Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-09
Rzepiennik Strzyżewski: Pełnienie funkcji Kierownika projektu, Koordynatora merytorycznego w Gimnazjum w Rzepienniku Biskupim, Koordynatora merytorycznego w Gimnazjum w Olszynach oraz Specjalisty ds. rozliczeń w ramach projektu Wyrównanie szans edukacyjnych i wspieranie rozwoju uczniów, współfiansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 312156 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Rzepiennik Strzyżewski , Rzepiennik Strzyżewski 400, 33-163 Rzepiennik Strzyżewski, woj. małopolskie, tel. 014 6530501, faks 014 6530502.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzepiennik.intarnet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Kierownika projektu, Koordynatora merytorycznego w Gimnazjum w Rzepienniku Biskupim, Koordynatora merytorycznego w Gimnazjum w Olszynach oraz Specjalisty ds. rozliczeń w ramach projektu Wyrównanie szans edukacyjnych i wspieranie rozwoju uczniów, współfiansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie jest podzielone na następujące części: - Część A - pełnienie funkcji Kierownika projektu, - Część B - pełnienie funkcji Koordynatora merytorycznego w Gimnazjum w Rzepienniku Biskupim, - Część C - pełnienie funkcji Koordynatora merytorycznego w Gimnazjum w Olszynach, - Część D - pełnienie funkcji Specjalisty ds. rozliczeń..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 ze zm.), Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 ze zm.). Warunki szczegółowe: Warunki szczegółowe (merytoryczne) dla części A zamówienia - Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia odpowiednio wykwalifikowanego pracownika, spełniającego następujące wymagania: a) wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie, b) znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, c) znajomość podstawowych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, d) podstawowa umiejętność obsługi komputera (w tym programów Word, Excel, PowerPoint), e) znajomość przepisów ustawy Karta Nauczyciela, f) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, g) brak karalności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe - Wiedza i doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę rodzajowo porównywalną z przedmiotem niniejszego przetargu (tj. wykonywał czynności w zakresie administracji przy realizacji projektu współfianasowanego ze środków Unii Europejskiej). Warunki szczegółowe (merytoryczne) dla części B i C zamówienia - Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia odpowiednio wykwalifikowanego pracownika, spełniającego następujące wymagania: a) wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie, b) znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, c) znajomość podstawowych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, d) podstawowa umiejętność obsługi komputera (w tym programów Word, Excel, PowerPoint), e) znajomość przepisów ustawy Karta Nauczyciela, f) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, g) brak karalności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. Warunki szczegółowe (merytoryczne) dla części D zamówienia - Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia odpowiednio wykwalifikowanego pracownika, spełniającego następujące wymagania: a) wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie ekonomiczne, b) znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, c) znajomość podstawowych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, d) podstawowa umiejętność obsługi komputera (w tym programów Word, Excel, PowerPoint), e) znajomość zasad rachunkowości i zarządzania finansami, f) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, g) brak karalności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe - Wiedza i doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu (tj. wykonywał czynności w zakresie administracji przy realizacji projektu współfianasowanego ze środków Unii Europejskiej). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy będący osobami fizycznymi, które nie prowadzą działalności gospodarczej nie są zobowiązani do składania tego dokumentu. - Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na wykazie zgodnym z treścią załącznika do SIWZ. Do informacji należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego wykształcenie oraz oświadczenie potwierdzające spełnianie pozostałych warunków udziału w postępowaniu dotyczących potencjału kadrowego, wg treści odpowiedniego załącznika zawartego w SIWZ.. - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. - Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika do SIWZ. Dokument ten jest wymagany jedynie w przypadku składania oferty na części A lub D zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzepiennik.intarnet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rzepiennik Strzyżewski, 33-163 Rzepiennik Strzyżewski 400, woj. małopolskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Rzepiennik Strzyżewski, 33-163 Rzepiennik Strzyżewski 400, pokój nr 33 (SEKRETARIAT).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji Kierownika projektu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Kierownika projektu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji Koordynatora merytorycznego w Gimnazjum w Rzepienniku Biskupim.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Koordynatora merytorycznego w Gimnazjum w Rzepienniku Biskupim.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji Koordynatora merytorycznego w Gimnazjum w Olszynach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Koordynatora merytorycznego w Gimnazjum w Olszynach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. rozliczeń.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. rozliczeń.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi doradztwa i wsparcia operacyjnego przy wyborze, przygotowaniu i realizacji działań Miasta Łodzi w zakresie poprawy efektywności energetycznej w ramach modelu EPC
- Usługi kompleksowego zarządzania i prowadzenia projektu pn. Przedszkole w Ustroniu Morskim - zwiększenie miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Ustronie Morskie.
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.