Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-18
Łódź: Dostawa urządzeń multimedialnych i komputerowych wraz z oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 292049 - 2010; data zamieszczenia: 18.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 41 im. Króla Władysława Jagiełły , ul. Rajdowa 18, 94-003 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 686 48 60, faks 42 686 48 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp41.edu.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń multimedialnych i komputerowych wraz z oprogramowaniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń multimedialnych i komputerowych wraz z oprogramowaniem, tj: 1. Tablica interaktywna mobilna - 1 sztuka 2. Tablica interaktywna niemobilna - 4 sztuki 3. Projektor - 5 sztuk 4. Tablet interaktywny wraz z 32 pilotami do testów i ankiet - 2 komplety 5. Wizualizer - 1 sztuka 6. Komputer przenośny (laptop) z oprogramowaniem - 2 sztuki 7. Komputer przenośny (laptop) - 5 sztuk 8. Głośniki - 5 zestawów 9. Router - 1 sztuka 10. Oprogramowanie do obsługi tablic interaktywnych - 5 zestawów 11. Oprogramowanie do nauki języków obcych z wykorzystaniem tablic interaktywnych - 5 zestawów 12. Oprogramowanie biurowe - 7 zestawów 13. Zabezpieczenia - 5 szt Wymagania Zamawiającego dotyczące wyżej wskazanego przedmiotu zamówienia określone zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Dodatkowe wymagania: 1. Wykonawca załączy do oferty stosowne ulotki producenta/informacje o produkcie/karty charakterystyki produktu potwierdzające, iż każde oferowane urządzenie multimedialne i komputerowe oraz oprogramowanie określone w załączniku nr 1 do SIWZ spełnia minimalne wymagania Zamawiającego określone w tym załączniku. 2. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego. Instalację, montaż oraz uruchomienie wszystkich urządzeń oraz oprogramowania stanowiących przedmiot zamówienia, w tym dostarczenie niezbędnych elementów do montażu i uruchomienia urządzeń (przewodów, listew montażowych, przewodów do komputera) zapewnia Wykonawca. Instalacja oraz uruchomienie urządzeń oraz oprogramowania będzie odbywać się przy udziale osób upoważnionych przez Zamawiającego. Instalacja obejmuje również rozbudowę istniejącej sieci komputerowej o 6 gniazd typu RJ 45 zlokalizowanych na 3 kondygnacjach podłączonych do huba w pracowni komputerowej na I piętrze. Ponadto instalacja obejmuje modernizację sieci elektrycznej (przesunięcie 3 gniazd zasilających) w miejscach gdzie będą niemobilne tablice interaktywne. 3. Wykonawca przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego szkolenie podstawowe oraz szkolenie dodatkowe w zakresie korzystania z urządzeń oraz oprogramowania stanowiących przedmiot zamówienia. Celem szkolenia podstawowego będzie przygotowanie nauczycieli do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablic/tabletów/pilotów oraz oprogramowania. Szkolenie podstawowe prowadzone będzie w formie warsztatów i polegać będzie na prezentacji urządzeń, przedstawieniu ich możliwości oraz wykonywaniu przez uczestników szkolenia określonych zadań praktycznych. Wykonawca dostarczy materiały szkoleniowe dla uczestników. Szkolenie odbędzie się nie później niż w terminie 3 dni od instalacji urządzeń oraz oprogramowania. Szkolenie będzie trwało nie krócej niż 3 godziny. Dodatkowe szkolenie zostanie przeprowadzane w terminie nie wcześniejszym niż 21 dni i nie późniejszym niż 30 od dnia przeprowadzenia szkolenia podstawowego. Szkolenie dodatkowe prowadzone będzie w formie konsultacji z nauczycielami. 4. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny. Reklamacje zgłaszane będą telefonicznie bądź mailem. Rozwiązanie problemu zgłoszonego w reklamacji nastąpi najpóźniej następnego dnia roboczego po zgłoszeniu reklamacji. W szczególnie uzasadnionych przypadkach (np.: konieczność sprowadzenia części urządzenia) dopuszcza się rozwiązanie problemu zgłoszonego w reklamacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 38.65.21.00 - Projektory 30.21.32.00 - Komputer tablet 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 48.52.00.00 - Pakiety oprogramowania multimedialnego 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykonawca załączy do oferty stosowne ulotki producenta/informacje o produkcie/karty charakterystyki produktu potwierdzające, iż każde oferowane urządzenie multimedialne i komputerowe oraz oprogramowanie określone w załączniku nr 1 do SIWZ spełnia minimalne wymagania Zamawiającego określone w tym załączniku
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o udzielenie zamówienia po jej zawarciu (zmiany istotne) w zakresie stawki procentowej lub zwolnienia od podatku od towarów i usług w sytuacji zmiany przepisów podatkowych w tym zakresie. Zamawiający zastrzega, iż w powyższym przypadku kwota wynagrodzenia Wykonawcy brutto nie ulegnie zwiększeniu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp41.edu.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 41 w Łodzi, ul. Rajdowa 18, 94-003 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2010 godzina 08:15, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 41 w Łodzi, ul. Rajdowa 18, 94-003 Łódź, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie finansowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki; Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla uczestników zrekrutowanych wśród wychowanków i klientów jednostek Łódzkiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Łodzi
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
- Dostawa dwóch sztuk kosiarek zbierających bijakowych
- Budowa wiaty pod agregat prądotwórczy wraz z płytą fundamentową i podłączeniem agregatu
- Zakup i dostawa mobilnych urządzeń do uzdatniania wody dla Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi
- Wymiana zestawu serwisowego jednostek zasilania medycznego KS100-Alfa Kendromed Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mobilnych stacji roboczych
- Dostawa projektorów
- Dostawa totemów cyfrowych
- D/30/2025/B Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby pracowni komputerowej Instytutu Informatyki
- Zakup sprzętu i oprogramowania na potrzeby projektu "Lokalny Ośrodek Wiedzy i Edukacji w Gminie Brenna".
- Wykonanie modernizacji systemów sterowania AV w salach dydaktycznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.