Ogłoszenie z dnia 2025-05-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup oprogramowania do obsługi badań/materiału diagnostycznego dla Zakładu Diagnostyki Molekularnej i Zakładu Patomorfologii Nowotworów wraz z serwisem i nadzorem autorskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Świętokrzyskie Centrum Onkologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001263233
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Artwińskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-734
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@onkol.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.onkol.kielce.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oprogramowania do obsługi badań/materiału diagnostycznego dla Zakładu Diagnostyki Molekularnej i Zakładu Patomorfologii Nowotworów wraz z serwisem i nadzorem autorskim.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08477da5-215e-4eee-a103-3a58b1dd8aa2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00252378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/onkol_kielce3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/onkol_kielce
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny Wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty lub wniosku (po kliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania
Szczegółowe informacje w tym zakresie zawiera Rozdział X SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe zapisy w tym zakresie zawiera Rozdział XVII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe zapisy w tym zakresie zawiera Rozdział XVII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.2411.110.2025.EP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup zintegrowanego oprogramowania do obsługi badań i materiału diagnostycznego dla Zakładu Diagnostyki Molekularnej i Zakładu Patomorfologii Nowotworów wraz z serwisem i nadzorem autorskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia oprogramowania:
1) licencji podstawowej oprogramowania ;
2) Licencji integracji HL7 z systemem barwienia DAKO,
3) Licencja Integracji HL7 z systemem barwienia Roche Ventana,
4) Licencja integracji HL7 z systemem CliniNET,
5) Licencja integracji z systemem akwizycji obrazu niskiej rozdzielczości TWAIN/WIA – skanery dokumentów, makroskopia,
6) Licencja na repozytorium EDM.
2. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) serwisowania, nadzoru autorskiego, wsparcia technicznego i aktualizacji gwarantując poprawne funkcjonowanie działającego u Zamawiającego przedmiotowego oprogramowania w Zakładzie Patologii Nowotworów i Zakładzie Diagnostyki Molekularnej.
2) przekazania praw do niewyłącznej licencji na system informatyczny
3) zapewnienia licencji bezterminowej, oprogramowanie musi spełniać określone wymagania funkcjonalne i techniczne, w tym RODO i standardami HL7
4) wdrożenia systemu poprzez instalację i konfigurację systemu w środowisku Zamawiającego i integrację z istniejącymi systemami oraz parametryzację zgodnie z potrzebami użytkowników.
5) migracji danych z obecnie użytkowanego systemu u Zamawiającego.
6) przeszkolenia użytkowników oraz administratorów systemu i osób odpowiedzialnych za wsparcie lokalne.
7) dostarczenia dokumentacji użytkownika oraz technicznej, instrukcje instalacyjne, procedury awaryjne, opis struktury sytemu.
8) zapewnienia wsparcia technicznego poprzez usuwanie błędów krytycznych w czasie 24 h
9) cyklicznego aktualizowania zabezpieczeń, poprawek i zgodności z przepisami.
10) Sprawowania nadzoru autorskiego poprzez możliwość modyfikacji oprogramowania na potrzeby Zamawiającego, adaptacji systemu do zmieniających się wymogów prawnych lub organizacyjnych oraz bieżące konsultacje i rozwój funkcji na zlecenie Zamawiającego.
11) Zabezpieczania danych zgodnie z RODO i krajowymi regulacjami dot. ochrony danych osobowych oraz poprzez wprowadzenie mechanizmów kontroli dostępu, logowania, aktywności użytkowników, backup danych.
12) Wsparcia, stały monitoring działania systemu i reakcja na zgłoszenia użytkowników w załączniku nr 7 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.
13) Niezbędnego rozwoju systemu wprowadzając nowe funkcjonalności za zgodą Zamawiającego lub na jego zapotrzebowanie jednocześnie utrzymując zgodność z nowymi wersjami systemów powiązanych.
14) Wdrożenie i utrzymanie repozytorium które pozwoli na obsługę systemu e-zdrowie (P1) i spełnienie wymagań prawnych wynikających z Ustawy o Krajowej Sieci Onkologicznej z dnia 9 marca 2023r. – w szczególności w zakresie integracji z Centralną Bazą Histopatologiczną (CBH). Jako uzupełnienie repozytorium EDM w systemie CliniNET.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał na kwotę minimum 100 000,00 zł brutto (w przypadku, jeżeli wartość została wyrażona w walucie obcej – co najmniej równoważność 100 tys. zł brutto wg średniego kursu NBP z dnia wykonania zamówienia) każda co najmniej dwie usługi od minimum dwóch różnych kontrahentów, odpowiadającym swoim zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje podmiotu na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane.
Zamawiający oczekuje wykazu złożonego wg wzoru załącznika nr 10 do SWZ z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane. Zamawiający oczekuje referencji od minimum od minimum dwóch różnych kontrahentów.
UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców posiada wymagane doświadczenie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca składa:1) Wypełniony Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SWZ).
2) Formularz przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ).
3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SWZ).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców.
4) Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu - Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ (Wykonawca).
5) Dokument, z którego wynika zakres umocowania do działania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu
o udzielenie zamówienia:
odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub inny właściwy rejestr.
UWAGA: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli dokument Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
pełnomocnictwo lub innego dokument potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika
z dokumentów, o których mowa w lit. a.
UWAGA: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie warunku udziału w postępowaniu wskazanego w Rozdziale IX SWZ – zgodnie z Załącznikiem nr 5 SWZ – w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
7) Oświadczenie Wykonawcy, że przysługuje mu pełne prawo autorskie, prawa majątkowe do przedmiotowego programu i jest uprawniony do jego sprzedaży, licencjonowania i używania. Zamawiający dopuszcza wykonawcę, któremu nie przysługuje pełne autorskie prawo majątkowe do przedmiotowego programu, ale który posiada upoważnienie producenta przedmiotowego programu w zakresie wykonywania przedmiotu postępowania.
8) Wykaz rozwiązań równoważnych – o ile dotyczy
9) Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa – o ile dotyczy
10) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik nr 6 do SWZ – jeśli dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera załącznik nr 7 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-06 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl/pn/onkol.kielce
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-06 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa i montaż platformy pionowej - podnośnika pionowego przy klatce schodowej na Dużym Foyer KCK z przeznaczeniem dla osób z niepełnosprawnością w tym użytkowników wózków, jak i osób chodzących
- Świadczenie usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Okręgowej w Kielcach oraz Prokuratur Rejonowych w Starachowicach, Ostrowcu Świętokrzyskim i Włoszczowie.
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK DLA POTRZEB PROKURATUR REJONOWYCH W KOŃSKICH I STASZOWIE
- Wymiana pokrycia dachowego w budynku RDW Zgórsko
- Bezgotówkowa nierytmiczna sprzedaż paliw płynnych w okresie 24 miesięcy.
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego nieużywanego oprogramowania komputerowego
- "Wykonanie projektu i instalacji Systemu Zarządzania Budynkiem (BMS) z podsystemem monitorowania i zarządzania energią oraz mediami w obiektach AWF Filia w Białej Podlaskiej."
- Dostawa oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w celu wzmocnienia cyberbezpieczeństwa urzędu gminy i jednostek podległych
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla SPZOZ w Konstantynowie Łódzkim, w ramach projektu "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- ZAKUP SPRZĘTU KOMUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.