eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › ZAKUP I DOSTAWA PŁYNÓW KRWIOZASTĘPCZYCH.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-09

Łańcut: ZAKUP I DOSTAWA PŁYNÓW KRWIOZASTĘPCZYCH.
Numer ogłoszenia: 311566 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273136 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240231, faks 017 2252302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA PŁYNÓW KRWIOZASTĘPCZYCH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nazwa przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa płynów krwiozastępczych. Przedmiot zamówienia podzielono na 7 pakietów: PAKIET I - PŁYNY KRWIOZASTĘPCZE NR 1, PAKIET II - PŁYNY KRWIOZASTĘPCZE NR 2, PAKIET III - PŁYNY KRWIOZASTĘPCZE NR 3, PAKIET IV - PŁYNY KRWIOZASTĘPCZE NR 4, PAKIET V - PŁYNY KRWIOZASTĘPCZE NR 5, PAKIET VI - PŁYNY KRWIOZASTĘPCZE NR 6, PAKIET VII - PŁYNY KRWIOZASTĘPCZE NR 7. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególne pakiety. W danym pakiecie muszą być ujęte wszystkie pozycje asortymentowe, brak jakiejkolwiek pozycji w pakiecie spowoduje odrzucenie całego pakietu;oferty. Wartość zamówienia poniżej 206 000 euro 1. Okres realizacji dostaw - 16 miesięcy (w formie dostaw cząstkowych) od pierwszego dnia obowiązywania umowy. 2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zapotrzebowań cząstkowych przesyłanych faxem lub drogą telefoniczną w terminie najpóźniej 2 dni robocze od daty złożenia zamówienia. 3. Zamówienia, o których mowa w ust. 2 będzie składać Kierownik Apteki Zakładowej lub osoba upoważniona przez niego. 4. Dostawy towaru będą odbywać się transportem WYKONAWCY do Magazynu ZAMAWIAJĄCEGO loco Apteka Zakładowa - Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o. w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 13.50. 5. ZAMAWIAJĄCY zwraca się z prośbą, aby w miarę posiadanych możliwości każda dostawa asortymentu była łącznie z dyskietką zawierającą fakturę za dostawę płynów krwiozastępczych w postaci elektronicznej w formacie współpracującym z oprogramowaniem InfoMedica firmy ABG lub na adres e-mail: apteka@zoz-lancut.pl . Płatność za realizację cząstkową przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do magazynu loco Apteka Zakładowa i przedłożeniu faktury VAT u ZAMAWIAJĄCEGO..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 175959.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 6   

Nazwa: PAKIET VI - PŁYNY KRWIOZASTĘPCZE NR 6 - Załącznik nr 2.5.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGF URTICA Sp. z o. o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3143.15
  • Oferta z najniższą ceną: 3143.15 oferta z najwyższą ceną: 3143.15
  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: PAKIET VII - PŁYNY KRWIOZASTĘPCZE NR 7 - Załącznik nr 2.6.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGF URTICA Sp. z o. o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 6286.25
  • Oferta z najniższą ceną: 6286.25 oferta z najwyższą ceną: 6286.25
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.