. Projektor 1 szt. Rzutnik multimedialny 1 szt. W ramach zadania 1 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt pod adres: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik. Zadanie 2: Zakup radioodtwarzaczy CD, aparatu fotograficznego, dyktafonów cyfrowych oraz głośników do komputera Aparat fotograficzny 1 szt. Dyktafon cyfrowy 2 szt. Radioodtwarzacz CD 1 szt. Radioodtwarzacz CD 2 szt. Radioodtwarzacz CD 1 szt. Głośniki komputerowe 1 zestaw W ramach zadania 2 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt pod adres: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik. Zadanie 3: Zakup interaktywnej mobilnej pracowni multimedialnej dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 oraz tablic interaktywnych Tablica interaktywna 1 szt. Tablica interaktywna) 1 szt. Przystawka interaktywna do tablicy 1 szt. Interaktywna mobilna pracownia multimedialna dla klas I-III 15 szt. laptopów uczniowskich W ramach zadania 3 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt pod adres: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 1, ul. Chrobrego 1, 44-200 Rybnik. Zadanie 4: Zakup sprzętu potrzebnego do prowadzenia specjalistycznych zajęć terapeutycznych - biofeedback dla Specjalnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego. Zakup zestawu EEG Biofeedback. Wszystkie urządzenia wchodzące w skład zestawu muszą być kompatybilne. Przedmiot zamówienia ma być dostarczony na adres siedziby Specjalnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Rybniku w formie gotowej (nie do samodzielnego montażu). W cenie należy również ująć koszt przeszkolenia personelu w pracowni użytkownika w zakresie obsługi zakupionej aparatury, bezpośrednio po dostawie i zainstalowniu aparatury w siedzibie szkoły. Czas trwania szkolenia do 60 minut. Oferta powinna zawierać cenę za zakup całego aparatu EEG Biofeedback wraz z wyposażeniem. Cena oferty będzie obejmowała wszelkie koszty, które mogą wyniknąć w związku z zakupem. W ramach zadania 4 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt pod adres: Specjalny Zespół Szkolno-Przedszkolny, ul. Hibnera 41, 44-200 Rybnik. Sprzęt ma zostać dostarczony w formie gotowej (nie do samodzielnego montażu). Zadanie 5: Zakup specjalistycznego sprzętu komputerowego dla dzieci niepełnosprawnych (klawiatura i mysz) dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 34. Odwrócona i powiększona mysz komputerowa. Posiada powiększoną kulkę i przyciski. Klawiatura posiada powiększone klawisze. Klawiatura ma takie same wymiary zewnętrzne jak klawiatury tradycyjne, natomiast jej klawisze są większe, została pozbawiona dodatkowych klawiszy numerycznych. Dodatkowa plastikowa nakładka zapobiega naciśnięciu kilku klawiszy jednocześnie. Aby wcisnąć klawisz trzeba trafić dokładnie w wycięcie. W ramach zadania 5 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt pod adres: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 34, ul. S. Reymonta 69, 44-200 Rybnik..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 32.33.21.00 - Dyktafony 32.33.16.00 - Odtwarzacze plików MP3 32.34.42.00 - Odbiorniki radiowe 32.34.24.11 - Mini-głośniki 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.19.52.00 - Tablice do elektronicznego kopiowania lub akcesoria 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.12.11.00 - Elektroencefalografy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie podlega dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu Państwa.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup sprzętu informatycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PWH WIP - Małgorzata Szczepanik-Grzywocz, ul. Władysława Reymonta 23, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61555,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69987,00

  • Oferta z najniższą ceną: 69987,00 / Oferta z najwyższą ceną: 95996,58

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup radioodtwarzaczy CD, aparatu fotograficznego, dyktafonów cyfrowych oraz głośników do komputera

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1972,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2583,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2583,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2690,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup interaktywnej mobilnej pracowni multimedialnej dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 oraz tablic interaktywnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PWH WIP - Małgorzata Szczepanik-Grzywocz, ul. Władysława Reymonta 23, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24552,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33579,00

  • Oferta z najniższą ceną: 33579,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40885,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zakup sprzętu potrzebnego do prowadzenia specjalistycznych zajęć terapeutycznych - biofeedback dla Specjalnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIOMED Neurotechnologie Sp. z o.o. spółka komandytowa, ul. Braniborska nr 38-40, 53-680 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8979,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17722,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zakup specjalistycznego sprzętu komputerowego dla dzieci niepełnosprawnych (klawiatura i mysz) dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 34

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Altix Sp. z o.o., ul. Chlubna 88, 03-051 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1626,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1230,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1722,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.