Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-01
Łobez: Wykonanie wielobranżowego projektu budowlano - wykonawczego uzbrojenia terenu pod inwestycje położonego przy ul. Drawskiej w Łobzie
Numer ogłoszenia: 31208 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łobez , ul. Niepodległości 13, 73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3974001, faks 091 3974373.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lobez.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wielobranżowego projektu budowlano - wykonawczego uzbrojenia terenu pod inwestycje położonego przy ul. Drawskiej w Łobzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowania dokumentacji technicznej i projektowo - budowlanej wielobranżowej związanej z uzbrojeniem terenu pod inwestycje wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Projekty obejmuje działania kierunku zwiększenia atrakcyjności inwestycyjnej terenów inwestycyjnych gminy Łobez, położonych na skraju miasta, których część planowana jest objęciem podstrefą Kostrzyńsko - Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Powierzchnia całkowita terenów inwestycyjnych objętych niniejszym wnioskiem wynosi 56,6362 ha, w tym powierzchnia objęta planowaną podstrefą K-SSSE wynosi 24,1976ha. Tereny inwestycyjne objęte niniejszym wnioskiem obejmują następujące działki gruntu w obrębie nr 3 miasta Łobez: - w planowanej Specjalnej Strefie Ekonomicznej : działki nr nr 190/13, 1801/3, 1801/4,1801/7 - poza SSE: działki nr nr 1800/1, 1801/2, 1801/5, 1801/6, 1801/8, 190/10 - działki drogowe nr nr 1801/9, 190/14. Stan prawny wszystkich wymienionych działek gruntu jest uregulowany - działki są własnością Gminy Łobez. Gmian posiada aktualny Plan Zagospodarowania Przestrzennego obszaru będącego przedmiotem zamówienia, w którym obszar ten figuruje jako tereny przeznaczone na lokowanie inwestycji (zał. Nr 8 do siwz). Natomiast plan nie obejmuje ulicy Podgórnej, w której należy uwzględnić wpięcie do sieci kanalizacji sanitarnej. Projekt drogowy musi łączyć przedmiotowy teren z ulicą Podgórną oraz obejmować wjazdy w drogi wojewódzkiej będącej przedłużeniem ul. Drawskiej w Łobzie. Parametry dróg należy przyjąć dla ruchu ciężkiego. Wykonanie badań geotechnicznych, w tym określenia warstw geologicznych, nośnych gruntu, poziomu lustra wód gruntowych w zakresie niezbędnym do prawidłowego zaprojektowania, a następnie wzniesienia nowego obiektu budowlanego. W obrębie terenów inwestycyjnych przebiegają główne nitki sieci wodociągowej O 160 mm, sieci gazowej wysokiego ciśnienia ze stacją redukcyjno - pomiarową - GZ 50 o O 150 mm oraz sieci elektroenergetycznej średniego napięcia 15 kV. Ponadto, w latach 2012 - 2013 gmina planuje wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, co znajduje odzwierciedlenie w Wieloletnim Planie Inwestycyjnym gminy Łobez. Zakres zamówienia obejmuje: a) Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych na aktualnych podkładach geodezyjnych do celów projektowych dla poszczególnych branż: 1. sieci wodociągowej wraz z przyłączami 2. sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami 3. sieci kanalizacji deszczowej 4. utwardzenia dróg w obrębie terenu inwestycyjnego 5. oświetlenia dróg wraz z przyłączem do sieci elektroenergetycznej. b) Wykonanie badań geotechnicznych, w tym określenia warstw geologicznych, nośnych gruntu, poziomu lustra wód gruntowych w zakresie niezbędnym do prawidłowego zaprojektowania, a następnie realizacji nowego obiektu budowlanego (budynku). c) Uzyskanie warunków technicznych przyłączy energetycznego i wodno-kanalizacyjnego. d) Przygotowanie niezbędnych materiałów celem wydania decyzji o warunkach lokalizacji inwestycji celu publicznego. e) Przygotowanie niezbędnych materiałów celem wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji. f) Opracowanie operatu wodno prawnego celem uzyskania pozwolenia wodno prawnego, jeśli zajdzie taka potrzeba. g) Opracowanie raportu oddziaływania na środowisko. h) Opracowanie wstępnego projektu i założeń technicznych oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego i Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Łobzie. i) Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, w tym tymczasowej organizacji ruchu. j) Opracowanie informacji dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. k) Projekt budowlany wielobranżowy wymaga sprawdzenia przez osoby o odpowiednich upraw?nieniach. l) Wykonanie innych opracowań wymaganych przez jednostki opiniujące i uzgadniające dokumentacje projektową. m) Przeniesienie na Zamawiającego całości autorskich praw majątkowych oraz własność, w tym również prawo wykonywania zależnego prawa autorskiego. n) Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. o) Pozyskanie warunków technicznych z przedsiębiorstw branżowych oraz niezbędnych opinii i uzgodnień do uzyskania pozwolenia na budowę. p) Przygotowanie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. q) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - dla każdej branży zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury Komunalnej z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicz?nych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072). r) Opracowanie przedmiarów robót dla wszystkich branż. s) Opracowanie kosztorysów inwestorskich oraz nakładczych we wszystkich branżach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicz?nych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.),.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonanie minimum jednego projektu wielobranżowego obejmującego swoim zakresem między innymi - kanalizację sanitarną, sieć wodociągową i elektryczną lub oświetlenie drogowe oraz projekt drogowy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz drogowej, określonymi przepisami ustawy - Prawo budowlane wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Projektanci winni legitymować się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub Izby Architektów na dzień podpisania umowy z Wykonawcą
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 100.000 zł., a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lobez.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
73-150 Łobez ul. Niepodległości 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski 73-150 Łobez ul. Niepodległości 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 w ramach zadania pn. Zwiększenie atrakcyjności terenów inwestycyjnych gminy Łobez poprzez wykonanie działań studyjno-koncepcyjnych oraz promocję.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁOBZA
więcej: przetargi w Łobzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1116G od m. Poddąbie do m. Machowinko (gmina Ustka)
- WYKONANIE MODERNIZACJI ROZDZIELNI ŚREDNIEGO NAPIĘCIA 45315100-9* ST1 NA TERENIE SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. L. RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





