eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-01-02

POZYCJA 3096

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Poznań: dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny nr 4 im. W. Degi AM w Poznaniu SPZOZ, do kontaktów: mgr inż. Bożena Grybionko - Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych, ul. 28 Czerwca 1956 r. 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8310142, 8310242, fax 061 8310242, e-mail: zam_publ@sk4.amp.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): www.sk4.am.poznan.pl Adres profilu nabywcy (URL): 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 235 poz. 46688 z 07.09.2006 Wartość zamówienia (bez VAT): 61071,79 EUR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : apteka w siedzibie zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych usystematyzowanych w 4 pakietach. 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 07.11.2006. 2) Liczba otrzymanych ofert: 4. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. "SORIMEX", ul. Grunwaldzka 101, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6577700, fax 056 6577710, e-mail: biuro@sorimex.pl, www.sorimex.pl. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 152 292,00 Oferta z najniższą ceną: 152 292,00 / oferta z najwyższą ceną: 165 648,00 Waluta: PLN Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 07.11.2006. 2) Liczba otrzymanych ofert: 2. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ABOOK", ul. Brzostowska 22, 04-985 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8721128, fax 022 8721127, e-mail: a.jesiotr@abook.com.pl, www.abbok.com.pl. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 25 512,00 Oferta z najniższą ceną: 25 512,00 / oferta z najwyższą ceną: 28 332,00 Waluta: PLN Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 07.11.2006. 2) Liczba otrzymanych ofert: 2. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SUTURA MED", ul. Bogusława 10, 70-644 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4623767, fax 091 4624280, e-mail: info@saturamed.pl. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 30 607,00 Oferta z najniższą ceną: 30 607,00 / oferta z najwyższą ceną: 30 607,00 Waluta: PLN Część nr: 4 Nazwa: Pakiet 4. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 07.11.2006. 2) Liczba otrzymanych ofert: 2. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "CENTROWET CEZAL", ul. Dąbrowskiego 133/135, 60-543 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8417026, fax 061 8470491, e-mail: biuro@centrowet-cezal.poznan.pl, www.centrowet-cezal.poznan.pl. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 11 033,00 Oferta z najniższą ceną: 11 033,00 / oferta z najwyższą ceną: 12 061,00 Waluta: PLN

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.