eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WisłaZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH W SEZONACH ZIMOWYCH 2009/2010,2010/2011,2011/2012 NA TERENIE MIASTA WISŁY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-07

Wisła: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH W SEZONACH ZIMOWYCH 2009/2010,2010/2011,2011/2012 NA TERENIE MIASTA WISŁY
Numer ogłoszenia: 308256 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Wisła , Plac Bogumiła Hoffa 3, 43-460 Wisła, woj. śląskie, tel. 033 855-24-25, faks 033 855-29-95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wisla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH W SEZONACH ZIMOWYCH 2009/2010,2010/2011,2011/2012 NA TERENIE MIASTA WISŁY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonach zimowych 2009/2010,2010/2011,2011/2012 na terenie miasta Wisły poprzez odśnieżanie i zwalczanie śliskości oraz pozimowe sprzątanie dróg po każdym sezonie zimowym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Część 1: 1500 PLN (Rejon I Obłaziec), Część 2: 1800 PLN (Rejon II Jawornik), Część 3: 1500 PLN (Rejon III Centrum), Część 4: 2500 PLN (Rejon IV Centrum), Część 5: 1500 PLN (Rejon V Głębce), Część 6: 1500 PLN (Rejon VI Głębce), Część 7: 1000 PLN (Rejon VII Głębce), Część 8: 3000 PLN (Rejon VIII Nowa Osada), Częśc 9: 3000 PLN (Rejon IX Czarne), Część 10: 1500 PLN (Rejon X Malinka), Część 11: 1500 PLN (Rejon XI Malinka), Część 12: 5000 PLN (Rejon XII Drogi powiatowe)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami): 1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, a w szczególności mogą prowadzić działalność gospodarczą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności dysponują wymaganym sprzętem koniecznym do realizacji przedmiotowego zamówienia, a w szczególności: ZADANIE nr 1 - dysponują co najmniej dwoma ciągnikami o mocy min. 70 KM każdy, dwoma pługami oraz dwoma dmuchawami wirnikowymi. ZADANIE nr 2 - dysponują co najmniej dwoma ciągnikami o mocy min. 70 KM każdy, dwoma pługami oraz dwoma dmuchawami wirnikowymi. ZADANIE nr 3 - dysponują co najmniej dwoma ciągnikami o mocy min. 70 KM każdy, dwoma pługami oraz dwoma dmuchawami wirnikowymi. ZADANIE nr 4 - dysponują co najmniej dwoma ciągnikami o mocy min. 70 KM każdy, dwoma pługami oraz dwoma dmuchawami wirnikowymi, zestawem ładowarki+ samochód do wywozu śniegu, sprzęt do odśnieżania chodników oraz sprzęt do rozsypywania materiałów uszorstniających. ZADANIE nr 5 - dysponują co najmniej dwoma ciągnikami o mocy min. 70 KM każdy, dwoma pługami oraz dwoma dmuchawami wirnikowymi. ZADANIE nr 6 - dysponują co najmniej dwoma ciągnikami o mocy min. 70 KM każdy, dwoma pługami oraz dwoma dmuchawami wirnikowymi. ZADANIE nr 7 - dysponują co najmniej dwoma ciągnikami o mocy min. 70 KM każdy, dwoma pługami oraz dwoma dmuchawami wirnikowymi. ZADANIE nr 8 - dysponują co najmniej dwoma ciągnikami o mocy min. 70 KM każdy, dwoma pługami oraz dwoma dmuchawami wirnikowymi. ZADANIE nr 9 - dysponują co najmniej dwoma ciągnikami o mocy min. 70 KM każdy, dwoma pługami oraz dwoma dmuchawami wirnikowymi. ZADANIE nr 10 - dysponują co najmniej dwoma ciągnikami o mocy min. 70 KM każdy, dwoma pługami oraz dwoma dmuchawami wirnikowymi. ZADANIE nr 11 - dysponują co najmniej dwoma ciągnikami o mocy min. 70 KM każdy, dwoma pługami oraz dwoma dmuchawami wirnikowymi. ZADANIE nr 12 - dysponują co najmniej 3 samochodami z pługami, 2 dmuchawy wirnikowe, sprzętem do rozsypywania materiałów uszorstniających ( piasek , żużel) oraz sprzętem do rozprowadzania solanki 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: - dysponują środkami finansowymi o wysokości nie mniejszej niż 15.000,00 zł; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów ustawy. 5. Przy dokonywaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą zero-jedynkową, tzn. Wykonawca będzie spełniał dany warunek albo nie będzie go spełniał. 6.Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta będzie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia postawione warunki zamawiający żąda, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.5.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zmianami), następujących dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (RGŚ/MSD.3410-28/09) lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca bądź pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał narzędzia i urzadzenia, którymi będzie dysponował. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postępuje zgodnie z §2 powołanego rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.wisla.pl/SIWZ/odsniezanie/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, pokój nr 206.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, biuro podawcze (pokój nr 1).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejon I Obłaziec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ul. Dębowa, ul. Gahura, oś. Bucznik, oś Kiczerowska, ul. Letnia, ul. Żwirowa, ul. Cicha, ul. Ustrońska (boczny odcinek), ul. Przemysłowa, ul. Stroma, ul. Przylesie, ul. Wiosenna, ul. Strumykowa, Bulwar Słoneczny, oś. Tokarnia, ul. Bukowa (gminna)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon II Jawornik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ul. Brzozowa, ul. Leśna, ul. Świerkowa- Świerkowa boczna, ul. Wańkowska, ul. J. Niemca, ul. Nowa, ul. Polna, Soszowska, ul. Pod Beskidek, ul. Brańców, ul. Jodłowa, ul. Cieślarów, ul. Jawornik - droga powiatowa, chodnik wzdłuż ul. Jawornik, zatoka PKS i parking w Centrum Jawornika..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rejon III Centrum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ul. Kwiatowa, ul. Burschego, ul. Kuryatty, ul. Kamienny, ul. Jarzębata, ul. Partecznik, ul. Beskidzka, ul. Miła, ul. Gimnazjalna..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rejon IV Centrum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bulwar Księzycowy, ul. Wodna, ul. Lipowa, oś. Zdejszy, ul. Stalmacha, ul. Towarowa, ul. B. Prusa, ul. 1 Maja, Park Kopczyńskiego, Plac Hoffa, ul. Stellera, ul. Boczna, ul. Różana..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rejon V Głębce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ul. Brzegowa, ul. Reymonta, ul. Wspólna, ul. Siglanów, ul. Ochorowicza, ul. Sarnia, ul. Sosnowa, ul. Strażacka, os. Skolnity, Jurzyków..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rejon VI Głębce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: os. Mały Stożek, os. Kobyla, ul. Spokojna, ul. Przykopa, ul. Zjazdowa, ul. Górna, ul. Głęboka, os. Mrózków, ul. Turystyczna (boczny odcinek)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rejin VII Głębce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Głębce Górne, ul. Klonowa, ul. Kreta, ul. Dworcowa, ul. Kasztanowa, os. Kozińce, ul. Spacerowa (boczny odcinek), ul. Jesionowa, ul. Krzywa, ul. Radosna, ul. Groniczek, ul. Głębce (boczne odcinki).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rejon VIII Nowa Osada.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ul. Milkowska, ul. Gościejów (powiatowa i gminna), ul. Wypoczynkowa, ul. Zielona, Jasna, ul. Partyzantów, Bielanów, Tartaczna, Torfowa, Na Groń, ul. Prosta, Łukowa, ul. Liściasta, ul. Do Potoku, Na Stoku, ul. Pod Kozińce, os. Uścieńków, ul. Krótka, ul. Sportowa, ul. Czarne (boczny odcinek)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Rejon IX Czarne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: os. Równe, Bobrów, ul. Chłopska, ul. Połomska, Biała Wisełka, ul. Jelenia, ul. Nowina, ul. Cieńków, ul. Słoneczna, Nad Zaporą, os. Borowina, Czupel, ul. Skalna, ul. Biała Wisełka odc. do OSP wraz z chodnikami, Plac przed OSP Wisła Czarne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Rejon X Malinka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ul. Fiedorowska, ul. Malinka (boczne odcinki), ul. Kadłubowa, ul. Chałupiańska, ul. Ogródkowa, ul. Jałowcowa, ul. Niedźwiedzia, ul. Malinczanów, ul. Kosarzyska..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Rejon XI Malinka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: os. Sadowy, ul. Rastoki (droga powiatowa) + boczne odcinki, ul. Stryczków, Plac przed OSP Malinka, ul. Cieńkowska, ul. Kędziorowska..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Rejon XII (Drogi powiatowe).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zameczek, ul. Czarne, ul. Turystyczna, ul. Dziechcinka, ul. 11 Listopada, ul. Górnośląska, ul. Olimpijska, ul. Konopnickiej, ul. Willowa, ul. Sztwiertni, ul. Bukowa..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.