eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wykonanie i dostawa wraz z rozładunkiem materiałów promocyjnych, promujących projekt partnerski pn.Regions benefitting from returning migrants - Re - Turn oraz materiałów promocyjnych i reklamowych dla Świętokrzyskiego Centrum Obsługi Inwestora

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-27

Kielce: Wykonanie i dostawa wraz z rozładunkiem materiałów promocyjnych, promujących projekt partnerski pn.: Regions benefitting from returning migrants - Re - Turn oraz materiałów promocyjnych i reklamowych dla Świętokrzyskiego Centrum Obsługi Inwestora
Numer ogłoszenia: 308092 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, faks 041 3445265.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa wraz z rozładunkiem materiałów promocyjnych, promujących projekt partnerski pn.: Regions benefitting from returning migrants - Re - Turn oraz materiałów promocyjnych i reklamowych dla Świętokrzyskiego Centrum Obsługi Inwestora.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - Materiały promocyjne, promujące projekt Re-Turn 1. Przedmiotem I części zamówienia jest wykonanie i dostawa wraz z rozładunkiem materiałów promocyjnych, promujących projekt partnerski pn. Regions benefitting from returning migrants - Re - Turn, w tym: - Notes w kratkę A4 - 250 sztuk; - Teczka kartonowa A4 z gumką - 250 sztuk; - Długopis plastikowy - 250 sztuk. 2. Zamawiający wymaga, aby produkty były wysokiej jakości, fabrycznie nowe i kompletne, w pierwszym gatunku. 3. Gwarancja na produkty oraz nadruk na produktach winna wynosić 6 miesięcy od dnia odbioru produktów przez Zamawiającego. 4. Zakres zamówienia obejmuje: - produkty, - umieszczenie wymaganego przez Zamawiającego nadruku na produkcie, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ oraz Wytycznymi Dotyczącymi Oznaczenia Projektów w Ramach Programu dla Europy Środkowej, dostępnymi na stronie internetowej www.central2013.eu oraz pomocniczo www.europasrodkowa.gov.pl i stronie przedmiotowego projektu www.re-migrants.eu. Wykonawca zobowiązany będzie do naniesienia nadruków odpowiednią metodą wysokiej jakości, oznaczenie powinno być wyraźne, trwałe, bez śladów zarysowań czy ubytków farby lub kształtu, i charakteryzować się winno wysokim nasyceniem kolorów, - transport wraz z rozładunkiem artykułów do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 5. Elementy niezbędne do opracowania wzorów materiałów promujących projekt Re -Turn m.in. loga, herb Województwa Świętokrzyskiego, (wzory z Załącznika nr 1) zostaną przekazane Wykonawcy wyłonionemu do realizacji zamówienia w formie elektronicznej. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzory oznaczeń dla I części zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienie (w I części) współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Europejskiej Współpracy Terytorialnej 2007 - 2013, Program dla Europy Środkowej, Priorytet 1 Wspieranie innowacyjności na obszarze Europy Środkowej, Działanie 1.3. Wspieranie rozwoju wiedzy. II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - Materiały promocyjne i reklamowe dla ŚCOI 1. Przedmiotem II części zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych dla Świętokrzyskiego Centrum Obsługi Inwestora, w tym: - Długopis plastikowy - 2 500 sztuk, - Przenośna pamięć do komputerów typu flash drive wraz z interfejsem USB 2.0 - 2 GB - 200 sztuk , - Przenośna pamięć do komputerów typu flash drive wraz z interfejsem USB 2.0 4 GB - 330 sztuk, - Zestaw do golfa - 50 sztuk, 2. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w Załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Do zadań wykonawcy będzie należało naniesienie na materiały oznaczeń, tj. logo COI (wzór logo zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Zamawiający wymaga, aby materiały promocyjne i reklamowe były wysokiej jakości, fabrycznie nowe i kompletne, a także odpowiadały wymaganiom Zamawiajacego. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania wskazanej przez zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ metody nanoszenia oznaczeń lub metody równoważnej. Naniesione odpowiednią metodą oznaczenie musi być wysokiej jakości, tzn. być wyraźne, trwałe, bez śladów zarysowań czy ubytków farby lub kształtu, o wysokim nasyceniu kolorów. Zamieszczony nadruk musi być czytelny i estetyczny. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór logo dla II części zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. III CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - Materiały promocyjne i reklamowe dla ŚCOI - Flash drive z krzemieniem pasiastym 1. Przedmiotem III części zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych dla Świętokrzyskiego Centrum Obsługi Inwestora, w tym: - Przenośna pamięć do komputerów typu flash drive wraz z interfejsem USB 2.0 z Krzemieniem Pasiastym 4 GB - 50 sztuk. 2. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w Załączniku nr 3 do SIWZ. 3. Do zadań wykonawcy będzie należało naniesienie na materiały oznaczeń, tj. logo COI (wzór logo zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Zamawiający wymaga, aby materiały promocyjne i reklamowe były wysokiej jakości, fabrycznie nowe i kompletne, a także odpowiadały wymaganiom Zamawiajacego. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania wskazanej przez zamawiającego w Załączniku nr 3 do SIWZ metody nanoszenia oznaczeń lub metody równoważnej. Naniesione odpowiednią metodą oznaczenie musi być wysokiej jakości, tzn. być wyraźne, trwałe, bez śladów zarysowań czy ubytków farby lub kształtu, o wysokim nasyceniu kolorów. Zamieszczony nadruk musi być czytelny i estetyczny. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór logo dla III części zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.31.80-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie.Zamawiający oceni spełnienie tego warunku według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych załączonego do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych załączonego do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych załączonego do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych załączonego do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: - Formularz opisowy (dla odpowiedniej części) - wg wzoru określonego w dodatku nr 3A/3B/3C do SIWZ, w którym Wykonawca wskazuje rzeczywiste parametry oferowanych artykułów, pozwalające na zweryfikowanie zgodności z wymaganiami Zamawiającego (wymiary, kolor, materiał z jakiego wykonany jest artykuły, i inne). 2. Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty, o których mowa w pkt. 1 sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz oferty - wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony Formularz cenowy - dla odpowiedniej części zamówienia wg wzoru określonego w dodatkach nr 2A/2B/2C do SIWZ. 3. Wykonawca, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26 ust. 2b) zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - oryginał podpisany przez podmiot. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 5. Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 345, III piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 146 (Kancelaria Ogólna, I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie (w I części) współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Europejskiej Współpracy Terytorialnej 2007 - 2013, Program dla Europy Środkowej, Priorytet 1 Wspieranie innowacyjności na obszarze Europy Środkowej, Działanie 1.3. Wspieranie rozwoju wiedzy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie i dostawa wraz z rozładunkiem materiałów promocyjnych, promujących projekt partnerski pn.: Regions benefitting from returning migrants - Re - Turn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem I części zamówienia jest wykonanie i dostawa wraz z rozładunkiem materiałów promocyjnych, promujących projekt partnerski pn. Regions benefitting from returning migrants - Re - Turn, w tym: - Notes w kratkę A4 - 250 sztuk; - Teczka kartonowa A4 z gumką - 250 sztuk; - Długopis plastikowy - 250 sztuk. 2. Zamawiający wymaga, aby produkty były wysokiej jakości, fabrycznie nowe i kompletne, w pierwszym gatunku. 3. Gwarancja na produkty oraz nadruk na produktach winna wynosić 6 miesięcy od dnia odbioru produktów przez Zamawiającego. 4. Zakres zamówienia obejmuje: - produkty, - umieszczenie wymaganego przez Zamawiającego nadruku na produkcie, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ oraz Wytycznymi Dotyczącymi Oznaczenia Projektów w Ramach Programu dla Europy Środkowej, dostępnymi na stronie internetowej www.central2013.eu oraz pomocniczo www.europasrodkowa.gov.pl i stronie przedmiotowego projektu www.re-migrants.eu. Wykonawca zobowiązany będzie do naniesienia nadruków odpowiednią metodą wysokiej jakości, oznaczenie powinno być wyraźne, trwałe, bez śladów zarysowań czy ubytków farby lub kształtu, i charakteryzować się winno wysokim nasyceniem kolorów, - transport wraz z rozładunkiem artykułów do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 5. Elementy niezbędne do opracowania wzorów materiałów promujących projekt Re -Turn m.in. loga, herb Województwa Świętokrzyskiego, (wzory z Załącznika nr 1) zostaną przekazane Wykonawcy wyłonionemu do realizacji zamówienia w formie elektronicznej. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzory oznaczeń dla I części zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienie (w I części) współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Europejskiej Współpracy Terytorialnej 2007 - 2013, Program dla Europy Środkowej, Priorytet 1 Wspieranie innowacyjności na obszarze Europy Środkowej, Działanie 1.3. Wspieranie rozwoju wiedzy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych dla Świętokrzyskiego Centrum Obsługi Inwestora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem II części zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych dla Świętokrzyskiego Centrum Obsługi Inwestora, w tym: - Długopis plastikowy - 2 500 sztuk, - Przenośna pamięć do komputerów typu flash drive wraz z interfejsem USB 2.0 - 2 GB - 200 sztuk , - Przenośna pamięć do komputerów typu flash drive wraz z interfejsem USB 2.0 4 GB - 330 sztuk, - Zestaw do golfa - 50 sztuk, 2. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w Załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Do zadań wykonawcy będzie należało naniesienie na materiały oznaczeń, tj. logo COI (wzór logo zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Zamawiający wymaga, aby materiały promocyjne i reklamowe były wysokiej jakości, fabrycznie nowe i kompletne, a także odpowiadały wymaganiom Zamawiajacego. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania wskazanej przez zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ metody nanoszenia oznaczeń lub metody równoważnej. Naniesione odpowiednią metodą oznaczenie musi być wysokiej jakości, tzn. być wyraźne, trwałe, bez śladów zarysowań czy ubytków farby lub kształtu, o wysokim nasyceniu kolorów. Zamieszczony nadruk musi być czytelny i estetyczny. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór logo dla II części zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.23.31.80-6, 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych dla Świętokrzyskiego Centrum Obsługi Inwestora - Flash drive z krzemieniem pasiastym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem III części zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych dla Świętokrzyskiego Centrum Obsługi Inwestora, w tym: - Przenośna pamięć do komputerów typu flash drive wraz z interfejsem USB 2.0 z Krzemieniem Pasiastym 4 GB - 50 sztuk. 2. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w Załączniku nr 3 do SIWZ. 3. Do zadań wykonawcy będzie należało naniesienie na materiały oznaczeń, tj. logo COI (wzór logo zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Zamawiający wymaga, aby materiały promocyjne i reklamowe były wysokiej jakości, fabrycznie nowe i kompletne, a także odpowiadały wymaganiom Zamawiajacego. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania wskazanej przez zamawiającego w Załączniku nr 3 do SIWZ metody nanoszenia oznaczeń lub metody równoważnej. Naniesione odpowiednią metodą oznaczenie musi być wysokiej jakości, tzn. być wyraźne, trwałe, bez śladów zarysowań czy ubytków farby lub kształtu, o wysokim nasyceniu kolorów. Zamieszczony nadruk musi być czytelny i estetyczny. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór logo dla III części zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.23.31.80-6, 22.46.20.00-6, 39.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.