eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁobezZakup agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-07

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁOBESKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812690536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 41

1.5.2.) Miejscowość: Łobez

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-150

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 91 81 71 403

1.5.8.) Numer faksu: 91 81 71 403 wew. 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatlobeski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatlobeski.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d48e707c-9697-4922-abbd-f017a76b5642

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00521354

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054709/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiatlobeski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i
730).
2. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) drogą elektroniczną: rzukowski@powiatlobeski.pl
2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem:
https://powiatlobeski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) drogą elektroniczną:
rzukowski@powiatlobeski.pl
2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://powiatlobeski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.
4. Szczegółowe instrukcje obsługi platformy w zakresie logowania; zadawania pytań do postępowania; złożenia, wycofania, zmiany oferty; przesyłania dokumentów; wysyłania korespondencji; wymagań sprzętowych dostępne są pod adresem: https://powiatlobeski.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
5. Rejestracja i korzystanie z Platformy W celu zarejestrowania konta na Platformie przetargowej pod adresem:
https://powiatlobeski.logintrade.net/rejestracja/. Pola oznaczone symbolem * (gwiazdki) są kluczowe w procesie rejestracji i ich uzupełnienie jest obowiązkowe. Po zarejestrowaniu się na wskazany podczas rejestracji adres mailowy zostaną wysłane dane do logowania. Zarejestrowanie konta na Platformie przetargowej nie wiąże się z opłatami.
6. Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) dopuszczalne przeglądarki internetowe:
a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
b) Google Chrome 31,
c) Mozilla Firefox 26,
d) Opera 18,
2) dostęp do sieci Internet, zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
3) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany Acrobat Reader;
6) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy;
7) Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.
7. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
1) Rafał Żukowski, tel. 515 360 985; email: rzukowski@powiatlobeski.pl
8. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
9. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Łobeski z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Łobzie przy ul. Konopnickiej 41;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@powiatlobeski.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą odejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.272.10.2025.RŻ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Agregat prądotwórczy dużej mocy (min. 50 kVA, 40 kW)

4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Termin realizacji zamówienia (T) - waga kryterium 20%;
3) Okres gwarancji (G) - waga kryterium 20%.
2. Zasady oceny ofert, w częściach od 1 do 4, w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
W tym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 punktów.
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wykonawcy otrzymają punkty wyliczone wg wzoru:
C = (najniższa cena brutto*/cena brutto oferty ocenianej ) x 60
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”;

2) Termin realizacji zamówienia (T) - waga 20%
To kryterium będzie rozpatrywane na podstawie Terminu realizacji zamówienia, podanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
Najdłuższy możliwy termin realizacji zamówienia to do dnia 23.12.2025 r.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin realizacji zamówienia wykraczający poza dzień 23.12.2025 r. jego oferta podlegała będzie odrzuceniu jako niezgodna z treścią SWZ.
W tym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 20 punktów.
Wykonawcy otrzymają punkty wyliczone wg poniższej punktacji.
Wykonawca, który w ofercie zobowiąże się do realizacji zamówienia w terminie:
- do 05.12.2025 r. otrzyma 20 pkt;
- od 06.12.2025 r. do 14.12.2025 r. dni otrzyma 10 pkt;
- od 15.12.2025 r. do 23.12.2025 r. dni otrzyma 0 pkt.

2) Okres gwarancji (G) - waga 20%
To kryterium będzie rozpatrywane na podstawie Okresu Gwarancji i Rękojmi za Wady zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady należy podać w miesiącach. Wykonawca nie może zaoferować Okresu Gwarancji krótszego niż 36 miesięcy.
Maksymalny Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady przyjęty do oceny ofert wyniesie 60 miesięcy, co oznacza, że w przypadku zaoferowania Okresu Gwarancji i Rękojmi za Wady na okres dłuższy niż 60 miesięcy do oceny w ramach kryterium oceny ofert przyjęte zostanie 60-miesięczny Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady.
Podanie przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 36 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
W przypadku braku podania w ofercie Okresu Gwarancji i Rękojmi za Wady, Zamawiający uzna, że Wykonawca zapewnia minimalną długość okresu wymaganą przez Zamawiającego tj. 36 miesięcy.
W tym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 20 punktów.
W ramach kryterium „Okres Gwarancji” sposób przyznania punktów będzie dokonany przy zastosowaniu wzoru:
G = (Go/Gn) x 20
gdzie:
G – liczba punktów w ramach kryterium „Okres Gwarancji”,
Go – Okres Gwarancji oferty ocenianej.
Gn – najdłuższy zaoferowany Okres Gwarancji,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Agregat prądotwórczy o min. mocy 32 kW

4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Termin realizacji zamówienia (T) - waga kryterium 20%;
3) Okres gwarancji (G) - waga kryterium 20%.
2. Zasady oceny ofert, w częściach od 1 do 4, w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
W tym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 punktów.
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wykonawcy otrzymają punkty wyliczone wg wzoru:
C = (najniższa cena brutto*/cena brutto oferty ocenianej ) x 60
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”;

2) Termin realizacji zamówienia (T) - waga 20%
To kryterium będzie rozpatrywane na podstawie Terminu realizacji zamówienia, podanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
Najdłuższy możliwy termin realizacji zamówienia to do dnia 23.12.2025 r.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin realizacji zamówienia wykraczający poza dzień 23.12.2025 r. jego oferta podlegała będzie odrzuceniu jako niezgodna z treścią SWZ.
W tym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 20 punktów.
Wykonawcy otrzymają punkty wyliczone wg poniższej punktacji.
Wykonawca, który w ofercie zobowiąże się do realizacji zamówienia w terminie:
- do 05.12.2025 r. otrzyma 20 pkt;
- od 06.12.2025 r. do 14.12.2025 r. dni otrzyma 10 pkt;
- od 15.12.2025 r. do 23.12.2025 r. dni otrzyma 0 pkt.

2) Okres gwarancji (G) - waga 20%
To kryterium będzie rozpatrywane na podstawie Okresu Gwarancji i Rękojmi za Wady zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady należy podać w miesiącach. Wykonawca nie może zaoferować Okresu Gwarancji krótszego niż 36 miesięcy.
Maksymalny Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady przyjęty do oceny ofert wyniesie 60 miesięcy, co oznacza, że w przypadku zaoferowania Okresu Gwarancji i Rękojmi za Wady na okres dłuższy niż 60 miesięcy do oceny w ramach kryterium oceny ofert przyjęte zostanie 60-miesięczny Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady.
Podanie przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 36 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
W przypadku braku podania w ofercie Okresu Gwarancji i Rękojmi za Wady, Zamawiający uzna, że Wykonawca zapewnia minimalną długość okresu wymaganą przez Zamawiającego tj. 36 miesięcy.
W tym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 20 punktów.
W ramach kryterium „Okres Gwarancji” sposób przyznania punktów będzie dokonany przy zastosowaniu wzoru:
G = (Go/Gn) x 20
gdzie:
G – liczba punktów w ramach kryterium „Okres Gwarancji”,
Go – Okres Gwarancji oferty ocenianej.
Gn – najdłuższy zaoferowany Okres Gwarancji,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Agregat prądotwórczy o min. mocy 20 kW

4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Termin realizacji zamówienia (T) - waga kryterium 20%;
3) Okres gwarancji (G) - waga kryterium 20%.
2. Zasady oceny ofert, w częściach od 1 do 4, w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
W tym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 punktów.
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wykonawcy otrzymają punkty wyliczone wg wzoru:
C = (najniższa cena brutto*/cena brutto oferty ocenianej ) x 60
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”;

2) Termin realizacji zamówienia (T) - waga 20%
To kryterium będzie rozpatrywane na podstawie Terminu realizacji zamówienia, podanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
Najdłuższy możliwy termin realizacji zamówienia to do dnia 23.12.2025 r.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin realizacji zamówienia wykraczający poza dzień 23.12.2025 r. jego oferta podlegała będzie odrzuceniu jako niezgodna z treścią SWZ.
W tym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 20 punktów.
Wykonawcy otrzymają punkty wyliczone wg poniższej punktacji.
Wykonawca, który w ofercie zobowiąże się do realizacji zamówienia w terminie:
- do 05.12.2025 r. otrzyma 20 pkt;
- od 06.12.2025 r. do 14.12.2025 r. dni otrzyma 10 pkt;
- od 15.12.2025 r. do 23.12.2025 r. dni otrzyma 0 pkt.

2) Okres gwarancji (G) - waga 20%
To kryterium będzie rozpatrywane na podstawie Okresu Gwarancji i Rękojmi za Wady zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady należy podać w miesiącach. Wykonawca nie może zaoferować Okresu Gwarancji krótszego niż 36 miesięcy.
Maksymalny Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady przyjęty do oceny ofert wyniesie 60 miesięcy, co oznacza, że w przypadku zaoferowania Okresu Gwarancji i Rękojmi za Wady na okres dłuższy niż 60 miesięcy do oceny w ramach kryterium oceny ofert przyjęte zostanie 60-miesięczny Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady.
Podanie przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 36 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
W przypadku braku podania w ofercie Okresu Gwarancji i Rękojmi za Wady, Zamawiający uzna, że Wykonawca zapewnia minimalną długość okresu wymaganą przez Zamawiającego tj. 36 miesięcy.
W tym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 20 punktów.
W ramach kryterium „Okres Gwarancji” sposób przyznania punktów będzie dokonany przy zastosowaniu wzoru:
G = (Go/Gn) x 20
gdzie:
G – liczba punktów w ramach kryterium „Okres Gwarancji”,
Go – Okres Gwarancji oferty ocenianej.
Gn – najdłuższy zaoferowany Okres Gwarancji,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Agregat prądotwórczy o min. mocy 11 kW

4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Termin realizacji zamówienia (T) - waga kryterium 20%;
3) Okres gwarancji (G) - waga kryterium 20%.
2. Zasady oceny ofert, w częściach od 1 do 4, w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
W tym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 punktów.
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wykonawcy otrzymają punkty wyliczone wg wzoru:
C = (najniższa cena brutto*/cena brutto oferty ocenianej ) x 60
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”;

2) Termin realizacji zamówienia (T) - waga 20%
To kryterium będzie rozpatrywane na podstawie Terminu realizacji zamówienia, podanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
Najdłuższy możliwy termin realizacji zamówienia to do dnia 23.12.2025 r.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin realizacji zamówienia wykraczający poza dzień 23.12.2025 r. jego oferta podlegała będzie odrzuceniu jako niezgodna z treścią SWZ.
W tym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 20 punktów.
Wykonawcy otrzymają punkty wyliczone wg poniższej punktacji.
Wykonawca, który w ofercie zobowiąże się do realizacji zamówienia w terminie:
- do 05.12.2025 r. otrzyma 20 pkt;
- od 06.12.2025 r. do 14.12.2025 r. dni otrzyma 10 pkt;
- od 15.12.2025 r. do 23.12.2025 r. dni otrzyma 0 pkt.

2) Okres gwarancji (G) - waga 20%
To kryterium będzie rozpatrywane na podstawie Okresu Gwarancji i Rękojmi za Wady zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady należy podać w miesiącach. Wykonawca nie może zaoferować Okresu Gwarancji krótszego niż 36 miesięcy.
Maksymalny Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady przyjęty do oceny ofert wyniesie 60 miesięcy, co oznacza, że w przypadku zaoferowania Okresu Gwarancji i Rękojmi za Wady na okres dłuższy niż 60 miesięcy do oceny w ramach kryterium oceny ofert przyjęte zostanie 60-miesięczny Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady.
Podanie przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 36 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
W przypadku braku podania w ofercie Okresu Gwarancji i Rękojmi za Wady, Zamawiający uzna, że Wykonawca zapewnia minimalną długość okresu wymaganą przez Zamawiającego tj. 36 miesięcy.
W tym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 20 punktów.
W ramach kryterium „Okres Gwarancji” sposób przyznania punktów będzie dokonany przy zastosowaniu wzoru:
G = (Go/Gn) x 20
gdzie:
G – liczba punktów w ramach kryterium „Okres Gwarancji”,
Go – Okres Gwarancji oferty ocenianej.
Gn – najdłuższy zaoferowany Okres Gwarancji,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik
nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
2. Wykonawca wystąpi pisemnie do Zamawiającego z wnioskiem o aneksowanie zapisów umowy bądź zostanie spisany przez Strony umowy protokół uzgodnień. Zamawiający rozpatrzy wniosek w terminie 7 dni roboczych. W przypadku pozytywnego zaopiniowania wniosku zostanie przygotowany aneks do umowy, natomiast w przypadku braku zgody na zmianę Zamawiający przekaże Wykonawcy odpowiedź w formie pisemnej. Brak odpowiedzi w opisanych powyżej terminach poczytuje się jako brak zgody na dokonanie zmian.
3. Zmiany umowy mogą nastąpić tylko w przypadku, gdy obie Strony wyrażą na to zgodę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-17 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://powiatlobeski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-17 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-16

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający korzystając z uprawnienia, o jakim stanowi art. 288 ust. 1 p.z.p. zaprosi do negocjacji maksymalnie 3 wykonawców, którzy uzyskali najwyższą ilość punktów po zsumowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.