eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koziegłowy › Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego dla zadania Budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Koziegłowy, woj. śląskie - etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-22

Koziegłowy: Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego dla zadania Budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Koziegłowy, woj. śląskie - etap I
Numer ogłoszenia: 313812 - 2014; data zamieszczenia: 22.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 261716 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Koziegłowy, Plac Moniuszki 14, 42-350 Koziegłowy, woj. śląskie, tel. 34 3141219, faks 34 3141219.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego dla zadania Budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Koziegłowy, woj. śląskie - etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Inwestor Zastępczy przyjmuje do wykonania usługę pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji Projektu: pn.: Budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Koziegłowy, woj. śląskie - etap I zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 163 14 z dnia 04.04.2014; pozwoleniem na budowę nr 306 13 z dnia 19.06.2013; decyzją Nr 16 C 14 z dnia 26.03.2014 r.; decyzją Nr 9 C 13 z dnia 18.03.2013 r.; Zadanie inwestycyjne jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oraz z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska I Gospodarki Wodnej w Katowicach. Funkcja Inwestora Zastępczego pełniona będzie zgodnie z obowiązującą Ustawą Prawo budowlane, umową o dofinansowanie Kontraktu oraz zasadami obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oraz z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska I Gospodarki Wodnej w Katowicach. Celem pracy Inwestora Zastępczego jest wykonanie i pomyślne zakończenie kontraktu, uzyskanie, zakładanej jakości, wykonanie w terminie i w ramach założonego budżetu oraz zatwierdzenie końcowego rozliczenia rzeczowo - finansowego przez Instytucję Pośredniczącą. Funkcja Inwestora Zastępczego polegać będzie w szczególności na: - organizacji procesu inwestycyjnego, - wdrożeniu procedur zapewniających skuteczny nadzór i wykonanie inwestycji, tj. kontrola pod względem jakości i ilości, monitorowanie postępów projektu (robót budowlanych) i wydatków oraz administrowanie robotami; - przygotowaniu Planu realizacji zadania (oraz konieczne jego aktualizacje), który będzie stanowił podstawę do bieżącej kontroli realizacji umowy, zgodnie z wytycznymi funduszy, z których współfinansowany jest projekt; - wyłonienie wykonawcy robot budowlanych na podstawie procedur zamówień publicznych, w tym wykonanie pełnej dokumentacji przetargowej potrzebnej do wyłonienia wykonawcy, oszacowanie wartości zamówienia, opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z art.36 ustawy Pzp z wszystkimi wymaganymi załącznikami wraz z projektem umowy na wyłonienie Wykonawców; - przeprowadzeniu procedury przetargowej mającej na celu wyłonienie wykonawcy robót budowlanych ( Inwestor Zastępczy działa zgodnie z art. 15 ust 2 i 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych) - przekazaniu wykonawcy robót budowlanych terenu budowy, - przygotowaniu i koordynacji umów na dostawę mediów niezbędnych do wykonania zadania - stałej współpracy z Wykonawcami, utrzymywanie bieżącej komunikacji (raportowanie) pomiędzy wszystkimi uczestnikami realizującymi inwestycję; - nadzorze nad realizacją projektu (sprawowanie pieczy nad jakością wykonywanych prac, stosowanych materiałów i urządzeń pod kątem ich zgodności z założeniami projektu, jak też ogólnych zasad prawidłowego wykonawstwa); - nadzorze i prowadzeniu projektu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz umów z Wykonawcami, a także ofertami przetargowymi Wykonawców, jak również umowami o dofinansowanie projektu; - prowadzeniu wszystkich czynności oraz przygotowanie wszelkich dokumentów i informacji związanych z realizacją zadania, których zażądają instytucje finansujące, w tym przygotowywanie do instytucji finansujących sprawozdań okresowych, rocznych, harmonogramów, wniosków o płatność wraz z załącznikami, zestawienia faktur i innych wymaganych dokumentów oraz sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji; - odpowiedzialności za prawidłowy przebieg projektu zgodnie z niniejszą umową, umową o dofinansowanie projektu oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym będącym załącznikiem do umów z Wykonawcami, - przygotowywaniu raportów z przebiegu realizacji inwestycji, - prowadzeniu narad roboczych na terenie budowy oraz sporządzanie protokołów z tych że narad - przygotowywaniu innych dokumentów dotyczących inwestycji wymaganych przez instytucje współfinansujące projekt, opracowaniu scenariuszy i przeprowadzanie testów, odbiór poszczególnych prac; - sprawdzaniu i opiniowanie wniosków Wykonawców w sprawie ewentualnych zamówień dodatkowych lub zamiennych wraz z ich pełnym uzasadnieniem oraz przedstawienie ich do decyzji Zamawiającemu; - egzekwowanie od wykonawcy robot budowlanych obowiązku usuwania usterek lub wad występujących podczas realizacji przedsięwzięcia ; - przeprowadzeniu promocji projektu, w tym odpowiednie jego oznakowanie - zgodnie z wymogami i wytycznymi instytucji finansujących kontrolowaniu zmian w realizacji inwestycji w stosunku do umowy zawartej przez Zamawiającego oraz inicjowanie aktualizacji odpowiednio treści tej umowy; - informowaniu Zamawiającego o wszystkich występujących i przewidywanych problemach oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych i naprawczych dla ich uniknięcia, a także rozwiązanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji projektu; - nadzorze inwestorskim nad realizacją inwestycji zgodnie z ustawą Prawo budowlane we wszystkich branżach. - kontroli prawidłowości wystawiania faktur, zakresów prac i kwot, w zakresie zgodności z umowami zawartymi z Wykonawcami; - wykonywaniu w imieniu Zamawiającego uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi uzyskanych od Wykonawców; - wnioskowaniu o egzekwowanie od Wykonawców należnych odszkodowań i kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych; - odpowiedzialności za odbiór techniczny uzgodnionych etapów projektu i odbioru końcowego, w tym zorganizowanie odbioru i podpisywanie protokołów odbioru wraz z przedstawicielami Zamawiającego dla poszczególnych etapów, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, atestów, certyfikatów, instrukcji eksploatacyjnych, badań materiałów i rozruchów, - uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie nadzorowanego zadania; - akceptacji wszelkich prób, badań materiałów i rozruchów oraz weryfikacja i zatwierdzanie opracowanych przez Wykonawców instrukcji eksploatacyjnych, w celu ułatwienia przekazania przedmiotu zamówienia do eksploatacji Zamawiającemu; - przygotowaniu materiałów do dowodów przekazania środków trwałych ma majątek użytkownika; - uczestnictwu w posiedzeniach Komisji Rady Gminy i sesjach Rady Gminy w sprawach związanych z projektem, - wykonywaniu (opracowywanie) w imieniu Zamawiającego wszystkich innych czynności i dokumentów niezbędnych do realizacji inwestycji oznaczonych logo UE zgodnie z wytycznymi. - egzekwowanie od wykonawcy robot budowlanych obowiązku przeprowadzania przeglądów pogwarancyjnych i po okresie rękojmi - opisywaniu faktur zgodnie z wytycznymi Zamawiającego i instytucji dofinansowujących projekt oraz przedkładanie ich w księgowości Wymagania odnoszące się do Inwestora Zastępczego: Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do znajomości bieżących wytycznych obowiązujących dla projektów współfinansowanych z funduszy i programów zewnętrznych, w tym: Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, Banku Gospodarstwa Krajowego, i innych każda działalność Inwestora Zastępczego, której wynikiem będzie utrata części lub całości dofinansowania zadania (za które odpowiedzialność ponosi Inwestor Zastępczy) będzie przedmiotem roszczeń odszkodowawczych Zamawiającego w stosunku do Inwestora Zastępczego. Przedmiotem roszczeń będą również ewentualne kary naliczone Zamawiającemu z powodu niewłaściwej realizacji projektu. Co najmniej jedna osoba (przedstawiciel Inwestora Zastępczego) w ramach wykonywania swoich obowiązków będzie przebywała w miejscu realizacji projektu w trakcie jej trwania minimum pięć dni w tygodniu (co najmniej 4 godziny dziennie), co będzie udokumentowane listą obecności Inwestor Zastępczy jest zobowiązany do dostarczania wszelkich dokumentów związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia na żądanie Zmawiającego do siedziby Zamawiającego w terminie 3 dni od zgłoszenia takiej potrzeby. Inwestor Zastępczy winien realizować powierzone zadania stosując najnowsze osiągnięcia wiedzy technicznej związanej z realizacją inwestycji i rozliczania projektu. Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do zachowania najwyższej staranności i ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność ocenianą z uwzględnieniem zawodowego charakteru wykonywanych czynności. Do obowiązków Inwestora Zastępczego należy: Zapoznanie się z przekazaną przez Zamawiającego całą dokumentacją dotyczącą projektu technicznego na roboty budowlane i przedmiotu zamówienia, przekazanie pisemnej opinii w sprawie poprawności oraz kompletności tej dokumentacji, sprawdzenie, weryfikacja, zaopiniowanie pisemnie tych dokumentów pod kątem kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z ustawą Prawo budowlane. Wskazanie braków, nieprawidłowości, których uzupełnienie i poprawa są niezbędne oraz przygotowanie propozycji niezbędnych uzupełnień i zmian pod rygorem wyłączenia możliwości dochodzenia roszczeń w stosunku do Zamawiającego, mogących powstać w związku z brakami w dokumentacji. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, aktualizacja kosztorysu inwestorskiego przed ogłoszeniem przetargu. Zapewnienie wysoko wykwalifikowanego personelu oraz ustanowienie zespołu ekspertów zdolnych do prowadzenia powierzonych czynności i uprawnionych do pełnienia przewidzianych dla nich funkcji. Zamawiający nie ogranicza zespołu Inwestora Zastępczego. W razie uznania za konieczne lub stosowne, przedstawienie dodatkowych osób. Zapewnienie swoim ekspertom niezbędnego wsparcia i pomocy techniczną ze strony innych specjalistów, które może być niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia. Prowadzenie w imieniu Zamawiającego procesu inwestycyjnego wraz z rozliczeniem całego kontraktu. Przejęcie od Zamawiającego wszelkich obowiązków formalno - prawnych związanych z realizacją kontraktu. Opracowanie wzorów dokumentów wykorzystanych w trakcie realizacji Projektu. Pomoc techniczna i merytoryczna w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Wykonawcę robót budowlanych oraz udział w pracach Komisji Przetargowej. Przekazanie Wykonawcy robót budowlanych kompletnej dokumentacji oraz terenu budowy. Opracowanie harmonogramu realizacji kontraktu z wyłonionym Wykonawcą robót budowlanych oraz opracowanie harmonogramu płatności dla Instytucji Pośredniczącej. Nadzór inwestorski nad wszystkimi branżami, zgodnie z przepisami ustawy - Prawo budowlane. Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów przeciw pożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego w rozumieniu wymagań stawianych przez Prawo budowlane i inne przepisy normatywne w tym zakresie, podczas realizacji kontraktu. Przekazywanie projektantowi zastrzeżeń, co do rozwiązań projektowych robót budowlanych zgłoszonych przez Wykonawcę lub Zamawiającego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień. Niezwłoczne pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich wykrytych nieprawidłowościach w realizacji projektu. Kontrola badań jakości robót i prawidłowości zastosowanych materiałów. Nadzór nad terminowością wykonywanych zadań zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem prac i harmonogramem płatności. Dokonywanie: odbiorów robót zanikowych, odbiorów częściowych, odbioru końcowego, odbiorów pogwarancyjnych. Sporządzanie raportów kwartalnych z realizacji kontraktu, składanych w terminie do 4 dnia miesiąca, następującego po każdym kwartale, którego dotyczy raport. Treść, zawartość i forma raportów zostanie ustalona przez Zamawiającego. Z uzgodnień zostanie spisany odpowiedni protokół. Każdy raport zostanie przyjęty protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego oraz Inwestora Zastępczego. Jeżeli Zamawiający nie przekaże na piśmie żadnych uwag do raportów w terminie 7 dni od dnia przyjęcia Raportu, Raporty będą uważane za przyjęte przez Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędów w raportach, Inwestor Zastępczego zobowiązany jest je usunąć a także dokonać niezbędnych uzupełnień wskazanych przez Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty pisemnego powiadomienia o nich przez Zamawiającego. Sporządzenie Raportu końcowego z realizacji kontraktu. Raport zostanie złożony do 4 dnia w którym nastąpi przekazanie obiektu do użytkowania, będącego przedmiotem zamówienia potwierdzonego decyzją o pozwoleniu na użytkowanie wydaną przez właściwy organ. Przygotowanie i przekazanie harmonogramu rzeczowego i finansowego rozliczenia projektu zgodnie z zasadami prowadzenia rozliczeń oraz stosowanymi regulacjami dla projektów realizowanych z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oraz z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska I Gospodarki Wodnej w Katowicach współfinansowanych przez Unię Europejską. Przygotowywanie danych i informacji oraz udostępnianie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej dla wszelkich kontroli związanych z realizacją Kontraktu. Występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji zadania, w granicach udzielonych pełnomocnictw. Rozliczenie końcowe zadania i uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie, archiwizacja korespondencji i dokumentacji oraz przekazanie ich po zakończeniu inwestycji lub rozwiązaniu umowy z Zamawiającym. Przygotowanie dla potrzeb zamawiającego danych potrzebnych do sporządzenia dokumentów PT i OT, Ponoszenie kosztów ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej od następstw zdarzeń mogących wystąpić w związku z z pełnieniem funkcji inwestora zastępczego. Zachowanie ciągłości ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres trwania Kontraktu. Utrzymanie sumy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na poziomie wartości Umowy netto. Dostarczenie do wglądu, najdalej w dniu podpisania umowy, oryginału polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.24.40.00 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego 71.63.14.00 - Usługi nadzoru technicznego konstrukcji inżynieryjnych 79.13.10.00 - Usługi w zakresie dokumentów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy PRIMEX mgr inż. Marek Łyszczarz, al. Jana Pawła II 132, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 202622,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 167895,00

  • Oferta z najniższą ceną: 167895,00 / Oferta z najwyższą ceną: 467400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.