To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-03
Łódź: Dostawa urządzeń multimedialnych i komputerowych wraz z oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 311239 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 292049 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 41 im. Króla Władysława Jagiełły, ul. Rajdowa 18, 94-003 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 686 48 60, faks 42 686 48 60.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń multimedialnych i komputerowych wraz z oprogramowaniem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń multimedialnych i komputerowych wraz z oprogramowaniem, tj: 1. Tablica interaktywna mobilna - 1 sztuka 2. Tablica interaktywna niemobilna - 4 sztuki 3. Projektor - 5 sztuk 4. Tablet interaktywny wraz z 32 pilotami do testów i ankiet - 2 komplety 5. Wizualizer - 1 sztuka 6. Komputer przenośny (laptop) z oprogramowaniem - 2 sztuki 7. Komputer przenośny (laptop) - 5 sztuk 8. Głośniki - 5 zestawów 9. Router - 1 sztuka 10. Oprogramowanie do obsługi tablic interaktywnych - 5 zestawów 11. Oprogramowanie do nauki języków obcych z wykorzystaniem tablic interaktywnych - 5 zestawów 12. Oprogramowanie biurowe - 7 zestawów 13. Zabezpieczenia - 5 szt Wymagania Zamawiającego dotyczące wyżej wskazanego przedmiotu zamówienia określone zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Dodatkowe wymagania: 1. Wykonawca załączy do oferty stosowne ulotki producenta/informacje o produkcie/karty charakterystyki produktu potwierdzające, iż każde oferowane urządzenie multimedialne i komputerowe oraz oprogramowanie określone w załączniku nr 1 do SIWZ spełnia minimalne wymagania Zamawiającego określone w tym załączniku. 2. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego. Instalację, montaż oraz uruchomienie wszystkich urządzeń oraz oprogramowania stanowiących przedmiot zamówienia, w tym dostarczenie niezbędnych elementów do montażu i uruchomienia urządzeń (przewodów, listew montażowych, przewodów do komputera) zapewnia Wykonawca. Instalacja oraz uruchomienie urządzeń oraz oprogramowania będzie odbywać się przy udziale osób upoważnionych przez Zamawiającego. Instalacja obejmuje również rozbudowę istniejącej sieci komputerowej o 6 gniazd typu RJ 45 zlokalizowanych na 3 kondygnacjach podłączonych do huba w pracowni komputerowej na I piętrze. Ponadto instalacja obejmuje modernizację sieci elektrycznej (przesunięcie 3 gniazd zasilających) w miejscach gdzie będą niemobilne tablice interaktywne. 3. Wykonawca przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego szkolenie podstawowe oraz szkolenie dodatkowe w zakresie korzystania z urządzeń oraz oprogramowania stanowiących przedmiot zamówienia. Celem szkolenia podstawowego będzie przygotowanie nauczycieli do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablic/tabletów/pilotów oraz oprogramowania. Szkolenie podstawowe prowadzone będzie w formie warsztatów i polegać będzie na prezentacji urządzeń, przedstawieniu ich możliwości oraz wykonywaniu przez uczestników szkolenia określonych zadań praktycznych. Wykonawca dostarczy materiały szkoleniowe dla uczestników. Szkolenie odbędzie się nie później niż w terminie 3 dni od instalacji urządzeń oraz oprogramowania. Szkolenie będzie trwało nie krócej niż 3 godziny. Dodatkowe szkolenie zostanie przeprowadzane w terminie nie wcześniejszym niż 21 dni i nie późniejszym niż 30 od dnia przeprowadzenia szkolenia podstawowego. Szkolenie dodatkowe prowadzone będzie w formie konsultacji z nauczycielami. 4. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny. Reklamacje zgłaszane będą telefonicznie bądź mailem. Rozwiązanie problemu zgłoszonego w reklamacji nastąpi najpóźniej następnego dnia roboczego po zgłoszeniu reklamacji. W szczególnie uzasadnionych przypadkach (np.: konieczność sprowadzenia części urządzenia) dopuszcza się rozwiązanie problemu zgłoszonego w reklamacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 38.65.21.00 - Projektory 30.21.32.00 - Komputer tablet 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 48.52.00.00 - Pakiety oprogramowania multimedialnego 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny, Program Operacyjny Kapitał Ludzki; Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- APLIKOM sp. z o.o., ul. Obywatelska 137, 94-104 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67977,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 85945,79
Oferta z najniższą ceną: 85945,79 / Oferta z najwyższą ceną: 85945,79
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- MZŻ.262.8.2025.T - Modernizacja placów zabaw żłobków Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi w ramach programu "Aktywne Place Zabaw" 2025
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 192
- 2025 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 4 szkoleń online z zakresu funduszy unijnych
- 80/TP/ZP/U/2025 Świadczenie usługi telefonii stacjonarnej wraz z obsługą centrali telefonicznych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój infrastruktury edukacyjnej i społecznej w gminie Zakrzówek etap I
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Dostawa wyposażenia pracowni językowej i sprzętu komputerowego w Szkole Podstawowej w Żernikach Wrocławskich
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Symulacji Medycznych,
- Zakup sprzętu medycznego, IT oraz oprogramowania dla SP ZOZ w Pajęcznie.
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Wielichowo poprzez wsparcie Przedszkola "Świat Bajek" w Wielichowie" (II)
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.