eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywna emisja reklam promujących wydarzenia bieżącej działalności programowej Muzeum Historii Żydów Polskich w dodatku kulturalno-informacyjnym Gazety Wyborczej pt. Co jest grane

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-17

Warszawa: Sukcesywna emisja reklam promujących wydarzenia bieżącej działalności programowej Muzeum Historii Żydów Polskich w dodatku kulturalno-informacyjnym Gazety Wyborczej pt. Co jest grane
Numer ogłoszenia: 309000 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Żydów Polskich, ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4710300, faks 22 4710398 , strona internetowa www.jewishmuseum.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna emisja reklam promujących wydarzenia bieżącej działalności programowej Muzeum Historii Żydów Polskich w dodatku kulturalno-informacyjnym Gazety Wyborczej pt. Co jest grane.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego za wynagrodzeniem usługi w postaci publikacji reklam promujących wydarzenia bieżącej działalności programowej Muzeum Historii Żydów Polskich, w wybranych przez Zamawiającego piątkowych dodatkach kulturalnych pt. Co Jest Grane, dołączanych do stołecznego wydania Gazety Wyborczej. 2. Publikacja Reklam nastąpi w Dodatku każdorazowo za odrębnym zleceniem Zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania wszystkich emisji Reklam wymienionych w ust. 1. 4. Publikacja Reklam nastąpi do dnia 31 grudnia 2014 roku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Tryb zamówienia z wolnej ręki został wybrany zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 litera a i b, ponieważ zachodzi przesłanka, że Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Agora S.A. jest jedynym wydawcą cotygodniowego piątkowego dodatku wydawanego osobnym grzbietem pt. Co jest grane zawierającego wszystkie informacje o wydarzeniach kulturalnych w Warszawie w danym tygodniu. Zasięg warszawskiego wydania Gazety Wyborczej wynosi 213 tys. czytelników (dane: Polskie Badanie Czytelnictwa, realizacja MillwardBrown, IV 2013-III 2014). Czytelnikami gazety są przede wszystkim osoby w wieku 24-54 lat, ze średnim i wyższym wykształceniem (dane: Polskie Badanie Czytelnictwa, realizacja MillwardBrown, IV 2013-III 2014), wśród nich są m.in. dyrektorzy, urzędnicy, kierownicy, specjaliści, wolne zawody, technicy i wyspecjalizowani pracownicy administracyjni, właściciele prywatnych firm, nauczyciele, wykładowcy, naukowcy, i studenci warszawskich uczelni, stanowiący grupy docelowe, do których pragnie dotrzeć Muzeum z informacjami o wydarzeniach programowych (koncerty, spektakle, wydarzenia edukacyjne, wykłady itp.) a także Wielkim Otwarciu wystawy stałej pt. 1000 lat historii Żydów polskich. Ww. czytelnicy Gazety Wyborczej są grupami docelowymi Muzeum. Ogłoszenia będą publikowane na poszczególnych stronach warszawskiego wydania dodatku pt. Co jest Grane, jest to miejsce wyjątkowe, gdyż zawiera przegląd wszystkich najważniejszych wydarzeń kulturalnych w Warszawie i na Mazowszu. Mając na uwadze możliwość jaką daje dotarcie poprzez dziennik Gazeta Wyborcza do szerokiej grupy potencjalnych odwiedzających Muzeum Historii Żydów Polskich należy stwierdzić, że zakup powierzchni reklamowej w dodatku Co jest Grane wydawanym osobnym grzbietem w dzienniku Gazeta Wyborcza o zasięgu warszawskim zapewni dotarcie do ww. grup docelowych oraz skuteczną promocję poszczególnych wydarzeń organizowanych Muzeum Historii Żydów Polskich. Powyższe okoliczności wskazują na zaistnienie przesłanek określonych w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy, ponieważ Co jest Grane wydaje jedynie Agora S.A. Ponadto Agora S.A. jest jedynym Wykonawcą posiadającym potencjał techniczny umożliwiający realizację kampanii reklamowej w wybranym przez Zamawiającego czasopiśmie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Agora S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.