eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaZorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z oprogramowania Autodesk 3ds Max dla uczestnika projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-27

Bochnia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z oprogramowania Autodesk 3ds Max dla uczestnika projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim
Numer ogłoszenia: 308344 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. G. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 611 97 40, faks 14 611 97 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z oprogramowania Autodesk 3ds Max dla uczestnika projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu oprogramowania Autodesk 3ds Max dla 1 uczestnika projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim. Uczestnikiem szkolenia jest osoba niepełnosprawna poruszająca się na wózku inwalidzkim o napędzie elektrycznym. Celem kursu jest podniesienie kwalifikacji zawodowych oraz doskonalenie posiadanych umiejętności. Program zajęć teoretycznych i praktycznych powinien obejmować 24 godziny zegarowe z następujących tematów: -poznanie interfejsu, -tworzenie i modyfikowanie podstawowych obiektów, -manipulowanie sceną, -wybieranie obiektów, -transformacje, -organizacja obiektów i sceny, -typy elementów geometrycznych, -parametryczne obiekty 3D, -modyfikatory, -podstawowe modyfikatory, -klonowanie obiektów, -low poly modelowanie, -nadawanie kształtu, -spline Edycja, -tworzenie obiektów ze Spline, -używanie obiektów złożonych, -typy światła, proste ustawienia świateł, -narzędzia światła, -Indirect Illumination Exposure Control, -symulacja światła, -efekty świetlne, -materiały - praca z edytorem materiałów, -typy materiałów, -używanie Predefined ProMaterials, -użycie Map, -koordynaty mapowania, -arch and Design Materials, -użycie Multi sub Object Materials, -rendering, tło, -okno klatki renderingu, -forma zapisu renderingu, -seria renderingów - Batch Rendering, -RAM Player. Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku, w blokach minimum 4 godzinnych przedzielonych przerwą regeneracyjną z poczęstunkiem. Miejsce realizacji kursu powinno znajdować się w odległości nie przekraczającej 50 km od miejscowości Bochnia lub w Bochni z uwagi na koszty dojazdu oraz z uwagi na fakt, że uczestnik kursu może maksymalnie przeznaczyć na dojazd 1 godzinę. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić salę szkoleniową do przeprowadzenia zajęć, dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych z dysfunkcjami narządu ruchu wraz zapleczem sanitarnym. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć uczestnika szkolenia w: 1.materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym kursu, jak również do przekazania jednego kompletu materiałów dydaktycznych dla Zamawiającego. Komplet materiałów dydaktycznych Wykonawca dostarczy do Zamawiającego najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu. Po otrzymaniu wszystkich materiałów uczestnik jest zobowiązany do potwierdzenia odbioru w formie pisemnej, 2.nowoczesne metody szkolenia: warsztaty, prezentacje multimedialne, ćwiczenia praktyczne w salach wyposażonych w wysokiej klasy sprzęt komputerowy z zapleczem sanitarnym, 3.zajęcia powinni prowadzić wykwalifikowani nauczyciele i doświadczeni praktycy, 4.możliwość dostosowania zagadnień poruszanych na kursie do potrzeb i możliwości uczestnika, 5.dodatkowo Wykonawca wyposaży uczestnika kursu w niezbędne materiały biurowe i piśmienne, 6.wykonawca zapewni uczestnikowi zajęć catering (napoje zimne, ciepłe, ciastka, paluszki itp.) Wykonawca zobowiązany będzie do zamieszczenia w dokumentacji kursu informacji o finansowaniu projektu przez Unię Europejską, a także oznakowania miejsca realizacji kursu. Wykonawca winien zapewnić uczestnikowi kursu warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Przestrzeń robocza niezbędna do uczestniczenia w zajęciach powinna spełniać krajowe normy odpowiadające potrzebom osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,w tym zachowanie odpowiedniej wolnej przestrzeni przy biurku ze względu na konieczność manewrowania, zapewnienie swobodnego poruszania się w przestrzeni, w której nie powinny znajdować się żadne przeszkody. W celu zwiększenia powierzchni biurka/stołu można zastosować system wysuwanych blatów, nadstawek lub mobilnych stolików lub podstawek teleskopowych pod monitor. Szuflady powinny być zabezpieczone przed wypadnięciem. Wykonawca kursu zobowiązany będzie w ofercie do przedstawienia programu wraz harmonogramem realizowanych zajęć zawierającym datę, godzinę i tematy zajęć. Po ukończeniu kursu uczestnik powinien otrzymać świadectwo-zaświadczenie ukończenia kursu (zgodne z rozporządzeniem MEN dot. kształcenia ustawicznego) lub Międzynarodowy Certyfikat Ukończenia Szkolenia Autodesk (Autodesk Certyficate of Completion). Dokument powinien posiadać stosowne oznakowanie POKL i UE. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do załączenia do oferty wzoru zaświadczenia, a także do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji tj: 1.dziennej listy obecności uczestnika kursu; 2.dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, 3.potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych i biurowych oraz potwierdzenie korzystania z cateringu. Wykonawca pod rygorem utraty prawa do zapłaty za kurs, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: 1.nie zgłoszeniu się uczestnika na kurs 2.przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności uczestnika kursu; 3.innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu kursu i umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zakończenia kursu, następujących dokumentów: 1.kserokopii dziennika zajęć potwierdzonej za zgodność z oryginałem; 2.kserokopii list obecności potwierdzonych za zgodność z oryginałem; 3.kserokopii wszystkich zaświadczeń i-lub certyfikatów potwierdzających ukończenie kursu potwierdzonych za zgodność z oryginałem; 4.potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych, biurowych i korzystania z cateringu;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. 2. Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych 3. Wykonawca powinien posiadać aktualną polisę potwierdzającą posiadanie ubezpieczenia OB w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykaz osób realizujących zamówienia wraz z opisem doświadczenia, wykształcenia oraz jaką rolę będą pełnić w realizacji zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub układ ratalny dla zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. Formularz ofertowy 2.Oświadczenie Wykonawcy, że Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Oświadczenie Wykonawcy,że cena oferty obejmuje pełny zakres usługi oraz jest zgodna z wytycznymi SIWZ. 4.Program kursu wraz z harmonogramem zgodny z wymogami określonymi w SWIZ 5.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca składa Oświadczenie o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Zaakceptowany wzór umowy 8.Wzór świadectwa/zaświadczenia jaki otrzyma uczestnik szkolenia 9.Oświadczenie, że szkolenie będzie przeprowadzone w Bochni lub w odległości do 50 km od Bochni 10.Oświadczenie, że szkolenie będzie przeprowadzone w salach wyposażonych w sprzęt komputerowy oraz że sala szkoleniowa nie stwarza barier w zakresie poruszania się wózkiem inwalidzkim. 12.Wykonawca upoważnia Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni lub jego upoważnionych przedstawicieli do przeprowadzenia wszelkich badań mających na celu sprawdzenie oświadczeń, dokumentów i przedłożonych informacji oraz do wyjaśnienia finansowych i technicznych aspektów tego zgłoszenia. Dla tych celów Wykonawca upoważnia każdą osobę publiczną, bank lub przedsiębiorstwa wymienione w formularzu ofertowym do dostarczenia stosownej informacji uznanej przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, za konieczną i wymaganą w celu sprawdzenia oświadczeń i informacji zawartych w ofercie. 13. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z zakresem zamówienia oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje w celu przygotowania i złożenia oferty z należytą starannością.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.bochnia.pl BIP
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni ul. E. Windakiewicza 9/5 32-700 Bochnia.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni ul. E. Windakiewicza 9/5 32-700 Bochnia pokój nr 5.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.