eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁobezWykonanie wielobranżowego projektu budowlano - wykonawczego uzbrojenia terenu pod inwestycje położonego przy ul. Drawskiej w Łobzie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-01

Łobez: Wykonanie wielobranżowego projektu budowlano - wykonawczego uzbrojenia terenu pod inwestycje położonego przy ul. Drawskiej w Łobzie
Numer ogłoszenia: 31208 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łobez , ul. Niepodległości 13, 73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3974001, faks 091 3974373.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lobez.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wielobranżowego projektu budowlano - wykonawczego uzbrojenia terenu pod inwestycje położonego przy ul. Drawskiej w Łobzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowania dokumentacji technicznej i projektowo - budowlanej wielobranżowej związanej z uzbrojeniem terenu pod inwestycje wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Projekty obejmuje działania kierunku zwiększenia atrakcyjności inwestycyjnej terenów inwestycyjnych gminy Łobez, położonych na skraju miasta, których część planowana jest objęciem podstrefą Kostrzyńsko - Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Powierzchnia całkowita terenów inwestycyjnych objętych niniejszym wnioskiem wynosi 56,6362 ha, w tym powierzchnia objęta planowaną podstrefą K-SSSE wynosi 24,1976ha. Tereny inwestycyjne objęte niniejszym wnioskiem obejmują następujące działki gruntu w obrębie nr 3 miasta Łobez: - w planowanej Specjalnej Strefie Ekonomicznej : działki nr nr 190/13, 1801/3, 1801/4,1801/7 - poza SSE: działki nr nr 1800/1, 1801/2, 1801/5, 1801/6, 1801/8, 190/10 - działki drogowe nr nr 1801/9, 190/14. Stan prawny wszystkich wymienionych działek gruntu jest uregulowany - działki są własnością Gminy Łobez. Gmian posiada aktualny Plan Zagospodarowania Przestrzennego obszaru będącego przedmiotem zamówienia, w którym obszar ten figuruje jako tereny przeznaczone na lokowanie inwestycji (zał. Nr 8 do siwz). Natomiast plan nie obejmuje ulicy Podgórnej, w której należy uwzględnić wpięcie do sieci kanalizacji sanitarnej. Projekt drogowy musi łączyć przedmiotowy teren z ulicą Podgórną oraz obejmować wjazdy w drogi wojewódzkiej będącej przedłużeniem ul. Drawskiej w Łobzie. Parametry dróg należy przyjąć dla ruchu ciężkiego. Wykonanie badań geotechnicznych, w tym określenia warstw geologicznych, nośnych gruntu, poziomu lustra wód gruntowych w zakresie niezbędnym do prawidłowego zaprojektowania, a następnie wzniesienia nowego obiektu budowlanego. W obrębie terenów inwestycyjnych przebiegają główne nitki sieci wodociągowej O 160 mm, sieci gazowej wysokiego ciśnienia ze stacją redukcyjno - pomiarową - GZ 50 o O 150 mm oraz sieci elektroenergetycznej średniego napięcia 15 kV. Ponadto, w latach 2012 - 2013 gmina planuje wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, co znajduje odzwierciedlenie w Wieloletnim Planie Inwestycyjnym gminy Łobez. Zakres zamówienia obejmuje: a) Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych na aktualnych podkładach geodezyjnych do celów projektowych dla poszczególnych branż: 1. sieci wodociągowej wraz z przyłączami 2. sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami 3. sieci kanalizacji deszczowej 4. utwardzenia dróg w obrębie terenu inwestycyjnego 5. oświetlenia dróg wraz z przyłączem do sieci elektroenergetycznej. b) Wykonanie badań geotechnicznych, w tym określenia warstw geologicznych, nośnych gruntu, poziomu lustra wód gruntowych w zakresie niezbędnym do prawidłowego zaprojektowania, a następnie realizacji nowego obiektu budowlanego (budynku). c) Uzyskanie warunków technicznych przyłączy energetycznego i wodno-kanalizacyjnego. d) Przygotowanie niezbędnych materiałów celem wydania decyzji o warunkach lokalizacji inwestycji celu publicznego. e) Przygotowanie niezbędnych materiałów celem wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji. f) Opracowanie operatu wodno prawnego celem uzyskania pozwolenia wodno prawnego, jeśli zajdzie taka potrzeba. g) Opracowanie raportu oddziaływania na środowisko. h) Opracowanie wstępnego projektu i założeń technicznych oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego i Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Łobzie. i) Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, w tym tymczasowej organizacji ruchu. j) Opracowanie informacji dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. k) Projekt budowlany wielobranżowy wymaga sprawdzenia przez osoby o odpowiednich upraw?nieniach. l) Wykonanie innych opracowań wymaganych przez jednostki opiniujące i uzgadniające dokumentacje projektową. m) Przeniesienie na Zamawiającego całości autorskich praw majątkowych oraz własność, w tym również prawo wykonywania zależnego prawa autorskiego. n) Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. o) Pozyskanie warunków technicznych z przedsiębiorstw branżowych oraz niezbędnych opinii i uzgodnień do uzyskania pozwolenia na budowę. p) Przygotowanie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. q) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - dla każdej branży zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury Komunalnej z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicz?nych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072). r) Opracowanie przedmiarów robót dla wszystkich branż. s) Opracowanie kosztorysów inwestorskich oraz nakładczych we wszystkich branżach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicz?nych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.),.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonanie minimum jednego projektu wielobranżowego obejmującego swoim zakresem między innymi - kanalizację sanitarną, sieć wodociągową i elektryczną lub oświetlenie drogowe oraz projekt drogowy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz drogowej, określonymi przepisami ustawy - Prawo budowlane wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Projektanci winni legitymować się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub Izby Architektów na dzień podpisania umowy z Wykonawcą

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 100.000 zł., a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lobez.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski 73-150 Łobez ul. Niepodległości 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski 73-150 Łobez ul. Niepodległości 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 w ramach zadania pn. Zwiększenie atrakcyjności terenów inwestycyjnych gminy Łobez poprzez wykonanie działań studyjno-koncepcyjnych oraz promocję.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.