Ogłoszenie z dnia 2005-06-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Katowice: parkowanie całodobowe pojazdów na koszt Policji zabezpieczonych przez funkcjonariuszy KMP w Rudzie Śl.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji, prowadzący sprawę: Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej, do kontaktów: Grażyna Grzondziel, ul. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 4537226, fax 032 4537244, e-mail: policja.rudaslaska@interia.pl, www.policja.katowice.pl/rejon/rudasl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zespół Finansów i Zaopatrzenia KMP Ruda Śląska, Grażyna Grzondziel, ul. gen. Hallera 9, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2449221, fax 032 2449224, e-mail: policja.rudaslaska@interia.pl, www.policja.katowice.pl/rejon/rudasl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zespół Finansów i Zaopatrzenia KMP Ruda Śląska, Grażyna Grzondziel, ul. Gen. Hallera 9, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2449221, fax 032 2449224, e-mail: policja.rudaslaska@interia.pl, www.policja.katowice.pl/rejon/rudasl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zespół Finansów i Zaopatrzenia KMP Ruda Śląska, Grażyna Grzondziel, ul. Gen. Hallera 9, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2449221, fax 032 2449224, e-mail: policja.rudaslaska@interia.pl, www.policja.katowice.pl/rejon/rudasl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: parkowanie całodobowe pojazdów na koszt Policji zabezpieczonych przez funkcjonariuszy KMP w Rudzie Śl. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: parkowanie całodobowe pojazdów na koszt Policji zabezpieczonych przez funkcjonariuszy KMP w Rudzie Śl. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: parking znajdujący się w odległości nie przekraczającej 10 km, licząc po trasie od siedziby Komendy Miejskiej Policji w Rudzie Śląskiej, ul. gen. Hallera 9. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.51.10.00 - Usługi parkingowe Kod CPV wg słownika 2008: 98.35.11.00 - Usługi parkingowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia została określona na kwotę 6100 złotych brutto dla KMP w Rudzie Śląskiej (w skali garnizonu śląskiego wartość zamówienia przekracza 60 000 euro). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2005.
III.1) Wymagane wadium: 120,00 zł (słownie: sto dwadzieścia zł). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 ustawy Pzp. b) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) posiadający parking znajdujący się w odległości nie przekraczającej 10 km, licząc po trasie od siedziby Komendy Miejskiej Policji w Rudzie Śl., ul. gen. Hallera 9, mającym odpowiednie warunki techniczne [teren ogrodzony, oświetlony, dozorowany całodobowo, całodobowy dostęp na parking wraz z łącznością telefoniczną, posiadający co najmniej 50 (pięćdziesiąt) miejsc parkingowych na pojazdy do 3,5 t, w tym co najmniej 10 (dziesięć) miejsc na pojazdy powyżej 12 t na potrzeby zamawiającego, posiadający wiatę lub inne zadaszenie w celu zabezpieczenia jednorazowo co najmniej kilku pojazdów] - oświadczenie e) posiadający tytuł prawny do terenu, na którym znajduje się parking. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: A) Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, tj. dla podmiotu zbiorowego w myśl przepisów ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197 z 27.11.2002 r. poz. 1661), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dołączone do oferty. 6) W przypadku składania oferty przez konsorcjum, każdy z podmiotów występujących w umowie konsorcjum musi przedłożyć do oferty dokumenty określone w ppkt 1/,2/,3/,4/,5/,8/ 7) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1/,3/,4/, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1/,2/,3/,4/ zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika należy załączyć pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę o dopuszczenie do udziału w przetargu, a działającej w imieniu osób lub osoby wymienionych w dokumencie określonym w ppkt 1/. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba. W przypadku załączenia dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika mają zastosowanie przepisy ustawy o opłacie skarbowej z dn. 09.09.2000 r. (Dz. U. Nr 86 poz. 960). 8) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9) Oświadczenie o spełnieniu warunków technicznych w pkt III.2/ ppkt d/ dołączone do ofert. B) Dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania na podstawie art. 25 ustawy Pzp. Jeśli występują dołączone do oferty: 1. W przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumencie określonym w punkcie VII.A.1 SIWZ niezbędne jest w ofercie pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Na dokumencie stwierdzającym ustanowienie pełnomocnika muszą być naklejone znaki opłaty skarbowej (Dz. U. z dnia 09.09.2000 Nr 86 poz. 960 z późn. zm.). 2. W przypadku podpisywania oferty przez jednego ze wspólników spółki cywilnej niezbędne jest złożenie w ofercie pełnomocnictwa zgodnie z punktem 5 lub umowy spółki, z której ma wynikać jednoznacznie upoważnienie do samodzielnego reprezentowania spółki. 3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 23 ust.2 ustawy Pzp. wynika obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców w sposób umożliwiający identyfikację wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 4. Oświadczenie wykonawcy wskazujące, jaki tytuł prawny posiada do terenu, na którym znajduje się parking. C) Sposób składania oferty oraz wymaganych dokumentów: Oferta o dopuszczenie do udziału w przetargu nieograniczonym wraz z załącznikami ma być sporządzona w języku polskim, ręcznie, na maszynie do pisania lub komputerze (w sposób czytelny) oraz podpisana przez osoby uprawnione. Osoba uprawniona to osoba, która jest wymieniona w dokumencie określonym w pkt A.1 lub w pkt B). Wszelkie miejsca, w których wykonawca naniósł poprawki, zmiany muszą być parafowane przez osobę uprawnioną. Nie dotyczy załączników składanych jako oryginały wystawione i podpisane przez uprawnione organy, np. KRS, KRK, ZUS, US, zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, polisę ubezpieczeniową. Dokumenty wielostronnicowe mogą być opieczętowane pieczątką imienną i podpisane lub podpisane czytelnie przez osoby uprawnione i opieczętowane pieczęciami firmowymi na pierwszej lub ostatniej jego stronie. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wszelkie dokumenty składane na papierze swiatłoczułym uznane zostaną za nieważne. Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w kopercie zabezpieczonej przed otwarciem, zaadresowanej na zamawiającego i oznaczonej: " Komenda Miejska Policji w Rudzie Śl., 41-709 Ruda Śl., pok. nr 10 - Oferta o dopuszczenie do udziału w przetargu nieograniczonym na parkowanie pojazdów na koszt Policji"
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: opłata za parkowanie pojazdów dla samochodów o dmc do 3,5 t - 90% opłata za parkowanie pojazdów dla samochodów o dmc powyżej 3,5 t - 10%. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 08.08.2005, cena - bezpłatne. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.08.2005, godzina 10:30, Zespół Finansów i Zaopatrzenia KMP, Ruda Śląska, ul. gen. Hallera 9, pokój nr 10.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 16.06.2005.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa mankietów noworodkowych i czujników
- Przedłużenie/odnowienie na okres 12 miesięcy licencji oprogramowania biurowego Microsoft Office 365 E3 (w tym Teams) lub równoważnego
- Przebudowa skrzyżowania ul. Barcelońskiej - Grottgera w Katowicach
- Usługa cateringowa w ramach warsztatów edukacyjnych "Transformersi"
- "KMP Gliwice - wykonanie projektu budowlanego oraz remontu przyłącza instalacji c.o."
- Roboty budowlane obejmujące wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usuwanie z dróg na terenie powiatu zgierskiego pojazdów i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym"
- Usługa holowania i parkowania pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KPP w Kazimierzy Wielkiej o masie całkowitej do 3,5 tony
więcej: Usługi parkingowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.