To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-30
Lublin: Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych i biurowych dla jednostek UM oraz Domów Studenckich UM
Numer ogłoszenia: 312436 - 2010; data zamieszczenia: 30.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252572 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych i biurowych dla jednostek UM oraz Domów Studenckich UM.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych dla jednostek UM oraz Domów Studenckich UM wg trzech zadań określonych przez Zamawiającego oraz spełniających parametry techniczne i użytkowe zawarte w SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.11.00 - Biurka 39.14.13.00 - Szafy 39.11.32.00 - Taborety 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 39.18.10.00 - Stoły laboratoryjne 39.11.31.00 - Fotele 39.12.12.00 - Stoły 39.14.11.00 - Regały 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 31.52.10.00 - Lampy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Meble, w tym krzesła, biurka, taborety i szafy laboratoryjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ BAKAN P.W. INTER OFFICE
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ BAKAN P.W. INTER OFFICE
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Inter Office Andrzej Bakan, ul. Szafirowa 12/32, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13934,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6014,60
Oferta z najniższą ceną: 6014,60 / Oferta z najwyższą ceną: 6014,60
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Meble, w tym zabudowa meblowa, tapczany, szafy, stoły, lampa podłogowa, fotele, zestawy wypoczynkowe, biurka, krzesła, regały
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ BAKAN P.W. INTER OFFICE
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ BAKAN P.W. INTER OFFICE
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Inter Office Andrzej Bakan, ul. Szafirowa 12/32, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67731,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55754,00
Oferta z najniższą ceną: 55754,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55754,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostosowanie przestrzeni komunikacyjnej na potrzeby poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami budynku głównego USK Nr 4 w Lublinie oraz remont posadzek na bloku operacyjnym
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej butelkowanej dla jednostek UMCS
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania Odpłatne pozyskanie w trwały zarząd oraz przebudowa nieruchomości w Świdniku przy ul. Konopnickiej 3 na potrzeby Pierwszego US w Lublinie
- Remont pokoju nr 30 na Wydziale Chemii UMCS - budynek "Małej Chemii"
- Wykonanie robót malarskich w Domach Studenckich UMCS
- Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie umiejętności interpersonalnych dla kadry kierowniczej oraz pracowników obsługi klientów Oddziału ZUS w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku kancelarii leśnictw Urad i Sądów wraz z zagospodarowaniem terenu - II postępowanie"
- Zakup, dostawa i montaż krzeseł obrotowych.
- Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Białostockiej
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem taboretów laboratoryjnych dla Instytutu Biotechnologii
- Dostawa mebli biurowych
- Przebudowa kuchni w sali wiejskiej w miejscowości Solec wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń gospodarczych na zaplecze kuchenne
więcej: Lampy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.