Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-09
Wrocław: Dostawa sprzętu informatycznego dla potrzeb przygotowania miejsc pracy dla projektu PL-Grid - ZADANIA - postępowanie nr AC/BZP/130/2009
Numer ogłoszenia: 311104 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl/, http://www.pwr.wroc.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego dla potrzeb przygotowania miejsc pracy dla projektu PL-Grid - ZADANIA - postępowanie nr AC/BZP/130/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa nowego sprzętu informatycznego, określonego odpowiednio w Załącznikach 2-7 do SIWZ. Zamówienie realizowane jest dla Wrocławskiego Centrum Sieciowo-Superkomputerowego Politechniki Wrocławskiej. - niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach projektu Polska Infrastruktura Informatycznego Wspomagania Nauki w Europejskiej Przestrzeni Badawczej PL-Grid (Innowacyjna Gospodarka, poddziałania 2.3.1 i 2.3.3). - szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącym odpowiednio ZAŁĄCZNIK NR 2 - 7 do SIWZ. - szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (dla wszystkich zadań), stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 uPzp, warunki określone w SIWZ i załącznikach (i ogłoszeniu). 2. POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ UPRAWNIEŃ DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI OBJĘTYCH NINIEJSZYM ZAMÓWIENIEM ORAZ NIEPODLEGANIE WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA NA PODSTAWIE ART. 24 UPZP. 3. ZAOFEROWANIE PRZEZ WYKONAWCĘ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, spełniającego wymogi Zamawiającego określone odpowiednio w Załączniku nr od 2 do 7 do SIWZ. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, niniejszego rozdziału, składa odpowiednie dokumenty, wystawione zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 Nr 87, poz. 605 z późń. zm.). 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Pozostałe dokumenty wymagane są w formie oryginału (m.in. formularz ofertowy, specyfikacje techniczne, oświadczenia Wykonawcy z art. 22 uPzp). 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia z art. 22 uPzp - załącznik nr 9 i załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnioną. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy w szczególności: - opisy (odpowiednio Załącznik nr od 2 do 7 do SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) z oficjalnej strony Zamawiającego
2) w siedzibie BZP (ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław)
3) na pisemny wniosek Wykonawcy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba BZP - ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot umowy zostanie dostarczony w terminie nie dłuższym niż: a) 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Wykonawcę zamówienia wraz z decyzją Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego o zastosowaniu stawki 0% VAT dla sprzętu, na który Uczelnia ubiega się o zwolnienie z podatku VAT. b) do 4 tygodni od daty podpisania umowy dla pozostałego sprzętu z 22% stawką podatku VAT. 2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Polska Infrastruktura Informatycznego Wspomagania Nauki w Europejskiej Przestrzeni Badawczej PL-Grid (Innowacyjna Gospodarka, poddziałania 2.3.1 i 2.3.3)..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - Dostawa fabrycznie nowych dwunastu komputerów typu PC..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa fabrycznie nowych dwunastu komputerów typu PC, zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną zawartą w SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - Dostawa fabrycznie nowych dwunastu monitorów..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa fabrycznie nowych dwunastu monitorów zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną zawartą w SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 - Dostawa fabrycznie nowych trzech notebooków..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych trzech notebooków zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną zawartą w SIWZ - załącznik nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4 - Dostawa fabrycznie nowego notebooka..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego notebooka zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną zawartą w SIWZ - załącznik nr 5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE NR 5 - Dostawa fabrycznie nowej drukarki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowej drukarki, zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną zawartą w SIWZ - załącznik nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE NR 6 - Dostawa fabrycznie nowego przełącznika Ethernet..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego przełącznika Ethernet, zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną zawartą w SIWZ - załącznik nr 7 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- SZP/243-331/2025 Modernizacja Sali nr 07 w budynku DS. T-25 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Armii Krajowej 78 w Wałbrzychu
- SZP/243-302/2025 Sukcesywne dostawy nieprofesjonalnych środków czystości dla Politechniki Wrocławskiej
- Wymiana instalacji ZW, CWU, CO, kanalizacyjnych w kompleksie MCS
- Dostawa samochodu osobowego typu SUV
- 134.2025 Dostawa dwóch polimeryzatorów na potrzeby Katedry i Zakładu Protetyki Stomatologicznej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup komputerów wraz z oprogramowaniem
- Dostawa materiałów dydaktycznych, terapeutycznych, pomocy edukacyjnych, sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz wyposażenia specjalistycznego z podziałem na części".
- Zakup 20 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem urządzeń sieciowych typu switche oraz urządzeń do rejestracji obrazu/drukarki do USG dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla WIŁ-PIB
- Dostawa i montaż wyposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu pn.: "Modernizacja szkolnictwa zawodowego obszaru PPWLZR
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





